Okładka książki Superslogany

Superslogany

Autor: Cone Steve
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788326402937
EAN: 9788326402937
oprawa: Miękka
podtytuł: Słowa, które zdobywają klientów i zwolenników, a nawet zmieniają bieg historii
format: 16.5x24.0cm
język: polski
liczba stron: 276
rok wydania: 2015
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
23% rabatu
48,66 zł
Cena detaliczna: 
63,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,66

Opis produktu

Superslogany, czyli wyjątkowe hasła pamiętane jeszcze długo po zakończeniu kampanii, wyróżniają się spośród innych komunikatów reklamowych i sprawiają, że produkt, usługa, firma, kandydat czy organizacja zdobywają przewagę nad konkurencją. Steve Cone, twórca wielu znanych kampanii reklamowych, analizując doskonale oraz chybione hasła z dziedziny marketingu, polityki i popkultury, w inteligentny i dowcipny sposób zdradza wszystkie tajniki sztuki tworzenia supersloganów. Odpowiada m.in. na następujące pytania: * Czym supersiogany różnią się od pozostałych 99% wypowiedzi języka mówionego i pisanego? * Dlaczego pewne hasta są wieczne, a inne umierają młodo? * Dlaczego prezydentem zostaje kandydat z najlepszym sloganem wyborczym? * Jak przyciągnąć uwagę za pomocą muzyki i dżingli? * Jak skłonić konsumentów, aby uwierzyli w obietnicę marki, czy tego chcą, czy nie? Książka Superslogany wnikliwie omawia jeden z najważniejszych aspektów budowania wizerunku marki - uczy, jak stworzyć hasło, któremu odbiorcy nie będą w stanie się oprzeć. Jest zatem obowiązkową lekturą dla osób związanych z reklamą, marketingiem i PR.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj