Okładka książki Rethinking Competitive Advantage

Rethinking Competitive Advantage

Autor: Charan Ram
Wydawca: Penguin Books
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9781847943484
EAN: 9781847943484
oprawa: Miękka
format: 13.0x20.0cm
język: angielski
liczba stron: 206
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
22% rabatu
43,56 zł
Cena detaliczna: 
56,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,56
'Ingenious . . . An insightful and practical guide for leaders and practitioners at every level.' Forbes Welcome to the age of big tech. The old rules no longer apply. How do companies build a competitive advantage in the digital age? In this lively, accessible guide, Ram Charan - million-copy-bestselling author and advisor to some of the world's top CEOs - reveals that the tech giants have radically rewritten the rules of business. If you want to win, you need to learn to play a new game. Delving into the inner workings of the likes of Netflix, Amazon and Alibaba, Charan uncovers the six rules that the digital giants use to stay ahead: from their emphasis on creating corporate 'ecosystems', to the way they approach team organisation and moneymaking. And he outlines how to use these rules to transform your business, starting today. 'One of the world's preeminent counselors to CEOs.' Harvard Business Review
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj