Rozliczanie akcji promocyjnych Opodatkowanie i ewidencja
Autor:
praca zbiorowa
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326489730
EAN:
9788326489730
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Opodatkowanie i ewidencja
format:
14.0x20.0cm
język:
polski
Seria:
Vademecum Księgowego
liczba stron:
206
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
20% rabatu
71,60 zł
Cena detaliczna:
89,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,60 zł
Opis produktu
W celu zwiększenia sprzedaży swoich towarów i usług przedsiębiorcy stosują różnego rodzaju preferencje cenowe w postaci rabatów, premii pieniężnych, sprzedaży premiowej czy programów lojalnościowych. Brak szczególnych regulacji podatkowych w zakresie tych działań o charakterze marketingowo-promocyjnym powoduje wiele wątpliwości co do sposobu ich opodatkowania oraz ujęcia w księgach.
Z książki dowiesz się:
- w jaki sposób udokumentować akcje promocyjne, aby wydatki z nimi związane móc zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów,
- jak skonstruować akcję promocyjną, żeby nie powodowała powstania przychodu po stronie klienta,
- jak należy opodatkować sprzedaż "za złotówkę",
- czy premie pieniężne powinno się zaliczyć do przychodów podatkowych, czy też należy pomniejszyć o ich wartość koszty uzyskania przychodów,
- jak prawidłowo dokumentować premie pieniężne,
- jak należy ewidencjonować faktury korygujące odnoszące się do rabatów,
- w jaki sposób sprzedawca i nabywca powinni wprowadzić do ksiąg rachunkowych rabat, premię pieniężną i sprzedaż premiową.
Opracowanie zawiera praktyczne porady wyjaśniające zasady ewidencji i opodatkowania różnego rodzaju akcji promocyjnych, opatrzone licznymi przykładami, oraz odpowiedzi na pytania.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|