Społeczny wizerunek partii politycznych
Autor:
Dolińska Dorota
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788376112763
EAN:
9788376112763
oprawa:
Miękka
format:
16.0x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
276
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
24% rabatu
26,48 zł
Cena detaliczna:
35,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,41 zł
Opis produktu
Prezentowana książka łączy teorię oraz praktykę funkcjonowania partii politycznych w Polsce, ma także wymiary komunikologiczne – analizuje teorię i praktykę politycznych public reliations. Książka w sposób interesujący podejmuje wiele wątków tematycznych z zakresu: politologii, socjologii, marketingu politycznego, komunikacji politycznej, politycznych public relations. Celem, jaki postawiła sobie autorka, jest analiza zjawiska kształtowania się społecznego wizerunku partii politycznych w ujęciu funkcjonalnym – z perspektywy partii i kandydatów.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|