Zakazy reklamy towarów w prawie europejskim i polskim
Autor:
Harasimiuk Dominika Ewa
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326406492
EAN:
9788326406492
oprawa:
Twarda
format:
15.0x21.0cm
język:
polski
Seria:
MONOGRAFIE
liczba stron:
400
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
84,68 zł
Cena detaliczna:
105,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,47 zł
Opis produktu
Niniejsza publikacja dotyczy problematyki zakazów reklamy towarów sensytywnych - wyrobów tytoniowych, napojów alkoholowych i produktów leczniczych. Zagadnienie to przedstawione jest na tle uregulowań prawa europejskiego i polskiego. Publikacja jest bogato ilustrowana orzecznictwem sądów unijnych oraz polskich, a przytoczone przykłady pozwalają na zrozumienie praktycznych aspektów działalności reklamowej. Praca składa się z dwóch części: w pierwszej przedstawiono ogólne rozważania dotyczące reklamy oraz zakazów jej dotyczących, a także analizę zakazów reklamy z punktu widzenia swobody przepływu towarów, druga część dotyczy regulacji zakazów poszczególnych produktów - wyrobów tytoniowych, napojów alkoholowych oraz produktów leczniczych przeznaczonych dla ludzi.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|