Okładka książki Strategic Writing

Strategic Writing

Wydawca: Routledge
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9781138037120
EAN: 9781138037120
oprawa: Miękka
podtytuł: Multimedia Writing for Public Relations, Advertising and More
format: 19.0x25.0cm
język: angielski
liczba stron: 348
rok wydania: 2017
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
19% rabatu
148,04 zł
Cena detaliczna: 
183,56 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 147,86

Opis produktu

In its fourth edition, Strategic Writing emphasizes the goal-oriented mission of high-quality public relations and media writing with clear, concise instructions for more than 40 types of documents. This multidisciplinary text covers writing for public relations, advertising, sales and marketing, and business communication. In addition, it includes concise chapters on topics such as diversity, ethics and the legal aspects of strategic writing. Featuring a spiral binding, examples for each document and a user-friendly "recipe" approach, Strategic Writing is ideal for undergraduate PR or advertising writing classes that take an interdisciplinary approach. This new edition devotes new attention throughout to social media and writing in the digital realm, and features new and updated online resources for students and instructors.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj