Tworzenie sensu w organizacji
Autor:
Karl E Weick
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788323340966
EAN:
9788323340966
oprawa:
Miękka
format:
16.0x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
280
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
21% rabatu
36,71 zł
Cena detaliczna:
46,20 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,62 zł
Opis produktu
„To doskonała i ważna książka, która w jasny, zrozumiały i wyczerpujący sposób opisuje zagadnienia związane z tworzeniem sensu w organizacjach. Będzie przydatna zarówno dla młodych, jak i doświadczonych badaczy”.
Bob Sutton, Stanford University
„Weick jest autorem pełnym inwencji. Po mistrzowsku buduje teoretyczną strukturę tworzenia sensu, dzięki czemu pojęcie to staje się bardziej zrozumiałe dla środowiska uczonych, czytelnikom zaś przybliża doświadczenie tworzenia sensu”.
Kathleen Sutcliffe, University of Minnesota
Tradycyjna teoria organizacji oraz badania w tej dziedzinie opierały się na założeniu, że istotą funkcjonowania organizacji jest racjonalne podejmowanie decyzji strategicznych. Taki model ignoruje jednak wewnętrzną złożoność i niejednoznaczność tego, co dzieje się w prawdziwych organizacjach i ich otoczeniu. Dzieło Karla Weicka jest poświęcone procesowi tworzenia sensu w organizacjach. To niekończący się proces konstruowania rzeczywistości, który polega na tym, że ludzie retrospektywnie nadają sens sytuacjom, w jakich się znaleźli. W ten właśnie sposób kształtują się zarówno struktury organizacyjne, jak i procesy organizowania. Konfrontując czytelnika z pojęciem tworzenia sensu, Weick szczegółowo omawia takie kwestie, jak historia pojęcia, jego unikatowość, odmiany i zastosowania w różnych sytuacjach, ale także właściwości ogólne. Książkę kończą rozważania na temat przyszłości badań tworzenia sensu oraz przydatności tego pojęcia w praktyce.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|