Dziś w ofercie 151 927 pozycji
Sprzedaż jest sexy albo nie ma jej wcale
Od autora: " Mam nadzieję, że odmienię trochę Twoje podejście do Sprzedaży, a szczególnie do jej najmłodszego dziecka zwanego automatyzacją, jak i nie tylko. Sprawię, że może się zmotywujesz, może sprowokujesz, a może po prostu wkurzysz i to było by najlepsze. Nie mam wprawdzie czarodziejskiej różdżki, która by to sprawiła, ale mam kilka porad.Jeśli je pominiesz, nic się nie zmieni w Twojej działalności – wybór należy do Ciebie.Być może jeśli sprawdzisz je w praktyce, będziesz zaskoczony efektami. Ja jestem o tym przekonany. Zacznę od najważniejszej sprawy: System, sprawdzony System działania na pełnym automacie.Każdy z nas to robi. Próbuje doskonalić swoje procedury. Szuka rozwiązań, aby być bardziej skutecznym. Jednakże nie zawsze robimy to co właściwe, bo nie robimy tego co powinniśmy robić. Jednakże nie musi tak Być. Zapraszam Cię do Mojego Świata. Opartego na miłości Do Sprzedaży, Do Siebie i Do Drugiego Człowieka." – Mateusz Mrozowski
28% rabatu
28,79
39,99 zł
Dodaj
do koszyka
Sales Inner Inspiration. Trening mentalny w procesie sprzedaży
Sprzedaż nigdy nie będzie już taka sama… Będzie prostsza, efektywniejsza i o wiele ciekawsza. Nie wierz na słowo – przekonaj się sam! Czy sama myśl o sprzedaży powoduje, że zalewa Cię zimny pot? Chciałbyś być świetnym handlowcem, ale wstyd, strach, stres oraz wysokie plany sprzedażowe powodują, że wolałbyś zmienić pracę niż znów narzucać się klientom? Spokojnie, nie jesteś sam! Trzymasz w rękach potężną porcję inspiracji oraz praktycznych wskazówek. Dowiesz się, jak pokonać własne słabości, ograniczenia oraz blokady, które przesuwają w czasie moment udanej sprzedaży, nie pozwalają Ci kroczyć szczęśliwie przez życie ani realizować się jako handlowiec. Kilkadziesiąt stron tej książki zupełnie wystarczy, abyś zaczął zmieniać swoje życie. Wszystko jest w Twojej głowie! Cezary Fior - menedżer. Trener sprzedaży i rozwoju osobistego. Psycholog biznesu. Dyplomowany coach. Mówca. Motywator. Przedsiębiorca. Handlowiec.
15% rabatu
33,92
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Procesy liberalizacji handlu zagranicznego a zmiany jego wielkości i struktury na przykładzie państw
Zakończenie w 1995 r. trwającej przeszło trzy lata wojny w Bośni, będącej najtragiczniejszym konfliktem zbrojnym w Europie od czasu II Wojny Światowej, otwarło nowy rozdział w historii regionu określanego mianem Bałkanów Zachodnich. Wiązał się on z postępującą integracją z Unią Europejską, a także wewnątrz regionu, czemu towarzyszyły procesy liberalizacji handlu. Książka ukazuje, w jaki sposób procesy te wpłynęły na zmiany w strukturze wymiany towarowej państw regionu oraz jakie inne czynniki, także pozaekonomiczne, miały na nie wpływ.
15% rabatu
55,25
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
E-marketing
E-marketing
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu. Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line. Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.
35% rabatu
45,67
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Praktyczny poradnik networkingu Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych. Wydanie II rozszerzone
Biznes międzyludzkich relacji Otaczająca nas zewsząd technologia umożliwia zminimalizowanie osobistego udziału człowieka w różnego typu aktywnościach zawodowych. Wiele spraw załatwianych jest automatycznie albo bez konieczności spotykania się - wystarczą suche, zdawkowe maile. Wydawałoby się, że ten trend skutkować będzie utratą atrakcyjności "biznesu relacji". Tymczasem dzieje się inaczej. Zainteresowanie networkingiem rośnie. Umiejętność utrzymywania ożywionych i autentycznych międzyludzkich kontaktów staje się w przestrzeni zawodowej wartością dodaną. W efekcie coraz większe jest także rynkowe zapotrzebowanie na specjalistów w tej dziedzinie. Kogo zatem określić można jako sprawnego networkera? To osoba, która posiada wiedzę oraz prawidłowo zbudowane, obopólnie korzystne i właściwie funkcjonujące relacje, które w określonym czasie mogą przyśpieszyć realizację wcześniej określonych zawodowych celów. Wsparcie takiej osoby może przybierać różne formy - od przeprowadzenia sesji networkingowej w czasie specjalnej konferencji, przez odpowiednie przeszkolenie personelu w zakresie budowania relacji, właściwy mentoring i coaching networkingu, po wdrożenie w firmie systemu sprzedaży przez referencje. Takiego specjalistę można zatrudnić, lecz jego kompetencje to nie wiedza tajemna - sztuki budowania relacji można się także po prostu nauczyć! Najlepiej od specjalistów, którymi bez wątpienia są autorzy tej książki. Grzegorz Turniak - "król" polskiego networkingu, mentor, pasjonat idei networkingu i rekomendacji. Mingling maven - poprowadził ponad 1200 sesji networkingowych dla przeszło 120 000 uczestników. W lutym 2006 roku wprowadził na rynek krajowy i prowadził do 2013 roku firmę BNI Polska. Obecnie jest prezesem spółki szkoleniowo-doradczej Akademia Rekomendacji. Poprzednio: Prezes Jobpilot-monster Polska, HR Sector Sales Manager w SAP Polska,; Managing Director w Neumann Management Institute,; Dyrektor Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania. Certyfikowany konsultant OD (OD Institute Ohio), nauczyciel przedsiębiorczości (Babson College) oraz certyfikowany coach ICC (International Coaching Community). W latach 2002-2004 Członek Zarządu PSZK, w 2006 roku założył Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców i do 2016 roku był Prezesem tej organizacji. Jest autorem książki Nigdy nie stój sam i współautorem publikacji: Alchemia kariery (z Jackiem Santorskim), Profesjonalny networking. Kontakty, które procentują (z RobertemWendtem), Zanurz się w błękitnym oceanie. Jak networking wspiera rozwój firm (z Krzysztofem Rumianowskim), Nigdy nie stój sama (z Agatą Dynoch). Witold Antosiewicz - posiada kilkunastoletnią praktykę w zakresie tworzenia relacji biznesowych i zarządzania nimi. Przez kilka lat związany z polskim oddziałem największej organizacji networkingowej na świecie Business Network International, m.in. jako Dyrektor Regionalny. Dwukrotny zdobywca tytułu Najlepszego Networkera w Polsce, nadawanego przez BNI. Doświadczony networker, który w swojej codziennej pracy korzysta z narzędzi profesjonalnej sprzedaży przez referencje. Mentor wielu przedsiębiorców. Obecnie prowadzi (jako Community Manager społeczność Networking Concierge Club (NCC) w Akademii Rekomendacji. Redaktor "Businessman Today". Autor wielu artykułów, w których chętnie dzieli się wiedzą i wspiera w rozwoju przedsiębiorców i profesjonalistów. Specjalista od pracy na rekomendacjach oraz minglingu, czyli sztuki zarządzania tłumem - wielokrotnie prowadził sesje networkingowe na kongresach i konferencjach.
38% rabatu
22,94
37,00 zł
Dodaj
do koszyka
Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji
Nowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Davida Mattsona – następcę Sandlera w firmie szkoleniowej Sandler Training. Rewolucyjny program szkolenia sprzedawców, System Sprzedaży Sandlera, uzasadnia przestarzałość i nieskuteczność tradycyjnych metod sprzedaży i wprowadza zasady, których przestrzeganie gwarantuje sukces w zawodzie handlowca. Sandler, opierając się na doświadczeniach z własnej wieloletniej praktyki i przedstawiając barwne przykłady, wskazuje między innymi, w jaki sposób: – przejmować inicjatywę w kontakcie z klientem oraz stosować niezawodne, skuteczne techniki komunikacji, – koncentrować się na kliencie i jego potrzebach zamiast na własnym produkcie lub usłudze, – dostrzegać manipulację potencjalnego klienta oraz radzić sobie z nieszczerością i niesłownością, – pogłębiać relacje z klientem, nie stając się przy tym jego bezpłatnym konsultantem, – opanować siedem niezbędnych etapów procesu sprzedaży (ukazanych w obrazowym modelu „łodzi podwodnej Sandlera”), – używać portali internetowych do poszukiwania i oceny potencjalnych klientów, – zawierać z klientem „kontrakt wyprzedzający”, będący gwarancją efektywnego wykorzystania poświęconego mu czasu, – doskonalić własne nastawienie i zachowania – które są warunkiem sukcesu w sprzedaży – oraz kształtować motywację. Obecne wydanie zostało rozszerzone o wskazówki dotyczące zastosowania systemu Sandlera w sprzedaży dla korporacji, zamieszczono też najnowsze studia przypadków zaczerpnięte z praktyki Sandler Training. Krąg osób, dla których książka będzie cenną pomocą w rozwoju kariery zawodowej, jest więc szeroki i obejmuje wszystkich zainteresowanych radykalną poprawą wyników w sprzedaży – pracowników wszystkich szczebli zarówno małych, jak i wielkich firm.
24% rabatu
52,44
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Obrót dobrami wirtualnymi w grach komputerowych. Studium cywilnoprawne
Prezentowana publikacja to wybitna praca doktorska dotycząca tematyki obrotu dobrami wirtualnymi w grach komputerowych, która wygrała II Ogólnopolski Konkurs im. Profesora Zbigniewa Radwańskiego. Została także wyróżniona przez Wydział Prawa, Administracji i Stosunków Międzynarodowych Krakowskiej Akademii im. Frycza Modrzewskiego. Publikację podzielono na sześć rozdziałów: W rozdziale I zawarto zarówno zarys historii powstania i rozwoju gier komputerowych oraz samego zjawiska wirtualności, jak również stosunkowo rozległe rozważania dotyczące zastosowanych w publikacji pojęć. Rozdział II poświęcono zagadnieniu prawnej kwalifikacji dóbr wirtualnych na gruncie obowiązujących przepisów prawa. W rozdziale III dokonano analizy instrumentów obrotu dobrami wirtualnymi w grach komputerowych. Badania podjęte w niniejszym rozdziale zostały ukierunkowane przez wnioski płynącej z poprzedniego rozdziału, wskazującego na potrzebę znowelizowania przepisów prawnych w kierunku uregulowania sytuacji prawnej dóbr wirtualnych, jako odrębnego przedmiotu obrotu. W rozdziale IV zaprezentowano zagadnienie odpowiedzialności stron w obrocie dobrami wirtualnymi w grach komputerowych. Omówiono w nim kwestię odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej stron umów zawieranych w ramach obrotu dobrami wirtualnymi z tytułu naruszenia zobowiązań. W rozdziale V przeanalizowano zagadnienie obrotu dobrami wirtualnymi w kontekście ustalania prawa właściwego oraz jurysdykcji sądowej dla potencjalnych przyszłych sporów sądowych. W rozdziale VI zaprezentowano wnioski płynące w przeprowadzonej w poprzednich częściach analizy, jak również postulaty de lege ferenda, które – w założeniu – powinny usprawnić i poniekąd „sformalizować” obrót dobrami wirtualnymi w Polsce. W publikacji występują także liczne odwołania do systemów prawnych innych państw oraz rozstrzygnięć judykatury. Publikacja adresowana jest do wszystkich osób zainteresowanych prezentowaną tematyką.
15% rabatu
160,65
189,00 zł
Dodaj
do koszyka
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: • Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? • Co to jest marketing internetowy? • Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? • Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? • Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? • Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
25% rabatu
25,50
34,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zarządzanie jakością usług
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.
15% rabatu
41,65
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo: - normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, - wytyczne standardów branżowych, m.in. dotyczące hoteli i innych obiektów, zakwaterowania, bezpieczeństwa w obsłudze ruchu turystycznego, przewodników turystycznych itd., - metody projektowania, pomiaru i standaryzacji jakości oraz wzbogacili je o najbardziej aktualne i nowatorskie, jak chociażby Design Thinking, czy propozycja sekwencji obsługi klienta z zastosowaniem autorskiej instrukcji postępowania. Większość opisywanych metod i narzędzi poparta została przykładami praktycznymi. Książka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz innych, jak również praktyków (personel zarządzający i wykonawczy, zajmujący się szeroko rozumianą obsługą ruchu turystycznego i rekreacją, a także właścicieli tych podmiotów). „...Na rynku księgarskim nie było dotychczas pozycji, która odnosiłaby się do jakości zarówno usług turystycznych, jak i rekreacyjnych. Autorzy podjęli skuteczną próbę przełożenia uniwersalnych wymagań norm międzynarodowych na realia branżowe, które zawierają szeroką gamę usług, np. hotelarskich, transportowych, rekreacyjnych, gastronomicznych, obsługi ruchu turystycznego i wiele innych. Istotnym walorem publikacji jest niewątpliwie fakt, że opisy metod, narzędzi czy wreszcie standardów zarządzania wzbogacone zostały przykładami praktycznymi." Prof. nadzw. dr hab. Piotr Jedynak Dyrektor Instytutu Ekonomii, Finansów i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie „...Autorzy zawarli w publikacji: specyfikację i aktualizację norm branżowych; uwzględnienie rekreacji, która dotychczas w zakresie jakości nie była opisywana, a także uzupełnili dotychczas stosowane metody pomiaru i sterowania jakością w usługach turystycznych i rekreacyjnych o narzędzia współcześnie wykorzystywane... Książka ma duże walory użyteczne i poznawcze. Dotyka trudnej tematyki przedstawionej przystępnym językiem w interesujący sposób..." Prof. nadzw. dr hab. Wiesław Drobek Kierownik Katedry Geografii i Ekonomiki Turystyki Instytut Turystyki i Rekreacji, Politechnika Opolska
25% rabatu
44,25
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opodatkowanie usług niematerialnych
Trudno wyobrazić sobie prowadzenie działalności gospodarczej bez korzystania ze świadczeń innych podmiotów. Duża ich część ma charakter niematerialny. Czy wiesz, że organy podatkowe ze szczególnym zainteresowaniem przyglądają się skutkom fiskalnym takich usług? Sprawdź, jakie podjąć działania, aby ograniczyć ryzyko popełnienia błędów. Autor – doradca podatkowy z wieloletnim doświadczeniem – omawia zagadnienia związane z opodatkowaniem usług niematerialnych na gruncie podatków dochodowych (PIT i CIT) oraz podatku od towarów i usług. W publikacji omówiono zmiany dot. opodatkowania usług niematerialnych obowiązujące od 1 stycznia 2018 r., w tym: - ograniczenie kosztowe wydatków na usługi niematerialne nabywanych od podmiotów powiązanych albo podmiotów mających miejsce zamieszkania, siedzibę lub zarząd w kraju stosującym szkodliwą konkurencję podatkową – limit 3.000.000 PLN + 5% „EBITDA”, - wyłączenie z kosztów uzyskania przychodów kosztów finansowania dłużnego. W książce również m.in.: - charakterystyka usług o charakterze niematerialnym, - zasady dokumentowania nabycia świadczeń kupowanych w kraju i za granicą, - przesłanki zaliczenia usług niematerialnych do kosztów uzyskania przychodów, - metody rozliczania w KUP odsetek od finansowania dłużnego udzielanego w grupie podmiotów powiązanych, - istota celowości fiskalnej przy nabywaniu usług, - skutki podatkowe nabycia, a także realizacji świadczeń niematerialnych, - usługi niematerialne a zaostrzenie sankcji karnoskarbowych, - podatek u źródła w usługach niematerialnych. Szereg praktycznych wskazówek i podpowiedzi, liczne przykłady odzwierciedlające realne problemy, a także bogate orzecznictwo sądowe oraz interpretacje podatkowe pomogą zrozumieć często zawiłe kwestie. Dodatkowo wzór instrukcji gromadzenia dokumentów (innych niż księgowe) w związku z nabyciem usług niematerialnych oraz wyciąg z przepisów prawnych istotnych dla omawianych zagadnień. Stan prawny książki uwzględnia duże zmiany w przepisach podatkowych obowiązujących od 1 stycznia 2018 r. wprowadzone ustawą z dnia 27 listopada 2017 r. o zmianie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych oraz ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 2175).
8% rabatu
135,24
147,00 zł
Dodaj
do koszyka
Społem 1906-1939 idea ludzie organizacja Tom 1 i .2
TOM 1 To pierwsza na polskim rynku wydawniczym współczesna publikacja poświęcona Związkowi Spółdzielni Spożywców Rzeczypospolitej Polskiej „Społem”. Książka wszechstronnie ukazuje Związek jako ruch społeczny, demokratyczną organizację gospodarczą i próbę wcielenia w życie idei solidarności i współdziałania. „Społem” jest dziś warte przypomnienia nie tylko dlatego, że było jedną z ważnych polskich prób modernizacji i świadectwem samoorganizacji społecznej, ale także ze względu na przyświecające temu ruchowi idee, które zdają się ponownie zyskiwać na aktualności. TOM 2 Książka przybliża zapomnianą ideę i historię polskiej spółdzielczości spożywców. Bogato ilustrowany zbiór źródeł pokazuje historię rozwoju Związku „Społem”, który w okresie międzywojennym stał się największą polską organizacją handlową. Szeroki wybór materiałów prasowych i archiwalnych pozwala poznać historię społeczną kooperacji z perspektywy nie tylko jej pionierów i przywódców – Edwarda Abramowskiego, Romualda Mielczarskiego czy Stanisława Wojciechowskiego – ale także zwykłych członków kooperatyw w miastach i na wsi. Prezentowane źródła przybliżają codzienne zmagania spółdzielców i znaczenie spółdzielczych wartości, o które toczono wiele gorących sporów.
29% rabatu
32,66
46,00 zł
Dodaj
do koszyka
Rytuały w procesie zarządzania zespołami... w.2
Książka łączy jakościowy opis praktyk w zarządzaniu zespołami sprzedaży z perspektywą nauk o zarządzaniu. Możemy znaleźć w niej perspektywę badacza i jego obraz rytualnego zarządzania w zarządzaniu zespołami sprzedaży, uchwyconego za pomocą długotrwałych badań metodami jakościowymi, głównie w oparciu o metodę teorii ugruntowanej stosowanej dość rzadko w badaniach nad zarządzaniem. W wyniku prowadzonych badań powstał autorski zestaw charakterystycznych elementów kultury rytualnej Menedżerów Sprzedaży, interesujący dla: • teoretyków zarządzania - ze względu na szereg danych jakościowych i ich opracowania, • praktyków sprzedaży - ze względu na poznanie zróżnicowanych metod stosowanych w procesie edukacji Przedstawicieli Ubezpieczeniowo-Finansowych i Menedżerów Sprzedaży. Publikacja może być również kompendium, pokazującym jak prowadzić badania jakościowe w oparciu o teorię ugruntowaną, co oznacza, że może służyć jako podręcznik w zakresie badań jakościowych w zarządzaniu przy użyciu teorii ugruntowanej. Opracowanie wyników badań, przeplatane głębokim rysem teoretycznym bogatym w odniesienia praktyczne oraz narracją autora, pozwala czytać tę książkę jak powieść edukacyjną. „Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży są jednym z filarów współczesnej przewagi konkurencyjnej firm sprzedaży bezpośredniej. To poprzez rytuały w sprzedaży, kwalifikacje Sprzedawców oraz Menedżerów doprowadzają codziennie na świecie do transakcji pomiędzy firmą a klientem. Obraz ich roli został stworzony przez Autora poprzez zastosowanie badania jakościowego trwającego kilka lat, poprzez wniknięcie do społeczności badanej - Sprzedawców i Menedżerów ubezpieczeń. Bycie w społeczności i „wychodzenie na zewnątrz" by uzyskać obiektywny obraz rytualnych działań indywidualnych i zbiorowych przeplata się z metodologiczną konsekwencją i przeglądem jakościowym, co pozwala również nazwać tę pozycję rodzajem kompendium praktycznych metod jakościowych w badaniach nad zarządzaniem. Zdecydowanie polecam książkę praktykom, jak również teoretykom zarządzania". Prof. dr hab. Dariusz Jemielniak, Katedra Zarządzania Międzynarodowego Akademii Leona Koźmińskiego
25% rabatu
44,25
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
RODO w e-commerce
RODO w e-commerce
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: 48h
Publikacja to praktyczny poradnik dla podmiotów z sektora e-commerce zawierający omówienie przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO), które zacznie obowiązywać dnia 25 maja 2018 r. Autorzy dają szczegółowe wskazówki co do tego na co powinni zwrócić uwagę administratorzy działający w Internecie, jakie są zasady przetwarzania danych, przesłanki uprawniające do przetwarzania, nowe prawa podmiotów danych oraz obowiązki administratorów. Z publikacji dowiesz się m.in., na czym polega prawo: - do bycia zapomnianym - do sprostowania danych, - do niepodlegania profilowaniu, - do ograniczania przetwarzania danych. Omówione zostały także zagadnienia podejścia opartego na ryzyku przy kształtowaniu obowiązków administratorów, dokumentacji jaką muszą opracować administratorzy, czy też aspektów związanych z transgranicznym przetwarzaniem danych.
13% rabatu
103,53
119,00 zł
Dodaj
do koszyka
Rękojmia
Rękojmia
Autor: Zoll Fryderyk
Wydawca: C.H. Beck
wysyłka: 48h
WAŻNA INSTYTUCJA PRAWA CYWILNEGO Rękojmia. Odpowiedzialność sprzedawcy to publikacja, która ukazuje regulację prawną rękojmi po zmianach wynikających z ponownej implementacji dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady Nr 1999/44/WE z 25.5.1999 r. w sprawie niektórych aspektów sprzedaży towarów konsumpcyjnych i związanych z tym gwarancji (Dz.Urz. UE L Nr 171, s. 12). Niewątpliwym atutem książki jest szczegółowe omówienie przez Autora danych zagadnień z uwzględnieniem poglądów doktryny oraz z odwołaniem się do praktyki. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest przedstawiona w tej publikacji jako szczególny przypadek odpowiedzialności wynikającej z naruszenia zobowiązania. Pokazane są jednak konsekwencje przyjęcia szczególnego reżimu rękojmi, który nie tylko dostarcza dodatkowych narzędzi pozwalających na lepszą ochronę interesów kupującego, ale także ma na celu ochronę sprzedawcy, który odpowiadając surowo za wadę przedmiotu sprzedaży, powinien być także chroniony przed nadmierną odpowiedzialnością. Publikacja zawiera omówienie dotyczące m.in. takich zagadnień jak: przyczyny i założenia reformy pojęcie wady uprawnienia z tytułu rękojmi a uprawnienia konkurujące odstąpienie od umowy sprzedaży z powodu wady rzeczy oraz wspólne zasady dla odstąpienia i obniżenia ceny zagadnienia odnoszące się jedynie do odstąpienia od umowy szczególne zagadnienia uprawnienia do obniżenia ceny roszczenia o wymianę rzeczy na wolną od wad i o usunięcie wady odpowiedzialność odszkodowawcza za wady rzeczy terminy dochodzenia uprawnień z tytułu rękojmi granice dyspozytywności przepisów o rękojmi sprzedaż konsumencka – odstępstwa od reżimu ogólnego rękojmi roszczenia zwrotne sprzedawcy odpowiadającego z tytułu rękojmi Publikacja zawiera także opis planowanych zmian wynikających z komisyjnego projektu ustawy o zmianie ustawy – Kodeks cywilny (Druk sejmowy Nr 1912), które dotyczą wprowadzenia regulacji, która powoduje, że w przypadku wymiany towaru na wolny od wad z tytułu rękojmi termin odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi będzie biegł od początku z dniem wydania towaru wolnego od wad. Autor uwzględnia także toczące się prace unijne nad nowymi dyrektywami – o dostarczeniu treści cyfrowych oraz przede wszystkim nad nową dyrektywą o sprzedaży konsumenckiej, która ma zastąpić dyrektywę dotychczas obowiązującą.
15% rabatu
169,15
199,00 zł
Dodaj
do koszyka
Droga Toyoty do doskonałości w usługach
ŚWIATOWEJ SŁAWY EKSPERT Z ZAKRESU LEAN, AUTOR LICZNYCH BESTSELLERÓW, POKAZUJE FIRMOM USŁUGOWYM, W JAKI SPOSÓB MOGĄ STAĆ SIĘ LEAN, ZWIĘKSZYĆ SWOJĄ WARTOŚĆ I POPRAWIĆ WYNIKI FINANSOWE, KORZYSTAJĄC Z DOŚWIADCZEŃ TOYOTY. Lektura obowiązkowa dla wszystkich osób pracujących w sektorze usług, bez względu na zajmowane stanowisko, pokazująca zastosowanie zasad Lean przedstawionych w bestsellerowej serii książek o Drodze Toyoty w branżach, w których o sukcesie decyduje jakość usług. Jeff Liker i Karyn Ross pokazują, w jaki sposób rozwijać praktyki Lean w firmie usługowej przy użyciu słynnego modelu 4P. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem, menedżerem, konsultantem, czy pracownikiem pierwszej linii, mającym bezpośredni kontakt z klientem każdego dnia, dowiesz się, w jaki sposób czerpać korzyści wynikające z Lean. Niniejsza książka jest przewodnikiem, która pozwoli zrozumieć Lean i poznać zasady, praktyki oraz narzędzia służące rozwijaniu ludzi i procesów w sposób, który pozytywnie zaskoczy wszystkich twoich klientów. Te sprawdzone techniki mają na celu pomóc w ciągłym doskonaleniu twoich usług i operacji, a także stałym zwiększaniu wartości dostarczanej dla klientów. Fascynujące analizy przypadków firm usługowych z wielu różnych branż, takich jak służba zdrowia, ubezpieczenia, usługi finansowe czy telekomunikacja, które odnoszą sukcesy dzięki Lean, jasno dowodzą, że zasady i praktyki Lean działają tak samo w usługach, jak i w produkcji. Swoimi przemyśleniami dzielą się pionierzy we wprowadzaniu Lean w usługach, a więc między innymi takie firmy, jak ThedaCare, Elisa, Menlo Innovations czy Zingerman’s Mail Order. Droga Toyoty do doskonałości w usługach pomoże ci: dogłębnie zrozumieć, czym Lean jest i czym nie jest, nauczyć się stosować Lean jako metodę ciągłego usprawniania i uzyskiwania lepszych wyników, skoncentrować się na zrozumieniu klientów i zaspokajaniu ich potrzeb, rozwijać swoich ludzi i pomagać im zrealizować ich pełny potencjał. Opierając się na własnych badaniach i rzeczywistych przykładach, ta książka zainspiruje cię do świeżego spojrzenia na swoją organizację i pokaże, w jaki sposób możesz wykorzystać Lean jako źródło przewagi konkurencyjnej. *** Dr Jeffrey K. Liker jest profesorem na wydziale Industrial and Operations Engineering na University of Michigan oraz prezesem firmy doradczej Liker Lean Advisors. Jest autorem międzynarodowego bestsellera Droga Toyoty: 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata oraz współautorem ośmiu innych książek na temat Toyoty, w tym także Droga Toyoty do Lean Leadership. Za swoje artykuły i książki zdobył w sumie 12 prestiżowych nagród Shingo. W 2012 roku trafił do Galerii Sław stowarzyszenia Association of Manufacturing, a w 2016 roku został zaproszony do uczestnictwa w pracach Shingo Academy. Liker wraz z żoną i dziećmi mieszka w Ann Arbor, w stanie Michigan. Karyn Ross jest konsultantką Lean i coachem menedżerskim skoncentrowanym na transformacji kulturowej w firmach z branży usługowej. Współpracowała z takimi firmami, jak Paychex, PrimePay, Zurich Insurance i National Taxi Limo, pomagając im zbudować kulturę sprzyjającą rozwiązywaniu problemów oraz usprawnianiu praktyk biznesowych. Regularnie pisze na blogu Lean Leadership Ways Industry Week Blog, a artykuły jej autorstwa ukazywały się także na łamach magazynów „The Lean Management Journal” oraz „Industrial Engineer”. Ross mieszka w Naperville, w stanie Illinois.
35% rabatu
48,94
74,90 zł
Dodaj
do koszyka
Internet of Things
Z roku na rok obserwuje się dynamiczny wzrost znaczenia problematyki cyfryzacji i wirtualizacji gospodarki. Technologia stała się siłą napędową współczesnego świata i przejawem egalitaryzmu. W efekcie Internet Rzeczy (Internet of Things – IoT), przestaje być jedynie futurystyczną wizją świata, modnym trendem wśród marketingowców czy ustrukturalizowanym wymysłem przedstawicieli branży IT. To ekosystem, w którym kluczową rolę pełnią czujniki, sensory i urządzenia, które mogą się wzajemnie komunikować, często bez udziału człowieka. Zyskują dzięki temu pewien poziom swoistej inteligencji stojącej u podstaw ich autonomicznych decyzji. Ale to człowiek, posiada umiejętność projektowania i łączenia poszczególnych elementów tego ekosystemu, pozostając wciąż jego nadrzędnym ogniwem. Książka jest pierwszą na rynku publikacją stanowiącą opracowanie najważniejszych aspektów związanych z koncepcją Internetu Rzeczy napisaną przez polskich autorów. Prezentuje ona istotę IoT w sposób interdyscyplinarny. Pokazuje w jaki sposób Internet Rzeczy modyfikuje zachowania konsumentów, przedsiębiorstw i marek w różnych obszarach rynku (np. biznes, edukacja czy medycyna). Wskazuje, przy tym, najważniejsze kierunki zmian z jakimi będziemy się mierzyć w najbliższych latach, sugerując jednocześnie sposób w jaki można je zaakceptować i wykorzystać.
15% rabatu
46,75
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business
Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi i mierników, ograniczając naukową dyskusję do minimum i skupiając się na przedstawianiu działań, jakie należy podjąć, by uzyskać potrzebne dane. „Zawartość książki jest efektem rozmów z pracownikami działów marketingu i sprzedaży. To ich pytaliśmy o potrzeby informacyjne, prowadzone analizy i badania oraz projekty, które chcieliby podjąć w przyszłości. Pracując nad książką, opieraliśmy się także na własnych doświadczeniach ze współpracy badawczej i doradczej z przedsiębiorstwami funkcjonującymi na rynku business-to-business. Inspiracji szukaliśmy również w innych publikacjach, zwłaszcza metodycznych”. (fragment wstępu) „Dobór wskaźników omówionych w książce dowodzi znaczącej wiedzy autorów w zakresie specyfiki marketingu i sprzedaży w polskich przedsiębiorstwach działających na rynku business-to-business. Wieloletnie doświadczenia autorów, wyniesione w toku realizacji projektów na rzecz praktyki biznesu, zaowocowały opracowaniem, które dobrze się czyta, jest aktualne i może wzbudzić zainteresowanie nie tylko wąskiego grona specjalistów, lecz także szerokiego kręgu marketerów i handlowców, którzy na co dzień stykają się z problemami opisywanymi w tej książce”. dr hab. Maciej Mitręga, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach „Publikacja z jednej strony odpowiada na potrzebę uporządkowania wiedzy przekazywanej studentom, z drugiej zaś podsumowuje praktyczne doświadczenia autorów z zakresu badań i analiz sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Niewątpliwie takiej książki na polskim rynku brakowało – z pewnością stanie się ona obowiązkową pozycją dla wielu przedmiotów i kursów. Jestem również przekonany, że praktyczne podejście i doświadczenie autorów spotka się z uznaniem praktyków i książka stanie się wartościową pozycją w biblioteczkach menedżerów firm z sektora business-to-business”. dr hab. Sylwester Białowąs, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
24% rabatu
60,04
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Tu się pracuje!
Autorzy podejmują niezwykle ważny problem społeczny zjawiska telepracy, która ma niejako uelastyczniać rynek pracy. Próbują przyjąć inną perspektywę w badaniach tego zagadnienia. l to jest bardzo istotna innowacja badawczo-analityczna. Patrzą na problem z punktu widzenia jednostki i z wnętrza sytuacji telepracawania tu i teraz. Publikacja pokazuje, jak przestrzeń domowa jest przekształcana wahadłowo w przestrzeń pracy i przestrzeń zamieszkiwania. Praca w domu rodzi wiele problemów i powstaje konieczność negocjacji i renegocjacji obowiązków, a także znaczenia przestrzeni. Książka ma charakter demaskatorski i krytyczny [...]. Obala ona stereotypy dotyczące telepracy i pokazuje opresję, którą wyzwala ona na poziomie indywidualnym, rodzinnym i szerzej - nawet całego społeczeństwa. Z recenzji prof. zw. dr. hab. Krzysztofa T. Koneckieg
33% rabatu
26,80
40,00 zł
Dodaj
do koszyka
Sprzedaż bez sprzedawania
Sprzedaż bez sprzedawania
Wydawca: PWN
wysyłka: 48h
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca. W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego ubezpieczenia albo fantastycznej oferty telewizji kablowej?). Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą, wspólne z klientem poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Sprzedaż bez sprzedawania oznacza realizację w przestrzeni handlu takich wartości jak uczciwość i prawda, działanie pozbawione manipulowania i ukrytych intencji, a także sposób na tworzenie społeczności zadowolonych klientów. „Sprzedaż bez sprzedawania” jest książką wyjątkową pod co najmniej czterema względami. Po pierwsze, stanowi przegląd palących i realnych problemów, z jakimi spotykają się wszyscy przedsiębiorcy, bez względu na rodzaj biznesu, jakim się zajmują. Po drugie, autor nie zadowala się jedynie stworzeniem rzetelnego opisu zagrożeń i dylematów, lecz także przedstawia własne propozycje ich rozwiązań, z precyzyjnymi wskazówkami co i jak należy robić. Po trzecie, jego porady są ugruntowane w solidnej wiedzy na temat psychologicznych mechanizmów funkcjonowania człowieka w organizacji, co chroni nas czytelników przed merytorycznymi nadużyciami, jakie pojawiają się (zbyt) często w poradnikach, a które wywołane są wybujałą fantazją piszących albo wręcz brakiem wiedzy. I wreszcie po czwarte, książka jest napisana w sposób zrozumiały (co wciąż jest wyjątkiem w polskim piśmiennictwie naukowym), a na dodatek ze swadą i humorem. Wymienić można chociażby iście mistrzowski styl, w jakim pokazane są przykłady działania Systemu 1 i Systemu 2 w codzienności działań sprzedażowych. Sądzę że prof. Kahneman mógłby śmiało posiłkować się nimi w swoich wystąpieniach. Z recenzji prof. dr. hab. Rafała Ohme
15% rabatu
41,65
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka