nowość
Okładka książki Anarchia. Niepowstrzymany rozkwit Brytyjskiej Kompanii Wschodnioindyjskiej
Wiek władzy, chciwości i okrucieństwa. Historia panowania prawdziwej królowej Brytyjskiego Imperium – Kompanii Wschodnioindyjskiej. Anarchia relacjonuje jeden z najbardziej niezwykłych epizodów w światowej historii – to opowieść o tym jak p
37% rabatu
43,37
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
Nauka pływania w oceanie nieskończonych możliwości Handlowiec i rekin mają ze sobą wiele wspólnego. Rekin to bardzo stary gatunek, który pływa w ziemskich oceanach od setek milionów lat. Z kolei handlowiec to jeden z najstarszych zawodów św
40% rabatu
35,31
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować! * Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem * Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach * Niech żyj
40% rabatu
53,27
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Techniki sprzedaży osobistej w4
Sprzedaż osobista jest instrumentem systemu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem oraz wspierania sprzedaży, związanym z bezpośrednimi kontaktami sprzedawcy z nabywcą. Zakres sprzedaży osobistej w marketingu jest bardzo szeroki, doty
32% rabatu
41,97
62,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę..
Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć? Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ? tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspo
40% rabatu
29,34
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Promocja usług (wyd. III)
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: • podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, • specyfikę promocji oraz charakterystykę
32% rabatu
37,24
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sprzedaż przez internet
Po długim czasie oczekiwania mamy w krajowym porządku prawnym przepisy implementujące regulacje unijne dotyczące zasad obowiązujących w środowisku cyfrowym lub z nim związanych. W zakresie sprzedaży przez Internet i usług cyfrowych zmiany d
25% rabatu
51,92
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Ryzyko kredytowe i walutowe eksportera
Unikalna na rynku książka przedstawiająca kwestię ryzyka w kontrakcie eksportowym z perspektywy przedsiębiorstwa. • Liczne informacje bazujące na przeglądzie literatury światowej odnośnie do rozumienia pojęć niepewności i ryzyka, a także r
32% rabatu
57,54
85,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Proces podejmowania decyzji zakupowych przez..
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluc
32% rabatu
47,38
70,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Bankowość w gospodarce cyfrowej
Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie wykorzystywanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości.  Otoczenie gospodarcze od ponad 15 lat jest mało stab
21% rabatu
51,24
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Asymetryczna współzależność
Celem naukowym monografii jest wskazanie roli handlu z Polską w polityce zagranicznej Federacji Rosyjskiej. Praca skupia się przede wszystkim na tym, jak handel z RP kształtował ową politykę i jak był w niej traktowany. Wspomniana kwestia b
20% rabatu
46,18
57,75 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Testy kwalifikacja PGF.08. Zarządzanie kampanią...
Zbiór zawiera sześć zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację PGF.08.Zarządzanie kampanią reklamową. Każdy zestaw zawiera 40 zadań testowych oraz jedno zadanie praktyczne. Testy zostały przygotowane zgodnie z podst
12% rabatu
22,93
26,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz
Joe Girard, którego Norman V. Peale nazwał mistrzem nr 1 pozytywnego myślenia jest absolutnym championem w swojej dziedzinie. Ten supersalesman zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalno
44% rabatu
19,72
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie The World's Best Shops
The World's Best Shops
Wydawca: Gestalten
wysyłka: 48h
A guide to the next generation of retail businesses. Meet the innovators and entrepreneurs who run shops, and learn how you can too. A new generation of founders and entrepreneurs are revolutionizing brick and mortar retail with innovative
19% rabatu
167,57
207,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać,
21% rabatu
47,30
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększyć szansę na zawarcie
Czy wiesz, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż? Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie o
40% rabatu
35,31
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Nowe zasady sprzedaży internetowej
Rosnące oczekiwania klientów związane z nowymi technologiami wpływają na dynamikę zmian na rynku handlu elektronicznego. Coraz większe znaczenie zyskuje sprzedaż produktów przez internet oraz usług cyfrowych. Do przyspieszenia transformacji
25% rabatu
44,40
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Biblia handlowca Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży.
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować! Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach Niech żyje Kr
39% rabatu
48,15
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, je
40% rabatu
34,11
57,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Handlowanie to gra wyd. 3
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej
40% rabatu
41,30
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
60
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj