Zarządzanie i planowanie marketingowe +CD
Autor:
Pomykalski Andrzej
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8301144831
EAN:
590480700886101
oprawa:
Miękka
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
220
rok wydania:
2006
(0) Sprawdź recenzje
22% rabatu
40,21 zł
Cena detaliczna:
51,45 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,21 zł
Opis produktu
Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w 3 płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca zawiera również liczne przykłady z praktyki gospodarczej.
W załączeniu płyta CD-ROM z aktywnym schematem planu marketingowego do samodzielnej pracy i przykładami.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|