Okładka książki Social Media Campaigns

Social Media Campaigns

Wydawca: Routledge
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9781138948594
EAN: 9781138948594
oprawa: Twarda
podtytuł: Strategies for Public Relations and Marketing
format: 16.0x24.0cm
język: angielski
liczba stron: 182
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
35% rabatu
515,91 zł
Cena detaliczna: 
798,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 515,91

Opis produktu

Social media has ushered in a new era of communication between organizations and key stakeholders. This text guides readers through a four-step process of developing a robust social media campaign. Covering the latest industry standards and best practices to engage digital audiences through social listening, strategic design, creative engagement and evaluation, each chapter also includes expert insights from social media professionals. Focusing on principles rather than a specific platform, this is a text dedicated to developing social media competency that can adapt to any organization or environment.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj