Okładka książki Elektroniczne technologie zatrudnienia ery postindustrialnej
Autor podejmuje złożoną problematykę dotyczącą regulacji prawnej pracy świadczonej „za pośrednictwem” platform elektronicznych. Są to zagadnienia szczególnie istotne w dobie rozwoju środków komunikacji elektronicznej, zwłaszcza że zjawisko to wykazuje tendencje ekspansywne, częściowo wypierając z rynku pracy tak tradycyjne, jak i inne „nowoczesne” formy zatrudnienia. Równocześnie jest to zjawisko zasadniczo nieuregulowane prawnie, zarówno na poziomie prawa międzynarodowego (w tym europejskiego), jak i ustawodawstw krajowych. […] W polskiej literaturze zagadnienie to nie było dotąd szerzej prezentowane i analizowane. W szczególności brak jest monografii poświęconej tym zagadnieniom, zaś związane z nimi opracowania są stosunkowo nieliczne. Z tych względów podjęcie wspomnianej problematyki w opracowaniu monograficznym jest ze wszech miar wskazane i szczególnie cenne. dr hab. Bolesław Maciej Ćwiertniak, prof. WSH
35% rabatu
37,11
56,70 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Alibabas World
Alibabas World
Wydawca: PAN Books
wysyłka: 48h
In September 2014, a Chinese company that most Westerners had never heard of held the largest IPO in history – bigger than Google, Facebook and Twitter combined. Alibaba, now the world's largest e-commerce company, mostly escaped Western notice for over ten years, while building a customer base larger than Amazon's, and handling the bulk of e-commerce transactions in China. How did it happen? And what was it like to be along for such a revolutionary ride? In Alibaba's World, author Porter Erisman, one of Alibaba's first Western employees, who helped spearhead its international expansion, shows how Jack Ma, a Chinese schoolteacher who twice failed his college entrance exams, rose from obscurity to found Alibaba and lead it from struggling startup to the world's most dominant e-commerce player. Now, in the first English language account of Alibaba's extraordinary success, Erisman shares stories of weathering the dotcom crash, facing down eBay and Google, negotiating with the unpredictable Chinese government, and enduring the misguided advice of foreign experts, all to build the behemoth that's poised to sweep the ecommerce world today. And he analyzes Alibaba's role as a harbinger of the new global business landscape – with its focus on the East rather than the West, emerging markets over developed ones, and the nimble entrepreneur over the industry titan. As we face this near future, the story of Alibaba – and its inevitable descendants – is both essential and instructive.
13% rabatu
34,98
40,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki MISTRZ SPRZEDAŻY WYD. 4
Bo każdy z nas jest sprzedawcą Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek - co chwilę pojawiają się na nim nowe produkty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne, szybko odchodzą w niepamięć. Coraz większa wiedza potencjalnych klientów oraz szeroki wybór możliwości, z których mogą korzystać, sprawiają, że zmieniają się zachowania i zwyczaje konsumenckie. Ba! Nawet prawo jest inne - bez narażania się na poważne konsekwencje nie można wysłać oferty ani zadzwonić do kogo się chce z propozycją sprzedaży produktu. Zresztą telefon, chociaż wciąż ważny w pracy handlowca, coraz rzadziej stanowi narzędzie pierwszego kontaktu. Z jednej strony pozyskiwanie "leadów sprzedażowych" stało się osobną branżą, z której usług korzysta coraz więcej osób i firm. Z drugiej - dzisiaj praktycznie każdy coś sprzedaje. Najciekawsze jest jednak to, że mimo rygorystycznych przepisów, rozwoju technologii oraz powszechnej i łatwej dostępności wiedzy na temat tego, jak skutecznie sprzedawać, w samym procesie sprzedaży niewiele się zmieniło. Wciąż kupujemy dla tych samych powodów, dla których kupowaliśmy 10 lat temu. Dobry handlowiec, na jakimkolwiek stanowisku by się znajdował, musi znać te powody i umieć skutecznie nimi zarządzać. I tego właśnie uczy ta książka.
30% rabatu
38,68
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Fiszki. Jak tworzyć produkty i usługi?
To NIE jest kolejna pozycja, która będzie próbowała Cię przekonać, że Design Thinking to lek na całe zło. To zestaw praktycznych narzędzi, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć Twoich klientów, a w efekcie stworzyć mądre i potrzebne rozwiązania. Fiszka po fiszce nauczysz się tworzyć ofertę, która pozwoli Ci wyróżnić się na rynku i dostarczy świetnych doświadczeń jej odbiorcom. Spójrz na swoje działania z innej perspektywy! Rozwiń się! Teraz!
33% rabatu
16,86
24,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Świadczenie usług drogą elektroniczną Komentarz
W komentarzu w praktyczny sposób omówiono regulacje ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z uwzględnieniem zmian wynikających z ustawy wdrażającej RODO. Autor przedstawił w książce m.in. takie zagadnienia jak: - obowiązki usługodawcy świadczącego usługi drogą elektroniczną, - wyłączenie odpowiedzialności usługodawcy z tytułu świadczenia usług drogą elektroniczną, - zawieranie umów on-line, - zasady ochrony danych osobowych w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną. Uzupełnieniem części komentarzowej są liczne tabele, schematy i aktualne tezy z orzecznictwa TSUE dotyczące świadczenia usług elektronicznych.
20% rabatu
143,20
179,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki i wtedy wspiąłem się na drzewo
Bestseller w Niemczech. Ponad 200 tysięcy sprzedanych egzemplarzy! Często robiłem rzeczy, których nikt inny wcześniej nie robił. Człowiek pełen sprzeczności. Z jednej strony twardy konkurent w biznesie, z drugiej - zaangażowany społecznie wrażliwiec. Dirk Rossmann, pionier współczesnego rynku drogerii, wielki przedsiębiorca i milioner. Jego credo: nigdy się nie poddawaj! Już w wieku 12 lat wykazał się duchem przedsiębiorczości: kupował artykuły z drogerii o 10% taniej i dostarczał je rowerem do klientów. W wieku zaledwie 25 lat otworzył w Hanowerze pierwszą w Niemczech drogerię samoobsługową, kładąc podwaliny pod imperium swojej firmy. Ale historia jego sukcesu miała również gorsze momenty: w 1996 roku firma była w stanie upadłości, prywatnie Dirk Rossmann spekulował na giełdzie papierów wartościowych i w tym samym roku doznał zawału serca. „Od tego czasu porzuciłem wszystkie inne zajęcia i próbowałem uratować firmę”. Przez ten kryzys Dirk Rossmann przeszedł głęboką przemianę. Uważa to za powód swojego dzisiejszego sukcesu. Rossmann to człowiek konsekwentny, bogaty w doświadczenia życiowe, którego książka pomaga obrać dobry kierunek w trudnych czasach. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
28% rabatu
26,80
36,99 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Testy kwalifikacja TG.15 Prowadzenie inf. tur. ...
Zbiór zadań testowych i praktycznych przygotowujących do egzaminu; kwalifikacja TG.15 (T.14). Prowadzenie informacji turystycznej oraz sprzedaż usług turystycznych, typ szkoły: technikum; 320 zadań testowych i 8 zadań praktycznych. Zbiór zawiera 8 zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację TG.15 (T.14). Prowadzenie informacji turystycznej oraz sprzedaż usług turystycznych. Każdy zestaw zawiera 40 zadań testowych oraz 1 zadanie praktyczne. Testy zostały przygotowane zgodnie z podstawą programową dla zawodu technik obsługi turystycznej.
13% rabatu
16,62
19,01 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu firmy szybko dociera do szerokiego grona odbiorców. „Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów” to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: – oczarować klientów jakością obsługi, – kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy, – postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych, – zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi, – radzić sobie z kłopotliwymi klientami. Performance Research Associates – od 40 lat prowadzi działalność konsultingową i szkoleniową w zakresie jakości obsługi, lojalności klienta oraz tworzenia kultury skoncentrowanej na kliencie. Do klientów firmy należą m.in. PricewaterhouseCoopers, Microsoft, Harley-Davidson, Glaxo-SmithKline, Motorola.
23% rabatu
53,44
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki E-przedsiębiorczość Zasady i praktyka
E-przedsiębiorczość. Zasady i praktyka stanowi odpowiedź na zmiany zachodzące we współczesnej rzeczywistości gospodarczej, wirtualizację rynków i organizacji, a także rozwój technologii informacyjnych i rzeczywistości cyfrowej. E-gospodarka oraz e-przedsiębiorczość znajdują się w fazie dynamicznego wzrostu i związanych z nim zmian, dotychczasowe sposoby działania dezaktualizują się, a nowe dopiero się wyłaniają. Pojawia się więc konieczność uzupełnienia istniejącej luki teoretycznej, tak aby przyszli przedsiębiorcy nowej, cyfrowej gospodarki mieli odpowiednie narzędzia radzenia sobie w nowej rzeczywistości. Taki jest właśnie cel niniejszej publikacji. Układ treści akcentuje największe wyzwania, z którymi muszą się zmierzyć e-przedsiębiorcy, działający na zasadach zarówno for profit, jak i non profit. Książka stanowi owoc wspólnej pracy Zespołu oraz Partnerów Instytutu Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego. „Na rynku brakuje kompendium wiedzy, które w sposób przejrzysty, zrozumiały, a do tego rzetelny i wyczerpujący przekazywałoby studentom-przyszłym przedsiębiorcom wiedzę i podstawy kompetencyjne dotyczące szans, zagrożeń, wyzwań i zasad związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w Internecie. Tym bardziej z zadowoleniem należy przyjąć pracę […], która znakomicie wpisuje się w lukę poznawczą dotyczącą przedsiębiorczości i prowadzenia działalności gospodarczej w erze cyfryzacji. […] Tekst ma wysoką wartość merytoryczną – obok warstwy teoretycznej zaprezentowano przykłady oraz podsumowania. Może on stanowić podstawę dalszych dociekań i formułowania zamierzeń biznesowych przez słuchaczy studiów drugiego stopnia i studiów podyplomowych. Wreszcie może być źródłem rekomendacji dla praktyków gospodarczych w zakresie wyborów strategicznych co do e-przedsiębiorczości”. Z recenzji prof. dra hab. Wojciecha Dyducha
20% rabatu
32,10
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zachowania przestrzenne konsumentów w miastach podzielonych polsko-niemieckiego i polsko-czeskiego obszaru przygranicznego
Relacje zachodzące pomiędzy człowiekiem a otaczającym go środowiskiem życia, przejawiające się m.in. w zachowaniach przestrzennych stanowią jeden z głównych tematów badawczych rozwijanych na gruncie geografii społecznej. Szczególną kategorią tych zachowań są przemieszczenia transgranicznych konsumentów, będące następstwem otwierania granic państwowych. W miastach położonych po obu stronach granicy, zwłaszcza gdy sąsiedzi różnią się znacznie pod względem gospodarczym i konsumpcyjnym, ważnym elementem codziennego życia są zakupy transgraniczne. Fakt ten nabiera jeszcze większego znaczenia, gdy dotyczy podzielonych miast granicznych, czyli takiej kategorii miast, które w przeszłości stanowiły jeden organizm miejski i bliskość obu części intensyfikuje zjawisko codziennych przemieszczeń, również w formie ruchu pieszego. Prezentowana książka zawiera charakterystykę zachowań przestrzennych konsumentów zachodzących pomiędzy parami podzielonych miast granicznych w polsko-niemieckim i polsko-czeskim obszarze przygranicznym, a w końcowym etapie przedstawia modele owych transgranicznych zachowań konsumenckich z punktu widzenia konsumenta polskiego, niemieckiego i czeskiego, dokonującego zakupów w placówkach handlowych zlokalizowanych po drugiej stronie granicy państwa.
11% rabatu
30,41
34,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie działalnością usługową w nowoczesnej gospodarce - perspektywa regionalna oraz ujęcie historyczne
W niniejszej monografii zawarto zagadnienia dotyczące rozwoju sektora usługowego w poszczególnych regionach Polski oraz historię rozwoju usług pocztowych w Niemczech. Współczesna gospodarka światowa znajduje się w kolejnym etapie rozwoju, a jednym z zewnętrznych symptomów jest dynamiczny rozwój sfery usługowej i szybko postępujący proces tzw. zusługownienia produkcji. Nowa gospodarka charakteryzuje się przenikaniem się produktów materialnych i usług, wynikającym z wyższego poziomu oczekiwań współczesnych konsumentów. Jednym z głównych kierunków zmian zachodzących w gospodarkach krajów wysokorozwiniętych jest wzrost zatrudnienia w usługach. Rozwój tego sektora jest spowodowany wieloma bodźcami, a w praktyce powoduje zmniejszający się udział zatrudnionych w rolnictwie i przemyśle. Można zauważyć, że proporcje rozwoju trzech sektorów gospodarki świadczą o poziomie rozwoju kraju, ale także wpływają na poziom życia danego społeczeństwa. Ze wstępu
15% rabatu
38,45
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Trends Reshaping International Business Theory and Policy
In this research, the Author focuses on the analysis trends reshaping international business theory and policy. According to the foreign trade policy theory, further trade liberalisation and improved framework policies would increase trade and promote growth. It must be emphasised that openness to trade is associated with higher incomes and growth and there is the necessity for the new approaches towards trade cooperation within the forces that are currently reshaping international business. The introduction of the new models of foreign trade policy and trade interests indicates the importance and innovativeness of the research. First of all, it must be underlined that the specificity factor is crucial in the new theoretical terms in demand for trade policy. The low specificity of factors means that factor returns are equalised throughout a region’s economy. On the other hand, some factors are stuck in their present uses; therefore, factor returns are not equalised throughout a region’s economy but are industry specific. It is important to underline that a few companies are responsible for a major share of the world trade and the rise of global supply chains. On the one hand, these companies should support regulatory harmonisation across different Preferential Trade Agreements (PTAs) in order to lower trade costs. Differently, they might also resist harmonisation – and encourage specific non-tariff measures – in order to prevent new competitors from entering markets. The previous statement partly explains the persistence of regulatory divergence, and it also suggests that the political economy of regulatory convergence may be more critical and more complicated than it is sometimes suggested, especially in the conditions of the rise of the global supply chains.
13% rabatu
36,73
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Glass bead trade in Northeast Africa.
Strings of colorful glass beads were a popular commodity traded throughout ancient Nubia in the earlier half of the first millennium AD. Combining macroscopic examination with laboratory analyses, the author breaks new ground in Nubian studies, establishing diagnostic markers for a study of trading markets and broader economic trends in Meroitic and post-Meroitic Nubia. Archaeometric results, lucidly presented and discussed, identify the origins of the glass from which the beads under investigation were made. The demonstrated South Indian/Sri Lankan provenance of some of the ready-made beads from Nubian burial contexts and a reconstruction of their distribution patterns in Northeast Africa is the first undisputed proof of contacts between Nubia and the Red Sea coast. Reaching beyond that, it shows Nubia’s involvement in the Asian maritime trade, whether directly or indirectly, during a period of intensive interchanges between the 4th and 6th centuries AD.
17% rabatu
166,00
200,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Nowe technologie na rynku srebrnych konsumentów
Tempo i zasięg dokonujących się przeobrażeń, w którym działają współczesne przedsiębiorstwa ma wymiar dotąd niespotykany, a nawet zaskakujący. Ich akceleratorem bez wątpienia są nowe technologie ICT, których powszechność istotnie wpływa na zachowania wszystkich podmiotów na rynku. Na tę dynamicznie zmieniającą się sytuację nakłada się zjawisko, które do tej pory nie absorobowało uwagi w takim stopniu jak dzisiaj - starzenie się społeczeństw...
20% rabatu
32,18
40,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Usługi turystyczne
Usługi turystyczne
Wydawca: Infor
wysyłka: 48h
Poradnik „Usługi turystyczne” to zbiór wiedzy i praktycznych doświadczeń jak prowadzić działalność turystyczną oraz jak przestrzegać praw podróżnych. Poradnik przedstawia szereg istotnych wymogów dla przedsiębiorców turystycznych oferujących świadczenia na rzecz turystyki przede wszystkim celem zagwarantowania podróżnym bezpieczeństwa. Zawiera także wskazówki jak kształtować relacje umowne z podróżnym, i na co należy zwracać szczególną uwagę przekazując podróżnym informacje o świadczonych usługach turystycznych. Podróżni również odnajdą w Poradniku coś dla siebie. Piszemy o przysługujących im prawach, z których mogą skorzystać zawsze wtedy, gdy wykonanie usługi nie było zgodne z ich oczekiwaniami, w przypadkach takich sytuacji jak na odwołanie lub opóźnienie lotu, zgubienie bagażu czy zmiany miejsca pierwotnego zakwaterowania. Trochę przestrzeni poświęcamy także na zobowiązania podatkowe przedsiębiorców turystycznych. Branża turystyczna, ze względu na międzynarodowy obszar koncentracji swoich usług, posiada szczególne zasady rozliczeń podatkowych. Zwrócimy uwagę na najnowsze wyroki TSUE dotyczące opodatkowania zaliczek otrzymywanych przez biura podróży a także odliczania VAT od nabytych usług gastronomicznych i hotelowych.
13% rabatu
34,11
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki PERSWAZYJNY POKER TALIA NAJSKUTECZNIEJSZYCH TECHNIK SPRZEDAŻY PREZENTACJI I KOMUNIKACJI
To nie jest książka do czytania. To talia technik wpływu! Perswazyjny poker to książka oparta na pomyśle krótkich i praktycznych rozdziałów. Jej struktura to 54 karty, tak jak w klasycznej talii kart do gry. Znajdziesz w niej przekrojową wiedzę z zakresu perswazji konwersacyjnej, komunikacji, prezentacji i etycznych technik wywierania wpływu, a nowatorska forma książki da ci możliwość praktycznego treningu. Trzy minuty! Tyle czasu potrzeba, aby zapoznać się z jedną z kart. Techniki są proste i gotowe do natychmiastowego zastosowania. Mimo że ich źródłem jest wiele naukowych prac i badań, autorzy przetłumaczyli ich treść na przystępny i łatwy język. W każdym rozdziale jest szereg przykładów z różnych obszarów życia i biznesu, aby zainspirować cię do użycia omawianych technik w codziennej praktyce. Skuteczność każdej techniki została wielokrotnie przetestowana, aby dać ci gotowe narzędzia, których użycie wywołuje konkretny rezultat po stronie rozmówcy. Opanowanie wszystkich technik może być oczywiście wyzwaniem, ale na szczęście można wprowadzać je w życie sukcesywnie i ciągle doskonalić biegłość w ich stosowaniu. Ucz się na świadomym i nieświadomym poziomie. Talia została stworzona w taki sposób, że techniki pojawiają nie tylko w przykładach, ale przede wszystkim zostały ukryte w opisach. W kartach są „zaszyte” również techniki z innych kart i wszystko to łączy się i przenika. Taki nowoczesny sposób uczenia się jest niezwykle skuteczny. Niektóre z kart znalazły swoją ilustrację w trwającym 60 sekund filmie, gdzie autorzy prezentują, jak używać danej techniki w dialogu handlowym i w przypadku konkretnych obiekcji rozmówcy. Wówczas link do tego filmu na YouTube znajdziesz u dołu karty. Obojętnie czy jesteś menedżerem, sprzedawcą, negocjatorem, nauczycielem czy rodzicem – te techniki są dla ciebie. Książka pokazuje, jak w praktyczny sposób można zachęcić innych do naszych rozwiązań i zmieniać przekonania rozmówcy tak, aby dostrzegł nowe możliwości. *** Grzegorz Załuski - doświadczony negocjator, konsultant i trener biznesu. Od wielu lat wspiera działania negocjacyjne osób prywatnych, menedżerów i właścicieli firm oraz całych organizacji. Wieloletni praktyk zarządzania sprzedażą oraz całymi strukturami przedsiębiorstwa. Czynne Mediator, wpisany do wykazu instytucji osób godnych zaufania w sądzie Okręgowym w Warszawie. Certyfikowany coach, współpracujący z menadżerami najwyższych szczebli oraz właściciela mi firm. Certyfikowany hipnoterapeuta, specjalizujący się w hipnozie konwersacyjnej, wykorzystywanej w procesach perswazyjnych. Ekspert mowy ciała a także certyfikowany instruktor programu „YOU CAN’T LIE TO ME” Body Language Institute w Waszyngtonie. Od wielu lat prowadzi szkolenia grupowe oraz wspomaga doskonalenie klientów w relacjach „face to face”. Autor książki „Negocjacyjne ZOO”. Adam Czajkowski – doświadczony trener biznesu. Praktyk i pasjonat sprzedaży oraz negocjacji. Ekspert w dziedzinie perswazji konwersacyjnej i technik wywierania wpływu. Od wielu lat uczy praktycznego wykorzystania technik perswazyjnych w procesach sprzedażowych, negocjacyjnych i zarządczych, a także w codziennej konwersacji. Autor programów szkoleniowych dla sprzedawców i managerów sprzedaży. Konsultuje personalne i negocjacyjne decyzje firm. Wspiera firmy w strategicznych działaniach rynkowych i tworzy dla nich praktyczne modele oparte na nowoczesnych technikach perswazji. Posiada zaawansowane uprawnienia do badań osobowości, skutecznie wspiera klientów w rozwiązywaniu problemów, wyjściu z kryzysu i konfliktu. Certyfikowany trener Body Language Institute Polska, aktywnie szkoli grupy i prowadzi indywidualne treningi wspierające rozwój personalny klientów.
33% rabatu
33,66
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki WĘDRÓWKI Z GANDALFEM SPRZEDAŻ
Przyszłość należy do tych, którzy się uczą, wyciągają wnioski ze swoich porażek i sukcesów, czyli wciąż odrabiają lekcje! Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż to książka z gatunku business fiction, inspirująca i motywująca historia handlowca napisana przez coacha i trenera Roberta Kozaka. Niniejsze, nowe wydanie książki rozszerzono i poprawiono wiele fragmentów w oparciu o najnowszą wiedzę z zakresu sprzedaży i psychologii. Uaktualniono otoczenie technologiczne akcji książki, dopasowując je do obecnych realiów. Zmieniono też psychometryczne narzędzie, którym badany jest bohater książki. Dzięki tym zmianom książka jest osadzona w bardziej współczesnych realiach i korzysta z wiedzy naukowej i praktycznej, która pojawiła się od czasu pierwszego wydania. Bohaterem historii jest Tom Spencer, który zostaje zatrudniony w dziale sprzedaży firmy FSNS. W pierwszych dniach pracy spotyka w firmie mentora Sama Portlanda, dzięki któremu rozwija się w roli sprzedawcy. Sam rozmawia z Tomem o jego wyzwaniach i udziela mu wskazówek dotyczących różnych aspektów sprzedaży, radzenia sobie z kryzysami i osobistym rozwojem. Przeżywając z bohaterem jego porażki i sukcesy, wzloty i upadki, niejednokrotnie odnajdziesz w tych sytuacjach siebie. Pozwoli ci to dużo efektywniej zastosować w praktyce zawarte tutaj porady dotyczące sposobów osiągania wyjątkowych rezultatów w sprzedaży. Aby szybko przypomnieć sobie najważniejsze wskazówki, wystarczy zajrzeć do zamieszczonego na końcu książki „Skryptu dla sprzedawców”. Książkę uzupełnia test osobowości, dzięki któremu będziesz mógł poznać swoje własne preferencje i temperament. *** O co mu chodzi? Mam szukać nowej pracy? Jestem cenionym pracownikiem, bez większego wysiłku odnoszę sukcesy, o jakich wielu innym nawet się nie marzy. Po co to zmieniać? – myślałem. Po dłuższej chwili Gandalf spojrzał na mnie i powiedział: – Kilka miesięcy temu przeszedłeś w firmie poważny kryzys. Wyciągnąłeś z niego wnioski i wyszedłeś zwycięsko. Jesteś niezłym sprzedawcą, chciałeś być jednak bardzo dobry w tym, co robisz. Ja też chcę, żeby tak było. A jeżeli tak, to musisz pamiętać, że skoro poradziłeś sobie z trudną sytuacją, nie możesz się zatrzymać – musisz się rozwijać. Musisz wiedzieć, że wkrótce przydarzy ci się następny kryzys, a potem kolejny, ale ty będziesz do nich dużo lepiej przygotowany. Pierwszym kluczem do wybitnych osiągnięć jest ambicja. Podczas naszego pierwszego spotkania było jej w tobie bardzo dużo. Mieszała się wprawdzie z lękiem, bo nie wiedziałeś, jak będzie. Dzisiaj widzę wprawdzie człowieka, który pozbył się lęków, ale ten żar ambicji, ten błysk w oku też w nim przygasł. Powiedziawszy te słowa, Sam włożył fajkę do ust i wpatrując się we mnie, znowu milczał. Znowu zaglądał do mojego wnętrza, przeszywając mnie przenikliwym wzrokiem. Czułem się nieswojo i nie byłem chyba gotowy na słuchanie tego, co do mnie mówi. Nie chciałem tego przyjąć. [fragment] *** Robert Kozak – coach, trener, konsultant, wykładowca akademicki. Jest założycielem i partnerem zarządzającym w Business Development Consulting zajmującym się systemowym wsparciem organizacji. Prowadzi procesy coachingowe z członkami zarządów i wysoką kadrą menedżerską. Wspiera firmy w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi (group coaching, reflecting team). Był także headhunterem w jednej z firm executive search, tzw. Wielkiej Piątki, gdzie rekrutował członków zarządów do globalnych firm na poziomie Europy. Pełnił rolę prezesa i był udziałowcem firmy Brian Tracy International w Polsce. Dużą część życia zawodowego spędził w mediach jako dziennikarz i menedżer. Piętnaście lat spędził w BBC, gdzie zaczynał jako korespondent, a potem stworzył i prowadził oddział BBC w Polsce. Tworzył Radio TOK FM. Pracował w TVP, gdzie kierował redakcją „Wiadomości” i „Teleexpressu”.
33% rabatu
30,29
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Odrodzona Rzeczpospolita na rynkach zamorskich
Publikacja dotyczy wymiany handlowej Polski z państwami Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu w okresie międzywojennym. Na tle ogólnej sytuacji odrodzonej Rzeczypospolitej oraz ewolucji relacji handlowych z zagranicą przedstawiono nowy układ geopolityczny w świecie arabskim uwarunkowany stopniem niezależności i potencjałem poszczególnych krajów. Ukazano sytuację polityczną i gospodarkę państw regionu, a także eksport i import między Polską a danym krajem w latach 20. i 30., co pozwoliło na wskazanie dynamiki obrotów handlowych. Podkreślono też rolę transportu i targów w rozwijaniu współpracy handlowej. Książka jest adresowana do historyków orientalistów oraz miłośników Orientu i historii Polski międzywojennej. „To pierwsze w literaturze polskiej tak całościowe i unikalne opracowanie zagadnienia relacji handlowych Polski z regionem Bliskiego Wschodu w okresie międzywojennym. [...] Publikacja będzie stałą pozycją w polskich badaniach nad Orientem i historią Polski w okresie międzywojennym.” Z recenzji prof. zw. dr. hab. Jerzego Zdanowskiego W serii powołanej dla uczczenia 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości w 1918 r. oraz utrwalenia w polskiej świadomości zbiorowej wiedzy historycznej o genezie i przebiegu odbudowy państwa polskiego ukażą się monografie, biografie i źródła, dla których tematyczną klamrą będzie idea polskiej niepodległości oraz walki o jej urzeczywistnienie i kształt z uwzględnieniem zagadnień polskich i międzynarodowych; politycznych, społecznych i ekonomicznych; walki orężnej i działań dyplomatycznych; wreszcie przedsięwzięć na polu kultury. W serii ukazały się: Przemysław Waingertner, Konspiracja trzech pokoleń. Związek Młodzieży Polskiej „Zet” i ruch zetowy (1886-1996), wyd. 1 i wyd. 2 Łódzcy bohaterowie 1918 roku, pod redakcją Witolda Jarno i Przemysława Waingertnera Jędrzej Moraczewski, Wspomnienia. Ludzie, czasy i zdarzenia. Część pierwsza: Młodość i praca inżynierska. Tom 1: Lata nauki 1870-1896, opracowanie, wstęp i komentarz Ilona Florczak Joanna Sosnowska, Z dziejów opieki społecznej w Polsce międzywojennej. Półkolonie letnie w Łodzi Niepodległa. Rozważania prawno-ustrojowe w 100. rocznicę odrodzenia suwerennego państwa polskiego, pod redakcją Aldony Domańskiej i Anny Michalak Witold Jamo, Garnizon Wojska Polskiego w Tomaszowie Mazowieckim w latach 1918-1939 Wkrótce ukaże się: Małgorzata Łapa, Polska polityka handlu zagranicznego w latach 1918-1939
18% rabatu
37,02
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sprzedaż warta miliony
Dlaczego książka trafia w samo sedno? - bo to kopalnia wiedzy i praktyczny poradnik - poznasz tutaj sprawdzone i skuteczne strategie - techniki oraz narzędzia do wykorzystania w rozmowach handlowych dzięki którym przynajmniej podwoisz swoje zyski - pokażę Ci w niej jak budować długofalowe relacje z klientami - odkryjesz tu tajemnicę jak przebić się przez „pierwszy stół” i dostać się do osoby decyzyjnej - dowiesz się jak odejmując połowę pracy podnieść swoje wyniki sprzedażowe Dzięki tej książce dowiesz się, jak osiągnąć doskonałość w sprzedaży, wykorzystując różnorodne strategie podczas spotkań z klientem. Nauczysz się jak rozszyfrować profil swojego klienta, oraz jak dotrzeć do niego z ofertą tak by sfinalizować transakcję. Posiądziesz wiedzę jak radzić sobie z obiekcjami klientów oraz zapoznasz się ze znaczeniem obsługi posprzedażowej aby klienci ciągle do Ciebie wracali. Kim jestem? Od 1996 roku jestem przedsiębiorcą, który odnosi sukcesy na polach zawodowych. Należę do grona Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu oraz jestem certyfikowanym trenerem sprzedaży. W swojej karierze przeprowadziłem ponad 2 tysiące wystąpień sprzedażowych w tym wiele szkoleń. Jestem autorem ebooka „Jak poprawić pewność siebie” i z sukcesem od lat prowadzę bloga oraz fanpage „mojamotywacja.pl” gdzie dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu rozwoju osobistego, wystąpień publicznych i sprzedaży.
33% rabatu
20,17
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zachowania konsumentów a kształtowanie się ceny..
Dobra używane, czyli kiedyś przez kogoś posiadane i ponownie odprzedawane, dość długo znajdowały się na marginesie handlu. Przełomem stał się rozwój handlu elektronicznego pomiędzy osobami fizycznymi, m.in. na aukcjach internetowych czy portalach ogłoszeniowych. Możliwość globalnego handlu dobrami używanymi uwypukliła problem właściwego określania ich ceny. Autor publikacji przeanalizował zakończone transakcje na wiodącym polskim portalu aukcyjnym w kontekście ceny końcowej, a jako jeden z najistotniejszych czynników wpływu przyjął szeroki zakres obserwowanych zachowań kupujących. Efektem podjętych badań są modele kształtowania się ceny końcowej dóbr używanych, zaimplementowane w ramach autorskiego systemu informatycznego.
18% rabatu
37,02
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
56
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka