Okładka książki Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększyć szansę na zawarcie
Czy wiesz, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż? Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie o
42% rabatu
34,43
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Nowe zasady sprzedaży internetowej
Rosnące oczekiwania klientów związane z nowymi technologiami wpływają na dynamikę zmian na rynku handlu elektronicznego. Coraz większe znaczenie zyskuje sprzedaż produktów przez internet oraz usług cyfrowych. Do przyspieszenia transformacji
20% rabatu
47,47
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Biblia handlowca Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży.
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować! Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach Niech żyje Kr
42% rabatu
46,10
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, je
42% rabatu
33,27
57,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Handlowanie to gra wyd. 3
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej
42% rabatu
40,26
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Handel i finanse międzynarodowe w świetle wyzwań
Globalizacja jest procesem związanym z wieloma wyzwaniami zarówno w obszarze działalności gospodarek światowych, jak i wszystkich podmiotów (indywidualnych i instytucjonalnych) w nich funkcjonujących. Niesie za sobą możliwości szybkiego roz
32% rabatu
39,91
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi...
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko
42% rabatu
51,93
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Handel rolno-żywnościowy krajów Unii Europejskiej w warunkach współpracy atlantyckiej
Karolina Pawlak – doktor habilitowany nauk ekonomicznych, profesor uczelni na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. W badaniach koncentruje się na zagadnieniach związanych z handlem międzynarodowym i konkurencyjności
35% rabatu
27,49
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Platformizacja gospodarki cyfrowej
Platformizacja gospodarki cyfrowej
27% rabatu
54,71
74,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
Wyróżnij się treścią. Internet to doceni! Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wysz
42% rabatu
23,27
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Społeczeństwo handlowe
Ludzie to istoty społeczne. Ich unikalnym mechanizmem przetrwania jest zdolność do współpracy. Najbardziej fundamentalną relacją na rynku jest współpraca, a nie konkurencja. Podstawowa relacja rynkowa to relacja handlowa wymienianie się dob
45% rabatu
32,94
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Bezpieczeństwo organizacji w warunkach gospodarki cyfrowej
Monografia jest nowatorskim spojrzeniem na wybrane problemy związane z zarządzaniem bezpieczeństwem organizacji w dobie gospodarki cyfrowej. Problematyka ta została zaprezentowana w sposób wieloaspektowy. Przedstawiono w niej ogólną charakt
25% rabatu
44,52
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwija się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonaliz
37% rabatu
34,67
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. Zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie
W publikacji chciałam usystematyzować dotychczasową wiedzę o opakowaniu, a także zaktualizować ją o te obszary, które dotychczas nie były uwzględniane w rozpoznaniu naukowym. Jednoczenie nie uzurpuję sobie prawa, aby powiedzieć, że jest to
37% rabatu
50,46
79,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Palety ładunkowe
Monografia, którą oddaję do rąk czytelników, ma charakter interdyscyplinarny, przedstawiono tu bowiem zarówno problemy ekonomiczne, jak i prawne, techniczne i technologiczne związane z obrotem palet ładunkowych. Rozdział pierwszy ma charakt
29% rabatu
25,01
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kreatywność i jakość w organizacji..
Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również now
32% rabatu
35,43
52,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Testy przygotowujące do egzaminu kw. PGF.07
Zbiór zawiera 6 zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego. Każdy zestaw zawiera 40 zadań testowych oraz jedno zadanie praktyczne. Testy zostały przygotowane zgodnie z podsta
12% rabatu
21,92
25,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sprzedaż wirtualna, zyski realne
Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz je
42% rabatu
34,43
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać...
Helion.pl Biznes IT Social Media Codziennie inna książka 30% taniej Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki Autor: Mirosław Skwarek W przygotowaniu Okładka książki Perswazja w Social Media, czyli
42% rabatu
34,43
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jak czytać etykiety?
Patrz i czytaj tak, aby lepiej zrozumieć: jak pojmować oznaczenia i sformułowania, z którymi spotykamy się podczas zakupów; jak świadomie wybierać i kupować to, co najlepsze dla naszego zdrowia, urody, środowiska oraz... portfela; na co zwr
45% rabatu
16,47
29,95 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
59
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj