Świeże podejście do E-mail Marketingu
Autor:
Paweł Sala
Wydawca:
FreshMail
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788393383207
EAN:
9788393383207
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
15x21 cm
liczba stron:
142
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
24,66 zł
Cena detaliczna:
34,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,66 zł
Opis produktu
E-mail marketing to jedna z najbardziej efektywnych form marketingu w internecie - być może nie jest ona tak sexy i trendy jak Facebook czy Twitter, ale trzeba przyznać, że naprawdę działa. Jak podaje Direct Marketing Association, zainteresowanie 1 złotówki w e-mail marketing daje zwrot na poziomie 43zł - to tak zwany wskaźnik ROI. Biorąc pod uwagę przykłady kampanii realizowanych przez firmę FreshMail dla swoich Klientów, z ROI z działań e-mail marketingowych może wynieść nawet 3 796zł.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|