Opakowanie Reklama w społeczeństwie informacyjnym

Reklama w społeczeństwie informacyjnym

Wydawca: Maternus Media
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788389701176
EAN: 9788389701176
oprawa: Miękka
podtytuł: Bibliografia 110 artykułów
format: 12.5x20.0cm
język: polski
liczba stron: 128
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
32% rabatu
14,02 zł
Cena detaliczna: 
20,48 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,02

Opis produktu

O reklamie we współczesnym społeczeństwie informacyjnym przeczytamy w książce Ewy Kowalskiej i Mirosława Kowalskiego. Spis treści: Historia reklamy Skuteczność reklamy Reklama społeczna jako narzędzie marketingu społecznego Reklama a film: zarys problematyki „product placement” Dziecko a „autorytet” w reklamie telewizyjnej „Na dobre i na złe” zdrowiu: komunikaty reklamowe a zdrowie Reklama prasowa w Polsce i Wielkiej Brytanii: analiza porównawcza Bibliografia wybranych polskich artykułów odnoszących się do zjawiska reklamy
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj