![]()
Unikalna na rynku książka przedstawiająca kwestię ryzyka w kontrakcie eksportowym z perspektywy przedsiębiorstwa.
• Liczne informacje bazujące na przeglądzie literatury światowej odnośnie do rozumienia pojęć niepewności i ryzyka, a także r
32% rabatu
57,96 zł
85,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Proces podejmowania decyzji zakupowych przez..
Autor:
Agnieszka Dejnaka
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluc
32% rabatu
47,73 zł
70,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Bankowość w gospodarce cyfrowej
Autor:
Opracowanie Zbiorowe
Wydawca:
POLTEXT /MT BIZNES/
wysyłka: 48h
Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie wykorzystywanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości.
Otoczenie gospodarcze od ponad 15 lat jest mało stab
21% rabatu
51,44 zł
64,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Celem naukowym monografii jest wskazanie roli handlu z Polską w polityce zagranicznej Federacji Rosyjskiej. Praca skupia się przede wszystkim na tym, jak handel z RP kształtował ową politykę i jak był w niej traktowany. Wspomniana kwestia b
27% rabatu
42,19 zł
57,75 zł
Dodaj
do koszyka nowość
![]() Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz
Autor:
Joe Girard
Brown Stanley H.
Wydawca:
Studio Emka
wysyłka: 48h
Joe Girard, którego Norman V. Peale nazwał mistrzem nr 1 pozytywnego myślenia jest absolutnym championem w swojej dziedzinie.
Ten supersalesman zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalno
45% rabatu
19,35 zł
34,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Przypomnij sobie wszystko, co wiesz o sprzedaży A teraz zapomnij o tym Czy zastanawiałeś/-aś się kiedykolwiek nad tym, dlaczego sprzedaż bywa tak bardzo trudna, mozolna i nierzadko frustrująca? Jeśli do dziś nie znalazłeś/-aś satysfakcjonuj
33% rabatu
46,36 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022
Autor:
Mazurek Grzegorz red.
Wydawca:
Poltext
wysyłka: 48h
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać,
21% rabatu
47,46 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększyć szansę na zawarcie
Autor:
Sędzimir Tomasz
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Czy wiesz, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż? Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie o
41% rabatu
35,02 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Biblia handlowca Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży.
Autor:
Jeffrey Gitomer
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować!
Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem
Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach
Niech żyje Kr
41% rabatu
46,89 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
Autor:
Muzyczyszyn Paweł
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego
Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, je
41% rabatu
33,82 zł
57,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej
41% rabatu
40,95 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Globalizacja jest procesem związanym z wieloma wyzwaniami zarówno w obszarze działalności gospodarek światowych, jak i wszystkich podmiotów (indywidualnych i instytucjonalnych) w nich funkcjonujących. Niesie za sobą możliwości szybkiego roz
32% rabatu
40,23 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko
41% rabatu
52,82 zł
89,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Handel rolno-żywnościowy krajów Unii Europejskiej w warunkach współpracy atlantyckiej
Autor:
Pawlak Karolina
Wydawca:
Scholar
wysyłka: 48h
Karolina Pawlak – doktor habilitowany nauk ekonomicznych, profesor uczelni na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. W badaniach koncentruje się na zagadnieniach związanych z handlem międzynarodowym i konkurencyjności
29% rabatu
30,01 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
Autor:
Piotr Kaleta
Wydawca:
Helion
wysyłka: 48h
Wyróżnij się treścią. Internet to doceni! Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wysz
40% rabatu
24,08 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Społeczeństwo handlowe
wysyłka: 48h
Ludzie to istoty społeczne. Ich unikalnym mechanizmem przetrwania jest zdolność do współpracy. Najbardziej fundamentalną relacją na rynku jest współpraca, a nie konkurencja. Podstawowa relacja rynkowa to relacja handlowa wymienianie się dob
45% rabatu
32,94 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Bezpieczeństwo organizacji w warunkach gospodarki cyfrowej
Autor:
Gonciarski Wiesław
Wydawca:
Difin
wysyłka: 48h
Monografia jest nowatorskim spojrzeniem na wybrane problemy związane z zarządzaniem bezpieczeństwem organizacji w dobie gospodarki cyfrowej. Problematyka ta została zaprezentowana w sposób wieloaspektowy. Przedstawiono w niej ogólną charakt
20% rabatu
47,47 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej
Autor:
Philip Kotler
Giuseppe Stigliano
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwija się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonaliz
37% rabatu
34,61 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. Zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie
Autor:
Monika Ratajczyk
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
W publikacji chciałam usystematyzować dotychczasową wiedzę o opakowaniu, a także zaktualizować ją o te obszary, które dotychczas nie były uwzględniane w rozpoznaniu naukowym. Jednoczenie nie uzurpuję sobie prawa, aby powiedzieć, że jest to
37% rabatu
50,38 zł
79,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|