nowość
Okładka książki Biblia handlowca Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży.
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować! Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach Niech żyje Kr
42% rabatu
45,70
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, je
42% rabatu
32,97
57,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Handlowanie to gra wyd. 3
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej
42% rabatu
39,92
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Handel i finanse międzynarodowe w świetle wyzwań
Globalizacja jest procesem związanym z wieloma wyzwaniami zarówno w obszarze działalności gospodarek światowych, jak i wszystkich podmiotów (indywidualnych i instytucjonalnych) w nich funkcjonujących. Niesie za sobą możliwości szybkiego roz
33% rabatu
39,34
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi...
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko
42% rabatu
51,49
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Handel rolno-żywnościowy krajów Unii Europejskiej w warunkach współpracy atlantyckiej
Karolina Pawlak – doktor habilitowany nauk ekonomicznych, profesor uczelni na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. W badaniach koncentruje się na zagadnieniach związanych z handlem międzynarodowym i konkurencyjności
29% rabatu
29,80
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Platformizacja gospodarki cyfrowej
Platformizacja gospodarki cyfrowej
22% rabatu
58,38
74,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
Wyróżnij się treścią. Internet to doceni! Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wys
41% rabatu
23,48
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Społeczeństwo handlowe
Ludzie to istoty społeczne. Ich unikalnym mechanizmem przetrwania jest zdolność do współpracy. Najbardziej fundamentalną relacją na rynku jest współpraca, a nie konkurencja. Podstawowa relacja rynkowa to relacja handlowa – wymienianie się d
41% rabatu
35,16
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Bezpieczeństwo organizacji w warunkach gospodarki cyfrowej
Monografia jest nowatorskim spojrzeniem na wybrane problemy związane z zarządzaniem bezpieczeństwem organizacji w dobie gospodarki cyfrowej. Problematyka ta została zaprezentowana w sposób wieloaspektowy. Przedstawiono w niej ogólną charakt
26% rabatu
43,63
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwija się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonaliz
38% rabatu
33,85
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. Zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie
W publikacji chciałam usystematyzować dotychczasową wiedzę o opakowaniu, a także zaktualizować ją o te obszary, które dotychczas nie były uwzględniane w rozpoznaniu naukowym. Jednoczenie nie uzurpuję sobie prawa, aby powiedzieć, że jest to
38% rabatu
49,27
79,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Palety ładunkowe
Monografia, którą oddaję do rąk czytelników, ma charakter interdyscyplinarny, przedstawiono tu bowiem zarówno problemy ekonomiczne, jak i prawne, techniczne i technologiczne związane z obrotem palet ładunkowych. Rozdział pierwszy ma charakt
30% rabatu
24,48
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kreatywność i jakość w organizacji..
Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również now
33% rabatu
34,67
52,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Testy przygotowujące do egzaminu kw. PGF.07
Zbiór zawiera 6 zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego. Każdy zestaw zawiera 40 zadań testowych oraz jedno zadanie praktyczne. Testy zostały przygotowane zgodnie z podsta
14% rabatu
17,23
20,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sprzedaż wirtualna, zyski realne
Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz je
42% rabatu
34,13
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać...
Handlowanie na Facebooku? To działa! Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży n
42% rabatu
34,13
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jak czytać etykiety?
Patrz i czytaj tak, aby lepiej zrozumieć: •jak pojmować oznaczenia i sformułowania, z którymi spotykamy się podczas zakupów; •jak świadomie wybierać i kupować to, co najlepsze dla naszego zdrowia, urody, środowiska oraz... portfela; •na co
45% rabatu
16,47
29,95 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jak nie wciskać?
Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześn
42% rabatu
23,07
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Handel wewnątrzgałęziowy. Istota, uwarunkowania, trendy
Problematyka międzynarodowego handlu wewnątrzgałęziowego stanowi szczególny przedmiot zainteresowania ekonomistów od czasu rozpoczęcia badań wpływu integracji gospodarczej na wymianę towarową między krajami Europejskiej Wspólnoty Gospodarcz
26% rabatu
44,25
60,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
59
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj