![]() Uwarunkowania skuteczności mentoringu w organizacji
Autor:
Baran Małgorzata
Wydawca:
PWN NAUKOWY
wysyłka: 48h
ISBN:
9788301200244
EAN:
9788301200244
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
172x245 mm
język:
polski
liczba stron:
264
rok wydania:
2018
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
59,78 zł
Cena detaliczna:
74,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwaAutorka podjęła próbę uporządkowania pojęć charakteryzujących proces mentoringu oraz wypracowała syntetyczną typologię mentoringu. Proces mentoringu - rozumiany jako świadomie wdrażany proces wspomagania osób, a przez to organizacji w osiąganiu wyznaczonych celów z wykorzystaniem potencjału mentorowanego i kompetencji mentora - został ukazany z perspektywy wszystkich jego interesariuszy, a więc zarówno mentora, mentorowanego, jak i organizacji, w której mentoring jest wykorzystywany. Realizacja celów pracy wymagała uzyskania odpowiedzi na następujące pytania badawcze:
Książka dostarcza pierwszego w Polsce obrazu mentoringu w grupie przedsiębiorstw otrzymanego na podstawie wyników badania reprezentatywnego. x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|