Rozliczanie wartości firmy w świetle międzynarodowych standardów rachunkowości
Autor:
Cieciura Małgorzata
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-8102-160-9
EAN:
9788381021609
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
16,5x23,5 cm
język:
polski
liczba stron:
224
rok wydania:
2018
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
34,31 zł
Cena detaliczna:
48,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,26 zł
Opis produktu
Książka ma charakter aplikacyjny i może stanowić wartość dla praktyków z zakresu rachunkowości, jak też dla osób zainteresowanych rachunkowością i finansami przedsiębiorstwa.
Do szczególnych walorów pragmatycznych monografii zaliczyć należy opracowanie:
- procedury rozliczania wartości firmy dla polskich jednostek gospodarczych, uwzględniającej zarówno specyfikę polskiego rynku, jak i zalecenia międzynarodowych regulacji rachunkowości,
- wzoru raportu w formie tabelaryczno-opisowej z rozliczania wartości firmy, dostosowany do wymogów proponowanej procedury i mający na celu kompleksowe wspomaganie procesu monitorowania poziomu wartości firmy.
Oprócz powyższych dokonań książka odnosi się do szeregu ważnych dla praktyki kwestii, takich jak: wyceny w wartości godziwej, co jest zgodne z międzynarodowymi regulacjami rachunkowości, możliwości adekwatnego odzwierciedlenia zużycia wartości firmy, możliwości generowania użytecznych informacji ekonomicznych w sprawozdaniu finansowym jednostki, czy też możliwości indywidualnego podejścia do rozliczania specyficznego składnika majątku, jakim jest wartość firmy.
Wskazana monografia jest niezwykle potrzebna na polskim rynku wydawniczym, gdyż pozwala zrozumieć konieczność ujmowania wartości firmy z punktu widzenia rachunkowości, ale również pozwala na kreowanie w praktyce lepszych rozwiązań dla podmiotu gospodarczego.
Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Beaty Filipiak
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|