Okładka książki Świeże podejście do E-mail Marketingu

Świeże podejście do E-mail Marketingu

Autor: Paweł Sala
Wydawca: FreshMail
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788393383207
EAN: 9788393383207
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 15x21 cm
liczba stron: 142
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
29% rabatu
24,66 zł
Cena detaliczna: 
34,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,66

Opis produktu

E-mail marketing to jedna z najbardziej efektywnych form marketingu w internecie - być może nie jest ona tak sexy i trendy jak Facebook czy Twitter, ale trzeba przyznać, że naprawdę działa. Jak podaje Direct Marketing Association, zainteresowanie 1 złotówki w e-mail marketing daje zwrot na poziomie 43zł - to tak zwany wskaźnik ROI. Biorąc pod uwagę przykłady kampanii realizowanych przez firmę FreshMail dla swoich Klientów, z ROI z działań e-mail marketingowych może wynieść nawet 3 796zł.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj