Okładka książki Zarządzanie rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw

Zarządzanie rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw

Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788326414305
EAN: 9788326414305
oprawa: Twarda
język: polski
liczba stron: 452
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
19% rabatu
63,63 zł
Cena detaliczna: 
79,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,45

Opis produktu

W publikacji przedstawiono problematykę związaną z procesem cyfryzacji w dziedzinie mediów audiowizualnych, odgrywających ważną społecznie rolę informacyjną, gospodarczą a także kulturotwórczą. Przeprowadzono analizę konfliktu regulacyjnego będącego konsekwencją zróżnicowanego spojrzenia na interes publiczny w mediach audiowizualnych. Ponadto szczegółowo przedstawiono zagadnienia dotyczące: znaczenia mediów audiowizualnych realizujących zadania publiczne, w tym - ochronę praw jednostki i kształtowanie tożsamości narodowej i kultury, moralności publicznej jako głównego wyznacznika ochrony celów interesu publicznego na poziomie narodowym, pojęcia misji publicznej oznaczającej określenie podstawowych celów interesu publicznego w mediach audiowizualnych, znaczenia zasady must carry jako instrumentu ochrony interesu publicznego w mediach audiowizualnych w dobie cyfryzacji, instrumentów ochrony interesu publicznego w mediach audiowizualnych, roli władzy publicznej w ochronie interesu publicznego w mediach audiowizualnych. Publikacja zawiera analizę wybranych orzeczeń Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości, Trybunału Konstytucyjnego, Sądu Najwyższego oraz Naczelnego Sądu Administracyjnego.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj