Superslogany
Autor:
Cone Steve
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326402937
EAN:
9788326402937
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Słowa, które zdobywają klientów i zwolenników, a nawet zmieniają bieg historii
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
276
rok wydania:
2015
(0) Sprawdź recenzje
23% rabatu
48,66 zł
Cena detaliczna:
63,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,66 zł
Opis produktu
Superslogany, czyli wyjątkowe hasła pamiętane jeszcze długo po zakończeniu kampanii, wyróżniają się spośród innych komunikatów reklamowych i sprawiają, że produkt, usługa, firma, kandydat czy organizacja zdobywają przewagę nad konkurencją.
Steve Cone, twórca wielu znanych kampanii reklamowych, analizując doskonale oraz chybione hasła z dziedziny marketingu, polityki i popkultury, w inteligentny i dowcipny sposób zdradza wszystkie tajniki sztuki tworzenia supersloganów.
Odpowiada m.in. na następujące pytania:
* Czym supersiogany różnią się od pozostałych 99% wypowiedzi języka mówionego i pisanego?
* Dlaczego pewne hasta są wieczne, a inne umierają młodo?
* Dlaczego prezydentem zostaje kandydat z najlepszym sloganem wyborczym?
* Jak przyciągnąć uwagę za pomocą muzyki i dżingli?
* Jak skłonić konsumentów, aby uwierzyli w obietnicę marki, czy tego chcą, czy nie?
Książka Superslogany wnikliwie omawia jeden z najważniejszych aspektów budowania wizerunku marki - uczy, jak stworzyć hasło, któremu odbiorcy nie będą w stanie się oprzeć. Jest zatem obowiązkową lekturą dla osób związanych z reklamą, marketingiem i PR.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|