Zarządzanie w instytucjach kultury
Autor:
Łukasz Wróblewski (red.)
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375566277
EAN:
9788375566277
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
210
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
25% rabatu
36,19 zł
Cena detaliczna:
48,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,10 zł
Opis produktu
Książka stanowi aktualne źródło wiedzy ozarządzaniu imarketingu winstytucjach kultury. Ogromnym walorem opracowania jest połączenie przeglądu teorii zwieloma trafnie dobranymi studiami przypadków takich instytucji kultury, jak: teatr, muzeum, filharmonia, opera czy centrum kultury, atakże komunikatywny język. Wksiążce omówiono istotne iaktualne wsferze kultury zagadnienia zarządzania projektami, zarządzania marketingowego oraz strategicznego. Opisano wjaki sposób instytucja kultury może osiągnąć orientację rynkową, wykazano jak duże znaczenie może odgrywać wtych instytucjach marketing. Przedstawiono również propozycje działań strategicznych imarketingowych, które warto podejmować wsytuacjach specyficznych dla działalności organizacji artystycznych. Publikacja wsposób przejrzysty prezentuje skomplikowany charakter zależności między dwoma światami bardzo często rozpatrywanymi oddzielnie - kulturą izarządzaniem.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|