Okładka książki Współczesna analiza strategii

Współczesna analiza strategii

Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788326411915
EAN: 9788326411915
oprawa: Miękka
format: 16.5x24.0cm
język: polski
liczba stron: 654
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
17% rabatu
65,91 zł
Cena detaliczna: 
79,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,75

Opis produktu

Autor- światowy autorytet w dziedzinie zarządzania strategicznego - kompleksowo i bardzo przejrzyście opisuje: * najważniejsze narzędzia analizy strategicznej * główne źródła przewagi konkurencyjnej, w tym zasoby i umiejętności przedsiębiorstwa * współczesne koncepcje strategii biznesu w kontekście wybranych cech sektorów * główne wymiary strategii korporacyjnej (rozwoju przedsiębiorstwa] * społeczną odpowiedzialność biznesu wobec presji maksymalizacji wartości dla akcjonariuszy. Autor książki kładzie nacisk na praktyczną realizację strategii, godząc efekt skali z elastycznością, innowacyjność z efektywnością i globalizację z potrzebami lokalnymi. Osiągnięcie sukcesu wymaga bowiem dogłębnego zbadania konkurencji, potrzeb klientów oraz mocnych i słabych stron firmy. W świetle ostatniego kryzysu finansowego szczególnie ważna jest umiejętność doboru i realizacji strategii konkurowania i rozwoju w dynamicznym, nieprzewidywalnym otoczeniu biznesu.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj