Zarządzanie rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw
Autor:
Lachiewicz Stefan
Matejun Marek
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326414305
EAN:
9788326414305
oprawa:
Twarda
język:
polski
Seria:
MONOGRAFIE LEX
liczba stron:
452
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
63,71 zł
Cena detaliczna:
79,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,71 zł
Opis produktu
W publikacji przedstawiono problematykę związaną z procesem cyfryzacji w dziedzinie mediów audiowizualnych, odgrywających ważną społecznie rolę informacyjną, gospodarczą a także kulturotwórczą. Przeprowadzono analizę konfliktu regulacyjnego będącego konsekwencją zróżnicowanego spojrzenia na interes publiczny w mediach audiowizualnych. Ponadto szczegółowo przedstawiono zagadnienia dotyczące:
znaczenia mediów audiowizualnych realizujących zadania publiczne, w tym - ochronę praw jednostki i kształtowanie tożsamości narodowej i kultury,
moralności publicznej jako głównego wyznacznika ochrony celów interesu publicznego na poziomie narodowym,
pojęcia misji publicznej oznaczającej określenie podstawowych celów interesu publicznego w mediach audiowizualnych,
znaczenia zasady must carry jako instrumentu ochrony interesu publicznego w mediach audiowizualnych w dobie cyfryzacji,
instrumentów ochrony interesu publicznego w mediach audiowizualnych,
roli władzy publicznej w ochronie interesu publicznego w mediach audiowizualnych.
Publikacja zawiera analizę wybranych orzeczeń Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości, Trybunału Konstytucyjnego, Sądu Najwyższego oraz Naczelnego Sądu Administracyjnego.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|