Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej
Autor:
Kuśpit Małgorzata
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788322731765
EAN:
9788322731765
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
212
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
25% rabatu
7,91 zł
Cena detaliczna:
10,50 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,90 zł
Opis produktu
Trzeba podkreślić wysiłek, jaki Autorka włożyła w pokazanie tak istotnego problemu, jak rola mediów (telewizja, radio, prasa, Internet) w procesie modyfikowania siły oddziaływania na odbiorcę komunikatu zawartego w reklamie. Dużo miejsca poświęcono także niewerbalnym elementom w reklamie, np. roli barwy, kompozycji, światłocieni w czarno-białych reklamach, estetyki obrazu oraz symboliki. Lektura dalszej części rozdziału dobrze uwidacznia potrzebę wiedzy z zakresu różnych koncepcji psychologicznych (koncepcje behawiorystyczne: proces uwarunkowania, teoria pola Kurta Lewina, psychoanaliza, psychologia postaci, psychologia poznawcza) u twórców reklamy, aby mogli skutecznie wpływać na odbiorcę i sposób, w jaki spostrzega i ocenia reklamowany produkt.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|