Consumer behavior on International Market
Autor:
Smyczek Sławomir
Wydawca:
Placet
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788374881715
EAN:
9788374881715
oprawa:
Miękka
format:
16.5x24.0cm
język:
angielski
liczba stron:
288
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
36,36 zł
Cena detaliczna:
52,50 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,36 zł
Opis produktu
Overall, author’s intention is to combine the latest theoretical concepts with up-to-date examples of consumer behavior from different markets and cultures. To create the book useful for students studding at International Business, Psychological Economy, as well Marketing and Management courses were added tasks for individual and group solved in activity table. The book does not cover all the important problems and issues of consumption and consumer behavior on the international market. It allows, however, prepare them as full identification, presenting the importance and role that consumers on contemporary global market play.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|