Zarządzanie wiedzą w klastrach i sieciach w przemysłach kreatywnych
                            Autor:
                            
                                        Sławomir Polkowski
                            
                         
                    
                        Wydawca: 
                                    CeDeWu
                        
                     
                wysyłka: niedostępny 
                        
                            ISBN:
                            
9788381020039                            
                         
                        
                            EAN:
                            
9788381020039                            
                         
                        
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                        
                            format:
                            
16.5x24.0cm                            
                         
                        
                            język:
                            
polski                            
                         
                                        
                            liczba stron:
                            
246                            
                         
                        
                            rok wydania:
                            
2020                            
                         
                                            (0) Sprawdź recenzje 
            28% rabatu 
                44,46 zł
                    Cena detaliczna:  
                        62,00 zł 
                    
                    dodaj do schowka
                 
                
            
                    koszty dostawy
                 
                Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,46 zł 
        Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Współpraca pomiędzy organizacjami w ramach sieci i klastrów obejmuje wiele obszarów, w tym obszar kreatywności, a więc umiejętności tworzenia nowych, niespotykanych do tej pory rozwiązań. Zjawisko to zostało przebadane w klastrach kreatywnych, czyli klastrach działających w sektorach kreatywnych i kultury. W monografii przedstawiono wyniki badań dotyczących tworzenia i przekazywania wiedzy, prowadzonych w sieciach i klastrach w Polsce oraz krajach UE.
Wyjaśnienie teoretyczne współpracy sieciowej w klastrach kreatywnych odnosi się do teorii sieci działań, która wpisuje się w nurt podejścia sieciowego w naukach organizacji i zarządzania. Autor proponuje zastosowanie koncepcji sieci działań tworzących wartości emocjonalne, która pozwala na opis działań sieci międzyorganizacyjnej, wykorzystując do tego celu:
• analizę relacji między członkami sieci z zastosowaniem oprogramowania SNA (Social Network Analysis),
• mapę kompetencji członków sieci,
• diagram sieci działań obrazujący powiązania pomiędzy działaniami a zasobami i efektami, bazujący na standardzie EPC (Event Process Chain).
Wartości emocjonalne, które są efektem oraz unikalnym zasobem sieci i klastrów, mają coraz większy udział w modelach biznesowych w przemysłach kreatywnych oraz pozostałych sektorach gospodarki. Mają również ogromne znaczenie społeczne związane z umacnianiem tożsamości regionów, miast i społeczności lokalnych.
Publikację można polecić naukowcom, doktorantom, studentom, jak również praktykom zajmującym się zarządzaniem w sieciach i klastrach.
             
            
        x 
         
    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
            Wybierz wariant produktu
         
         |