Znaki na sprzedaż
Autor:
Pitruś Andrzej
Wydawca:
Rabid
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788360236017
EAN:
9788360236017
oprawa:
Miękka
podtytuł:
w stronę integracyjnej teori reklamy
format:
14.0x20.0cm
język:
polski
liczba stron:
234
rok wydania:
2005
(0) Sprawdź recenzje
9% rabatu
35,35 zł
Cena detaliczna:
39,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,35 zł
Opis produktu
Reklama coraz częściej postrzegana jest nie jako zagrożenie wolności jednostki, ale jako zjawisko pozwalające pogodzić interesy sprzedawcy i nabywcy. Czy należy wobec tego odrzucić dorobek autorów z kręgu krytycznej teorii reklamy?
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|