Best Loser Wins provides a triple whammy of high value. First, it provides a very compelling and engaging narrative of Tom’s rise from being a beginner to becoming a highly successful trader, warts and all. Second, it provides insights into
19% rabatu
110,49 zł
137,00 zł
Dodaj
do koszyka
Automatyzacja procesów, optymalizująca realizowane w magazynie zadania, jest obecnie sposobem na sprostanie potrzebom: wysokiej efektywności, wymagającego konsumenta, złożonego rynku i dużej konkurencji. Ciągłe doskonalenie procesów przekła
29% rabatu
35,09 zł
49,35 zł
Dodaj
do koszyka Kwalifikacja HAN.02. Prowadzenie działań.. Egzamin
Autor:
Karolina Tomaszewska
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: 48h
Książka Kwalifikacja HAN.02. Prowadzenie działań handlowych. Egzamin zawodowy stanowi cenną pomoc w przygotowaniach do egzaminu zawodowego z kwalifikacji HAN.02. Jest przeznaczona dla: uczniów techników (zawód: technik handlowiec); słuchacz
9% rabatu
36,17 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Kwalifikacja HAN.02. Prowadzenie działań... Odp.
Autor:
Karolina Tomaszewska
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: 48h
Kwalifikacja HAN.02. Prowadzenie działań handlowych. Egzamin zawodowy. Odpowiedzi - Karolina Tomaszewska
9% rabatu
15,23 zł
16,80 zł
Dodaj
do koszyka Era prosumenta 2.0. Jak budować majątek, kupując mądrzej, a nie taniej i polecając innym, aby robili to samo
Autor:
Quain Bill
Wydawca:
Studio Emka
wysyłka: 48h
Konsumenci wydają pieniądze. Producenci zarabiają pieniądze. Prosumenci mogą robić jedno i drugie! Konsumenci wydają coraz więcej w centrach handlowych i w sklepach internetowych oferujących niższe ceny. Jednak kupować taniej, to nie zawsze
34% rabatu
25,56 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
Autor:
Adrian Prościak
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Zakupy w biznesie w praktycznym wydaniu Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sp
43% rabatu
33,36 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Na książkę „Dekada polskiego e-commerce” składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elektronicznej, największej organizacji branżow
22% rabatu
53,93 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Anarchia. Niepowstrzymany rozkwit Brytyjskiej Kompanii Wschodnioindyjskiej
Autor:
Dalrymple William
Wydawca:
Noir sur Blanc
wysyłka: 48h
Wiek władzy, chciwości i okrucieństwa. Historia panowania prawdziwej królowej Brytyjskiego Imperium – Kompanii Wschodnioindyjskiej. Anarchia relacjonuje jeden z najbardziej niezwykłych epizodów w światowej historii – to opowieść o tym jak p
36% rabatu
44,40 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u
22% rabatu
53,93 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
Autor:
Maciej Dziekanowski
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Handlowiec i rekin mają ze sobą wiele wspólnego. Rekin to bardzo stary gatunek, który pływa w ziemskich oceanach od setek milionów lat. Z kolei handlowiec to jeden z najstarszych zawodów świata - najprawdopodobniej zaistniał w momencie, w k
43% rabatu
33,36 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III
Autor:
Jeffrey Gitomer
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować!
* Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem
* Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach
* Niech żyj
43% rabatu
50,33 zł
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Sprzedaż osobista jest instrumentem systemu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem oraz wspierania sprzedaży, związanym z bezpośrednimi kontaktami sprzedawcy z nabywcą. Zakres sprzedaży osobistej w marketingu jest bardzo szeroki, doty
33% rabatu
41,78 zł
62,00 zł
Dodaj
do koszyka Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę..
Autor:
Weronika Modzelewska
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: 48h
Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć? Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspo
43% rabatu
27,72 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.:
• podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami,
• specyfikę promocji oraz charakterystykę
33% rabatu
37,07 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Po długim czasie oczekiwania mamy w krajowym porządku prawnym przepisy implementujące regulacje unijne dotyczące zasad obowiązujących w środowisku cyfrowym lub z nim związanych. W zakresie sprzedaży przez Internet i usług cyfrowych zmiany d
11% rabatu
61,36 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Unikalna na rynku książka przedstawiająca kwestię ryzyka w kontrakcie eksportowym z perspektywy przedsiębiorstwa.
• Liczne informacje bazujące na przeglądzie literatury światowej odnośnie do rozumienia pojęć niepewności i ryzyka, a także r
28% rabatu
60,83 zł
85,00 zł
Dodaj
do koszyka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez..
Autor:
Agnieszka Dejnaka
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluc
29% rabatu
49,97 zł
70,00 zł
Dodaj
do koszyka Bankowość w gospodarce cyfrowej
Autor:
Opracowanie zbiorowe
Wydawca:
POLTEXT /MT BIZNES/
wysyłka: 24h
Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie wykorzystywanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości.
Otoczenie gospodarcze od ponad 15 lat jest mało stab
21% rabatu
51,04 zł
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Celem naukowym monografii jest wskazanie roli handlu z Polską w polityce zagranicznej Federacji Rosyjskiej. Praca skupia się przede wszystkim na tym, jak handel z RP kształtował ową politykę i jak był w niej traktowany. Wspomniana kwestia b
29% rabatu
41,05 zł
57,75 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|