Wpływ zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem
Autor:
Anna Sankowska
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788376414669
EAN:
9788376414669
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Perspektywa wewnątrzorganizacyjna
format:
16.0x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
232
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
40,34 zł
Cena detaliczna:
50,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,24 zł
Opis produktu
Monografia jest pierwszym tego typu kompleksowym opracowaniem naukowym podejmującym eksplorację wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem w perspektywie wewnątrzorganizacyjnej w realiach gospodarki opartej na wiedzy. W sposób systematyczny dokonano tu przeglądu wycinkowej i rozproszonej literatury w przyjętym obszarze badawczym. W wyniku identyfikacji istniejącej luki poznawczej zaproponowano autorski model wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem, który następnie poddano empirycznej weryfikacji. Zawarte w pracy wywód teoretyczny oraz empiria rzucają nowe światło na miejsce i rolę zaufania w zarządzaniu współczesnym innowacyjnym przedsiębiorstwem.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|