Tajniki marketingu
Wydawca:
K.E.Liber
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8388170333
EAN:
9788388170331
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Przewodnik po marketingu dla studentów MBA
format:
16.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
462
rok wydania:
2001
(0) Sprawdź recenzje
39% rabatu
62,41 zł
Cena detaliczna:
102,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,20 zł
Opis produktu
Tajniki marketingu prezentują ponad 50 artykułów napisanych przez członków kadry naukowej Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University (Chicago), Wharton School of the University of Pennsylvania, INSEAD pod Paryżem i London Business School. Czytelnicy znajdą tu analizy i rozwiązania szerokiego spektrum problemów - od dobrze znanych, ale trudnych zagadnień związanych z reklamą i kształtowaniem cen, po powodujące często zamieszanie możliwości oferowane przez nowe, elektroniczne media.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|