Okładka książki Zarządzanie wartością dodaną dla interesariuszy...

Zarządzanie wartością dodaną dla interesariuszy...

wysyłka: 48h
ISBN: 9788379728220
EAN: 9788379728220
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 170x245 mm
liczba stron: 227
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
39,41 zł
Cena detaliczna: 
55,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,41

Opis produktu

Monografia składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy ma charakter teoretyczny i wprowadza w zagadnienia związane z teorią interesariuszy z jednej strony, zaś z drugiej, łączy tę teorię z teorią wartości, co pozwala na zdefiniowanie wartości dodanej z perspektywy interesariuszy oraz procesu zarządzania wartością dodaną dla interesariuszy.

Rozdział drugi zawiera dotychczasowy dorobek teoretyczny w zakresie kształtowania ekosystemu innowacji. Charakterystyka ekosystemu innowacji uczelni w Polsce pozwoliła odpowiednio umiejscowić w nim SC jednostek naukowych. Rozdział kończy charakterystyka uwarunkowań zarządzania S.C.

W kolejnym rozdziale ujęto metodyczne aspekty zarządzania SC uczelni w Polsce. Opisano miary efektywności SC. Przegląd literatury, którego efekty przedstawiono w pierwszych dwóch rozdziałach, pozwolił na połączenie teorii interesariuszy z teorią wartości i zastosowanie tego połączenia teoretycznego w środowisku uczelnianych SC. Dzięki temu powstał teoretyczny model zarządzania wartością dodaną dla interesariuszy SC.

Rozdział czwarty empiryczny składa się z trzech kluczowych części. Po pierwsze, prezentuje charakterystykę SC uczelni funkcjonujących w Polsce, sporządzoną na podstawie badań wtórnych. Po drugie, przedstawia wyniki przeprowadzonych badań jakościowych w ramach analizy studiów przypadku. Po trzecie, zawiera wyniki badań ankietowych przeprowadzonych wśród kadry zarządzającej SC w Polsce. Zwieńczeniem rozdziału czwartego jest zestawienie wyników badań jakościowych i ilościowych.

Na podstawie zgromadzonych danych w rozdziale piątym zaprezentowano model zarządzania wartością dodaną dla interesariuszy SC jednostek naukowych. Ponadto zaproponowano rekomendacje dla kadry zarządzającej SC uczelni oraz przedstawiono ograniczenia i użyteczność przeprowadzonych badań.

Monografia kierowana jest do wszystkich badaczy zainteresowanych problematyką SC jednostek naukowych i procesem komercjalizacji (w szczególności pośredniej), naukowców pełniących funkcje władz uczelni odpowiedzialnych za tworzenie SC, ale również praktyków przedsiębiorców zainteresowanych współpracą z uczelnią i przedstawicieli instytucji publicznych zajmujących się rozwojem innowacyjności w regionie.

Ze wstępu

x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj