Social Media Campaigns
Autor:
Mae Kim Carolyn
Wydawca:
Routledge
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9781138948594
EAN:
9781138948594
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Strategies for Public Relations and Marketing
format:
16.0x24.0cm
język:
angielski
liczba stron:
182
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
35% rabatu
515,91 zł
Cena detaliczna:
798,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 515,91 zł
Opis produktu
Social media has ushered in a new era of communication between organizations and key stakeholders. This text guides readers through a four-step process of developing a robust social media campaign. Covering the latest industry standards and best practices to engage digital audiences through social listening, strategic design, creative engagement and evaluation, each chapter also includes expert insights from social media professionals. Focusing on principles rather than a specific platform, this is a text dedicated to developing social media competency that can adapt to any organization or environment.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|