Okładka książki Reklama produktów leczniczych

Reklama produktów leczniczych

Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: 72h
ISBN: 978-83-8223-674-3
EAN: 9788382236743
oprawa: twarda
podtytuł: Komentarz do art. 52–64 ustawy – Prawo farmaceutyczne
format: A5
język: polski
liczba stron: 322
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
106,76 zł
Cena detaliczna: 
149,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 106,46

Opis produktu

Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52-64 ustawy Prawo farmaceutyczne - opis książki:
Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczegółowo, ale zarazem bardzo praktycznie, omówiono przepisy art. 52-64 ustawy, opierając się na doświadczeniu autorów i orzecznictwie sądów oraz uwzględniając aktualną wykładnię stosowaną przez organ nadzoru nad wytwarzaniem produktów leczniczych i obrotem nimi, czyli przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego.
W opracowaniu można znaleźć odpowiedzi na następujące pytania:
- w jakim przypadku można przyjąć, że reklama leku wprowadza w błąd;
- jak ściśle należy interpretować pojęcie zgodności reklamy z Charakterystyką Produktu Leczniczego;
- kiedy przekaz dotyczący leku nie będzie w ogóle uznany za reklamę;
- czy i w jakim zakresie można sponsorować konferencje, zjazdy i kongresy naukowe kierowane do osób upoważnionych do wystawiania recept lub prowadzących obrót produktami leczniczymi.
Wyjaśnienie tych zagadnień ma fundamentalne znaczenie dla osób zaangażowanych w tworzenie materiałów reklamowych dla szeroko rozumianej branży farmaceutycznej lub ich akceptację przed emisją czy dystrybucją.
W książce zaprezentowano przegląd wielu kluczowych decyzji Głównego Inspektora Farmaceutycznego, zarówno tych stwierdzających naruszenie prawa, jak i tych umarzających postępowanie.
Książka Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52-64 ustawy Prawo farmaceutyczne - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business.
Książka posiada 322 stron i została wydana w 2020 r.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj