Okładka książki Twitter. Sukces komunikacji w 140 znakach.

Twitter. Sukces komunikacji w 140 znakach.

Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-246-7899-0
EAN: 9788324678990
oprawa: Miękka
format: 14.0x21.0cm
język: polski
liczba stron: 200
rok wydania: 2015
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
33% rabatu
23,26 zł
Cena detaliczna: 
34,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,19

Opis produktu

Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli promocji, marketingu i PR wokół jak wciąż przekonuje Eryk Mistewicz produktu ze świata nowych mediów.Gdy zaczynałem mówić o Twitterze, budziło to często pełen politowania uśmiech 140 znaków I cała litania, dlaczego ten produkt nie ma najmniejszego sensu, dlaczego się nie przyjmie, dlaczego jest słaby, zły, niepotrzebny. Później zapadła cisza. A potem nagle okazało się, że Twitter stał się najważniejszym narzędziem szybkiej informacji, opinii, narzucania historii, generowania narracji. Bez Twittera nie potrafią już obejść się politycy, co wkurza dziennikarzy, którzy przestają być niezbędni jako pośrednicy. Ale oni sami nie potrafią się od niego odciąć. Twitter wszedł do firm, komunikacji marketingowej, staje się jednym z głównych narzędzi w działach PR. Twitter zmienił sposób komunikacji, a strategie jego zastosowania, które rekomenduję, wskazują najlepiej kierunek rozwoju nowych mediów. I o tym jest ta książka.Ta książka to jednak nie tylko opowieść o Twitterze, ale i o świecie nowych mediów tak jak definiuje ten świat jej autor.Eryk Mistewicz buduje efektywne strategie marketingowe i komunikacyjne dla firm, instytucji i organizacji a także liderów opinii. Zdobywca Polskiego Pulitzera, najważniejszej nagrody świata dziennikarskiego (1995), w 2001 r. przeszedł do PR, budując strategie komunikacyjne dla wchodzącego do Polski biznesu francuskiego, brytyjskiego i włoskiego, a także dla firm polskich. Zajął się równiez marketingiem politycznym. Współtworzy marki firm, miast i ludzi. Poszukuje i propaguje najbardziej efektywne formy zarządzania w marketingu i PR. Jest szefem kwartalnika opinii Nowe Media, stale współpracuje też m.in. z polską edycją Forbesa i francuskim L'Atlantico. Jego analizy i opinie możemy znaleźć w Le Monde, ""L''Opinion"", Financial Times, Rzeczpospolitej. Wcześniej wydał w Helionie Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają. www.ErykMistewicz.pl
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj