Okładka książki Badania marketingowe

Badania marketingowe

Wydawca: Difin
wysyłka: 48h
ISBN: 9788380859142
EAN: 9788380859142
oprawa: oprawa: broszurowa
podtytuł: Nowe metody badań i zastosowania
format: 17,6x25 cm
język: polski
liczba stron: 226
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
42,51 zł
Cena detaliczna: 
60,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,51

Opis produktu

Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj