Okładka książki Best Loser Wins
Best Loser Wins provides a triple whammy of high value. First, it provides a very compelling and engaging narrative of Tom’s rise from being a beginner to becoming a highly successful trader, warts and all. Second, it provides insights into
19% rabatu
110,49
137,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Dehumanizujące aspekty zautomatyzowanych procesów
Automatyzacja procesów, optymalizująca realizowane w magazynie zadania, jest obecnie sposobem na sprostanie potrzebom: wysokiej efektywności, wymagającego konsumenta, złożonego rynku i dużej konkurencji. Ciągłe doskonalenie procesów przekła
29% rabatu
35,09
49,35 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki The Everything War
The Everything War
Autor: Mattioli Dana
Wydawca: Torva
wysyłka: 48h
The Everything War
19% rabatu
70,17
87,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kwalifikacja HAN.02. Prowadzenie działań.. Egzamin
Książka Kwalifikacja HAN.02. Prowadzenie działań handlowych. Egzamin zawodowy stanowi cenną pomoc w przygotowaniach do egzaminu zawodowego z kwalifikacji HAN.02. Jest przeznaczona dla: uczniów techników (zawód: technik handlowiec); słuchacz
9% rabatu
36,17
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kwalifikacja HAN.02. Prowadzenie działań... Odp.
Kwalifikacja HAN.02. Prowadzenie działań handlowych. Egzamin zawodowy. Odpowiedzi - Karolina Tomaszewska
9% rabatu
15,23
16,80 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Era prosumenta 2.0. Jak budować majątek, kupując mądrzej, a nie taniej i polecając innym, aby robili to samo
Konsumenci wydają pieniądze. Producenci zarabiają pieniądze. Prosumenci mogą robić jedno i drugie! Konsumenci wydają coraz więcej w centrach handlowych i w sklepach internetowych oferujących niższe ceny. Jednak kupować taniej, to nie zawsze
34% rabatu
25,56
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Zakupy w biznesie w praktycznym wydaniu Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sp
43% rabatu
33,36
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Dekada polskiego e-commerce
Na książkę „Dekada polskiego e-commerce” składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elektronicznej, największej organizacji branżow
22% rabatu
53,93
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Anarchia. Niepowstrzymany rozkwit Brytyjskiej Kompanii Wschodnioindyjskiej
Wiek władzy, chciwości i okrucieństwa. Historia panowania prawdziwej królowej Brytyjskiego Imperium – Kompanii Wschodnioindyjskiej. Anarchia relacjonuje jeden z najbardziej niezwykłych epizodów w światowej historii – to opowieść o tym jak p
36% rabatu
44,40
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki B2B E-commerce
Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u
22% rabatu
53,93
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
Handlowiec i rekin mają ze sobą wiele wspólnego. Rekin to bardzo stary gatunek, który pływa w ziemskich oceanach od setek milionów lat. Z kolei handlowiec to jeden z najstarszych zawodów świata - najprawdopodobniej zaistniał w momencie, w k
43% rabatu
33,36
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować! * Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem * Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach * Niech żyj
43% rabatu
50,33
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Techniki sprzedaży osobistej w4
Sprzedaż osobista jest instrumentem systemu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem oraz wspierania sprzedaży, związanym z bezpośrednimi kontaktami sprzedawcy z nabywcą. Zakres sprzedaży osobistej w marketingu jest bardzo szeroki, doty
33% rabatu
41,78
62,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę..
Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć? Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspo
43% rabatu
27,72
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Promocja usług (wyd. III)
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: • podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, • specyfikę promocji oraz charakterystykę
33% rabatu
37,07
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sprzedaż przez internet
Po długim czasie oczekiwania mamy w krajowym porządku prawnym przepisy implementujące regulacje unijne dotyczące zasad obowiązujących w środowisku cyfrowym lub z nim związanych. W zakresie sprzedaży przez Internet i usług cyfrowych zmiany d
11% rabatu
61,36
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Ryzyko kredytowe i walutowe eksportera
Unikalna na rynku książka przedstawiająca kwestię ryzyka w kontrakcie eksportowym z perspektywy przedsiębiorstwa. • Liczne informacje bazujące na przeglądzie literatury światowej odnośnie do rozumienia pojęć niepewności i ryzyka, a także r
28% rabatu
60,83
85,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Proces podejmowania decyzji zakupowych przez..
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluc
29% rabatu
49,97
70,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Bankowość w gospodarce cyfrowej
Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie wykorzystywanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości.  Otoczenie gospodarcze od ponad 15 lat jest mało stab
21% rabatu
51,04
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Asymetryczna współzależność
Celem naukowym monografii jest wskazanie roli handlu z Polską w polityce zagranicznej Federacji Rosyjskiej. Praca skupia się przede wszystkim na tym, jak handel z RP kształtował ową politykę i jak był w niej traktowany. Wspomniana kwestia b
29% rabatu
41,05
57,75 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
60
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj