nowość
![]() Anarchia. Niepowstrzymany rozkwit Brytyjskiej Kompanii Wschodnioindyjskiej
Autor:
Dalrymple William
Wydawca:
Noir sur Blanc
wysyłka: 48h
Wiek władzy, chciwości i okrucieństwa. Historia panowania prawdziwej królowej Brytyjskiego Imperium – Kompanii Wschodnioindyjskiej. Anarchia relacjonuje jeden z najbardziej niezwykłych epizodów w światowej historii – to opowieść o tym jak p
37% rabatu
43,37 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
Autor:
Maciej Dziekanowski
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Nauka pływania w oceanie nieskończonych możliwości
Handlowiec i rekin mają ze sobą wiele wspólnego. Rekin to bardzo stary gatunek, który pływa w ziemskich oceanach od setek milionów lat. Z kolei handlowiec to jeden z najstarszych zawodów św
40% rabatu
35,31 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III
Autor:
Jeffrey Gitomer
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować!
* Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem
* Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach
* Niech żyj
40% rabatu
53,27 zł
89,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Sprzedaż osobista jest instrumentem systemu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem oraz wspierania sprzedaży, związanym z bezpośrednimi kontaktami sprzedawcy z nabywcą. Zakres sprzedaży osobistej w marketingu jest bardzo szeroki, doty
32% rabatu
41,97 zł
62,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę..
Autor:
Weronika Modzelewska
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: 48h
Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć?
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ? tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspo
40% rabatu
29,34 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.:
• podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami,
• specyfikę promocji oraz charakterystykę
32% rabatu
37,24 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Po długim czasie oczekiwania mamy w krajowym porządku prawnym przepisy implementujące regulacje unijne dotyczące zasad obowiązujących w środowisku cyfrowym lub z nim związanych. W zakresie sprzedaży przez Internet i usług cyfrowych zmiany d
25% rabatu
51,92 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Unikalna na rynku książka przedstawiająca kwestię ryzyka w kontrakcie eksportowym z perspektywy przedsiębiorstwa.
• Liczne informacje bazujące na przeglądzie literatury światowej odnośnie do rozumienia pojęć niepewności i ryzyka, a także r
32% rabatu
57,54 zł
85,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Proces podejmowania decyzji zakupowych przez..
Autor:
Agnieszka Dejnaka
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluc
32% rabatu
47,38 zł
70,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Bankowość w gospodarce cyfrowej
Autor:
Opracowanie Zbiorowe
Wydawca:
POLTEXT /MT BIZNES/
wysyłka: 48h
Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie wykorzystywanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości.
Otoczenie gospodarcze od ponad 15 lat jest mało stab
21% rabatu
51,24 zł
64,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Celem naukowym monografii jest wskazanie roli handlu z Polską w polityce zagranicznej Federacji Rosyjskiej. Praca skupia się przede wszystkim na tym, jak handel z RP kształtował ową politykę i jak był w niej traktowany. Wspomniana kwestia b
20% rabatu
46,18 zł
57,75 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Zbiór zawiera sześć zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację PGF.08.Zarządzanie kampanią reklamową. Każdy zestaw zawiera 40 zadań testowych oraz jedno zadanie praktyczne. Testy zostały przygotowane zgodnie z podst
12% rabatu
22,93 zł
26,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz
Autor:
Joe Girard
Brown Stanley H.
Wydawca:
Studio Emka
wysyłka: 48h
Joe Girard, którego Norman V. Peale nazwał mistrzem nr 1 pozytywnego myślenia jest absolutnym championem w swojej dziedzinie.
Ten supersalesman zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalno
44% rabatu
19,72 zł
34,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
A guide to the next generation of retail businesses. Meet the innovators and entrepreneurs who run shops, and learn how you can too. A new generation of founders and entrepreneurs are revolutionizing brick and mortar retail with innovative
19% rabatu
167,57 zł
207,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022
Autor:
Mazurek Grzegorz red.
Wydawca:
Poltext
wysyłka: 48h
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać,
21% rabatu
47,30 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększyć szansę na zawarcie
Autor:
Sędzimir Tomasz
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Czy wiesz, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż? Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie o
40% rabatu
35,31 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Rosnące oczekiwania klientów związane z nowymi technologiami wpływają na dynamikę zmian na rynku handlu elektronicznego. Coraz większe znaczenie zyskuje sprzedaż produktów przez internet oraz usług cyfrowych. Do przyspieszenia transformacji
25% rabatu
44,40 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Biblia handlowca Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży.
Autor:
Jeffrey Gitomer
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować!
Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem
Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach
Niech żyje Kr
39% rabatu
48,15 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
Autor:
Muzyczyszyn Paweł
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego
Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, je
40% rabatu
34,11 zł
57,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej
40% rabatu
41,30 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|