Okładka książki Strategia wielokanałowej dystrybucji

Strategia wielokanałowej dystrybucji

Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788375563405
EAN: 9788375563405
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 17,6x25 cm
język: polski
Seria: PLATINIUM
liczba stron: 170
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
29% rabatu
42,10 zł
Cena detaliczna: 
59,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,10

Opis produktu

W okre­sie ostat­nich dwóch de­kad na kra­jo­wym ryn­ku usług ban­ko­wych ro­la stra­te­gii dys­try­bu­cji w ra­mach stra­te­gii mar­ke­tin­go­wej ban­ku zna­czą­co wzro­sła. By­ło to szcze­gól­nie wi­docz­ne w ob­sza­rze ban­ko­wo­ści de­ta­licz­nej. Ro­la stra­te­gii dys­try­bu­cji ewo­lu­owa­ła od pro­ste­go umoż­li­wie­nia klien­to­wi za­ku­pu pro­duk­tu ban­ko­we­go, po­przez stwo­rze­nie moż­li­wo­ści wy­bo­ru jed­ne­go z ka­na­łów dys­try­bu­cji do za­war­cia trans­ak­cji, aż do sta­nia się sy­no­ni­mem kom­for­tu ob­słu­gi, po­przez za­ofe­ro­wa­nie klien­to­wi moż­li­wo­ści kon­tak­tu z ban­kiem w do­god­nym dla nie­go miej­scu i cza­sie. W wy­ni­ku tych zmian stra­te­gia dys­try­bu­cji sta­ła się waż­nym na­rzę­dziem osią­ga­nia prze­wa­gi kon­ku­ren­cyj­nej przez ban­ki kra­jo­we.Au­tor prze­pro­wa­dził grun­tow­ną ana­li­zę źró­deł osią­ga­nia prze­wa­gi kon­ku­ren­cyj­nej w ban­ko­wo­ści de­ta­licz­nej. Opi­su­jąc prze­słan­ki zmian w stra­te­giach dys­try­bu­cji de­ta­licz­nych pro­duk­tów ban­ko­wych pod­kre­ślo­no ro­lę no­wo­cze­snej tech­no­lo­gii in­for­ma­tycz­nej w roz­wo­ju no­wych ka­na­łów dys­try­bu­cji. Pow­sta­nie no­wo­cze­snych ka­na­łów dys­try­bu­cji do­pro­wa­dzi­ło do ukształ­to­wa­nia się stra­te­gii wie­lo­ka­na­ło­wej dys­try­bu­cji, któ­ra sta­no­wi obec­nie naj­bar­dziej za­awan­so­wa­ny mo­del dys­try­bu­cji de­ta­licz­nych pro­duk­tów ban­ko­wych.W opar­ciu o ba­da­nia em­pi­rycz­ne oraz stu­dia li­te­ra­tu­ro­we wy­ka­za­no, że stra­te­gia dys­try­bu­cji umoż­li­wia osią­gnię­cie prze­wa­gi kon­ku­ren­cyj­nej, nie jest to jed­nak prze­wa­ga o cha­rak­te­rze tr­wa­łym. Pow­szech­na do­stęp­ność roz­wią­zań z za­kre­su no­wo­cze­snych tech­no­lo­gii in­for­ma­tycz­nych umoż­li­wia bo­wiem ła­twe ko­pio­wa­nie no­wych roz­wią­zań dys­try­bu­cyj­nych przez kon­ku­ren­tów. Jed­nak sku­tecz­ne wdro­że­nie stra­te­gii wie­lo­ka­na­ło­wej dys­try­bu­cji po­zy­tyw­nie od­dzia­łu­je na wy­ni­ki fi­nan­so­we ban­ku.W pra­cy omó­wio­no stan i kie­run­ki roz­wo­ju sys­te­mów dys­try­bu­cji pro­duk­tów ban­ko­wych w Pol­sce. Do­ko­na­no tak­że po­rów­na­nia roz­wo­ju stra­te­gii wie­lo­ka­na­ło­wej dys­try­bu­cji de­ta­licz­nych pro­duk­tów ban­ko­wych na ryn­ku kra­jo­wym, z do­świad­cze­nia­mi in­nych kra­jów.Książ­ka prze­zna­czo­na jest dla stu­den­tów za­in­te­re­so­wa­nych ban­ko­wo­ścią, za­rzą­dza­niem i mar­ke­tin­giem oraz pra­cow­ni­ków na­uko­wo­-dy­dak­tycz­nych. Mo­że być tak­że źró­dłem zo­biek­ty­wi­zo­wa­nej wie­dzy i cen­nych in­spi­ra­cji dla pra­cow­ni­ków ban­ków i in­nych in­sty­tu­cji fi­nan­so­wych
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj