nowość
Opakowanie Globalne zarządzanie gospodarcze
Celem książki jest analiza zmian zachodzących w handlowym wymiarze globalnego zarządzania gospodarczego.Autorzy odnieśli się do wybranych aspektów funkcjonowania światowego systemu handlu, dokonując oceny ich funkcjonalności oraz odnosząc się do związanych z nimi wyzwań. W kolejnych częściach opracowania omówiono m.in.: kwestię kryzysu idei globalnego zarządzania gospodarczego, problematykę postępującej dysfunkcjonalności Światowej Organizacji Handlu oraz zagrożeń dla wielostronnego systemu handlowego, wybrane aspekty regulacji handlu rolnego i przeszkody dla rozwoju handlu światowego, a także zagadnienia zależności między handlem międzynarodowym a rozwojem społeczno-gospodarczym na przykładzie inicjatywy Aid for Trade i specyfikę handlu produktami wiedzy. Prezentowana książka jest niewątpliwie cennym wkładem do dorobku polskich badaczy stosunków międzynarodowych. Na rynku krajowym brakowało bowiem dotychczas opracowania przedstawiającego wielowątkowy aspekt globalnego zarządzania w odniesieniu do handlu. Z uwagi na to, że jest to problem kluczowy dla współczesnego świata, na ustaleniach autorów skorzystają wszyscy zainteresowani współczesnymi zjawiskami globalnymi oraz stosunkami międzynarodowymi we współzależnych obszarach – gospodarczym, politycznym i społecznym. Klarowny język i przejrzysta struktura poszczególnych rozdziałów sprawiają, że lektura będzie przystępna nie tylko dla osób zajmujących się naukowo i zawodowo wymienionymi zagadnieniami, lecz także dla szerszego grona czytelników. z recenzji dr hab. Pauliny Matery, prof. UŁ Celowość podjętej przez autorów problematyki badawczej – zarówno w wymiarze poznawczym, jak i praktycznym, a także biorąc pod uwagę stan i kierunki rozwoju gospodarki światowej oraz zarządzania nią – należy ocenić bardzo wysoko. Autorzy nie ograniczyli się wyłącznie do wąsko postrzeganego, „technicznego” opisu problemu (podejścia deskryptywnego), lecz skonstruowali ciekawe i przydatne do przemyśleń i dyskusji wnioski, oceny oraz prognozy. Udało im się połączyć sferę rozważań teoretycznych ze sferą empiryczną, co uznać należy za zabieg udany i zasługujący na aprobatę. Książka stanowi solidną analizę naukową, świadczącą o dużej wiedzy, doświadczeniu zawodowym i rzetelnym warsztacie badawczym jej autorów. z recenzji dr. hab. Macieja Walkowskiego, prof. UAM
22% rabatu
23,06
29,40 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Wpływ zarządzania administracją celną...
Wpływ na gospodarkę administracji publicznej (instytucji publicznych) jest odczuwalny dla każdego obywatela. Współczesna administracja publiczna stała się przede wszystkim publiczną służbą, powinna realizować zadania władz, zaspakajać potrzeby społeczeństwa oraz działać w jego interesie. Sposób zarządzania administracją celną wpływa na funkcjonowanie polskiego handlu zagranicznego. Ekonomia instytucjonalna ukazuje ważne wskazówki, jak należy zarządzać sektorem publicznym. Cła stanowią jeden z najważniejszych instrumentów polityki gospodarczej państwa. Wpływają one na strukturę importu i jego efektywność oraz stanowią źródło dochodów budżetowych. Ta kategoria ekonomiczna znana jest od wielu stuleci, zawód celnika odnajdujemy już w przypowieściach biblijnych. Największa rolę odegrały w czasie wielkiego kryzysu 1929-1933 i bezpośrednio po nim. Obecnie można obserwować politykę prezydenta Donalda Trumpa, który postanowił przerwać liberalizację handlu międzynarodowego i wywołać „wojnę celną" z Chinami i Unią Europejską. Coraz ważniejsze stają się zadania stawiane przed służbą celną, poruszana problematyka jest szczególnie ważna dla krajów członkowskich Unii Europejskiej, gdzie sprawność procedur administracyjnych w obszarze ceł jest powszechnie uznana za jeden z kluczowych wyzwań rozwoju handlu międzynarodowego. Usprawnienie i polepszenie całego łańcucha dostaw towarów wpłynie również na przedsiębiorców. Polscy przedsiębiorcy mają ogromny potencjał, stąd przedstawione rekomendacje powinny zachęcić firmy do wchodzenia na nowe zagraniczne rynki, co przyniosłoby korzyści dla gospodarki krajowej.
24% rabatu
53,52
70,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Controlling personalny w sieciach handlu detalicznego
Praca szeroko omawia zagadnienia związane z controllingiem personalnym jako narzędziem zarządzania w sieciach handlowych. Wyróżnia się wśród dotychczasowych opracowań o tej tematyce, ponieważ dotyczyły one raczej przedsiębiorstw produkcyjnych. W książce zostały zebrane kompleksowo mierniki jakościowe i wartościowe controllingu personalnego, a także metody oraz narzędzia analizy wykorzystywane w controllingu, zaadaptowane z innych dziedzin zarządzania. „Według mojego przekonania Controlling personalny w sieciach handlu detalicznego stanowi wartościowe opracowanie dostarczające wielu argumentów na rzecz przypisania wysokiej rangi i znaczenia wykorzystaniu controllingu personalnego w przedsiębiorstwach handlowych funkcjonujących w organizacyjnych układach sieciowych. Może ono być z powodzeniem skierowane do różnych kręgów czytelników: menedżerów oraz pracowników działów personalnych przedsiębiorstw handlowych, doradców zawodowych, studentów oraz wszystkich innych osób zainteresowanych poruszaną w nim problematyką”. Z recenzji prof. dra hab. Czesława Zająca, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Dr Aneta Kuźniarska jest pracownikiem Instytutu Ekonomii, Finansów i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego. W swoich publikacjach zajmuje się problematyką związaną z zarządzaniem personelem w sieciach handlowych (w tym controllingiem personalnym), dodatkowo poszerzając jego zakres o elementy zrównoważonego rozwoju.
19% rabatu
32,50
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym
Wyzwania ostatnich lat – digitalizacja, wirtualizacja, wzrost znaczenia portali społecznościowych, komunikacja w czasie rzeczywistym – powodują, że sposoby kreowania wartości dla klienta przez przedsiębiorców ulegają wyraźnym zmianom, które wyrażają się w nowych działaniach logistyczno­marketingowych i wykorzystaniu nowatorskich narzędzi zarządzania. Autorka monografii koncentruje się na problematyce kreowania wartości dla klienta w handlu elektronicznym. Jej rozważania oscylują wokół tezy, iż aspekty logistyczne funkcjonowania handlu elektronicznego tworzą wartości dla klienta, które wpływają na regularne decyzje zakupowe. Celem książki jest identyfikacja czynników logistycznych tworzących wartość dla klienta detalicznego w handlu elektronicznym. Postawienie diagnozy dotyczącej obecnego stanu rynku e-commerce wymagało przeprowadzenia przez autorkę badań obejmujących zarówno stronę popytową, jak i podażową rynku, dzięki czemu możliwe było określenie luki wartości – oczekiwanej i dostarczanej. Publikacja jest adresowana przede wszystkim do studentów logistyki, marketingu oraz zarządzania, a także do praktyków i teoretyków zajmujących się obsługą logistyczną handlu elektronicznego.
17% rabatu
33,30
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Elektroniczne technologie zatrudnienia ery postindustrialnej
Autor podejmuje złożoną problematykę dotyczącą regulacji prawnej pracy świadczonej „za pośrednictwem” platform elektronicznych. Są to zagadnienia szczególnie istotne w dobie rozwoju środków komunikacji elektronicznej, zwłaszcza że zjawisko to wykazuje tendencje ekspansywne, częściowo wypierając z rynku pracy tak tradycyjne, jak i inne „nowoczesne” formy zatrudnienia. Równocześnie jest to zjawisko zasadniczo nieuregulowane prawnie, zarówno na poziomie prawa międzynarodowego (w tym europejskiego), jak i ustawodawstw krajowych. […] W polskiej literaturze zagadnienie to nie było dotąd szerzej prezentowane i analizowane. W szczególności brak jest monografii poświęconej tym zagadnieniom, zaś związane z nimi opracowania są stosunkowo nieliczne. Z tych względów podjęcie wspomnianej problematyki w opracowaniu monograficznym jest ze wszech miar wskazane i szczególnie cenne. dr hab. Bolesław Maciej Ćwiertniak, prof. WSH
34% rabatu
37,68
56,70 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Alibabas World
Alibabas World
Wydawca: PAN Books
wysyłka: 48h
In September 2014, a Chinese company that most Westerners had never heard of held the largest IPO in history – bigger than Google, Facebook and Twitter combined. Alibaba, now the world's largest e-commerce company, mostly escaped Western notice for over ten years, while building a customer base larger than Amazon's, and handling the bulk of e-commerce transactions in China. How did it happen? And what was it like to be along for such a revolutionary ride? In Alibaba's World, author Porter Erisman, one of Alibaba's first Western employees, who helped spearhead its international expansion, shows how Jack Ma, a Chinese schoolteacher who twice failed his college entrance exams, rose from obscurity to found Alibaba and lead it from struggling startup to the world's most dominant e-commerce player. Now, in the first English language account of Alibaba's extraordinary success, Erisman shares stories of weathering the dotcom crash, facing down eBay and Google, negotiating with the unpredictable Chinese government, and enduring the misguided advice of foreign experts, all to build the behemoth that's poised to sweep the ecommerce world today. And he analyzes Alibaba's role as a harbinger of the new global business landscape – with its focus on the East rather than the West, emerging markets over developed ones, and the nimble entrepreneur over the industry titan. As we face this near future, the story of Alibaba – and its inevitable descendants – is both essential and instructive.
12% rabatu
35,38
40,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki MISTRZ SPRZEDAŻY WYD. 4
Bo każdy z nas jest sprzedawcą Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek - co chwilę pojawiają się na nim nowe produkty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne, szybko odchodzą w niepamięć. Coraz większa wiedza potencjalnych klientów oraz szeroki wybór możliwości, z których mogą korzystać, sprawiają, że zmieniają się zachowania i zwyczaje konsumenckie. Ba! Nawet prawo jest inne - bez narażania się na poważne konsekwencje nie można wysłać oferty ani zadzwonić do kogo się chce z propozycją sprzedaży produktu. Zresztą telefon, chociaż wciąż ważny w pracy handlowca, coraz rzadziej stanowi narzędzie pierwszego kontaktu. Z jednej strony pozyskiwanie "leadów sprzedażowych" stało się osobną branżą, z której usług korzysta coraz więcej osób i firm. Z drugiej - dzisiaj praktycznie każdy coś sprzedaje. Najciekawsze jest jednak to, że mimo rygorystycznych przepisów, rozwoju technologii oraz powszechnej i łatwej dostępności wiedzy na temat tego, jak skutecznie sprzedawać, w samym procesie sprzedaży niewiele się zmieniło. Wciąż kupujemy dla tych samych powodów, dla których kupowaliśmy 10 lat temu. Dobry handlowiec, na jakimkolwiek stanowisku by się znajdował, musi znać te powody i umieć skutecznie nimi zarządzać. I tego właśnie uczy ta książka.
32% rabatu
37,58
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Fiszki. Jak tworzyć produkty i usługi?
To NIE jest kolejna pozycja, która będzie próbowała Cię przekonać, że Design Thinking to lek na całe zło. To zestaw praktycznych narzędzi, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć Twoich klientów, a w efekcie stworzyć mądre i potrzebne rozwiązania. Fiszka po fiszce nauczysz się tworzyć ofertę, która pozwoli Ci wyróżnić się na rynku i dostarczy świetnych doświadczeń jej odbiorcom. Spójrz na swoje działania z innej perspektywy! Rozwiń się! Teraz!
32% rabatu
17,11
24,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Świadczenie usług drogą elektroniczną Komentarz
W komentarzu w praktyczny sposób omówiono regulacje ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z uwzględnieniem zmian wynikających z ustawy wdrażającej RODO. Autor przedstawił w książce m.in. takie zagadnienia jak: - obowiązki usługodawcy świadczącego usługi drogą elektroniczną, - wyłączenie odpowiedzialności usługodawcy z tytułu świadczenia usług drogą elektroniczną, - zawieranie umów on-line, - zasady ochrony danych osobowych w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną. Uzupełnieniem części komentarzowej są liczne tabele, schematy i aktualne tezy z orzecznictwa TSUE dotyczące świadczenia usług elektronicznych.
20% rabatu
143,20
179,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki i wtedy wspiąłem się na drzewo
Bestseller w Niemczech. Ponad 200 tysięcy sprzedanych egzemplarzy! Często robiłem rzeczy, których nikt inny wcześniej nie robił. Człowiek pełen sprzeczności. Z jednej strony twardy konkurent w biznesie, z drugiej - zaangażowany społecznie wrażliwiec. Dirk Rossmann, pionier współczesnego rynku drogerii, wielki przedsiębiorca i milioner. Jego credo: nigdy się nie poddawaj! Już w wieku 12 lat wykazał się duchem przedsiębiorczości: kupował artykuły z drogerii o 10% taniej i dostarczał je rowerem do klientów. W wieku zaledwie 25 lat otworzył w Hanowerze pierwszą w Niemczech drogerię samoobsługową, kładąc podwaliny pod imperium swojej firmy. Ale historia jego sukcesu miała również gorsze momenty: w 1996 roku firma była w stanie upadłości, prywatnie Dirk Rossmann spekulował na giełdzie papierów wartościowych i w tym samym roku doznał zawału serca. „Od tego czasu porzuciłem wszystkie inne zajęcia i próbowałem uratować firmę”. Przez ten kryzys Dirk Rossmann przeszedł głęboką przemianę. Uważa to za powód swojego dzisiejszego sukcesu. Rossmann to człowiek konsekwentny, bogaty w doświadczenia życiowe, którego książka pomaga obrać dobry kierunek w trudnych czasach. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
32% rabatu
25,30
36,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Handel międzynarodowy
Podręcznik "Handel międzynarodowy" prezentuje podstawowe standardy międzynarodowego obrotu gospodarczego. Książka koncentruje się na analizie regulacji układów handlowych: globalnych i regionalnych, polityce handlowej superpotęg ekonomicznych, takich jak Stany Zjednoczone, Unia Europejska, Japonia czy Chiny, oraz szczegółowo przedstawia problematykę kontroli importu i eksportu, kładąc szczególny nacisk na zagadnienia dotyczące: zabezpieczeń przed szkodą wyrządzoną przez wolną konkurencję, regulacji antydumpingowych i regulacji handlu subsydiowanego, środków odwetowych za nieprzestrzeganie postanowień układów i umów handlowych. Czwarte wydanie zostało uaktualnione i poszerzone, zwłaszcza w częściach dotyczących polityki handlowej. Autor analizuje przyczyny najpoważniejszych sporów handlowych, a w szczególności stara się odpowiedzieć na pytanie, czy transformacje priorytetów Stanów Zjednoczonych za prezydentury Donalda Trumpa uzasadniają tezę, że mamy do czynienia z „nowa erą" w handlu międzynarodowym. Czy założenie, że interesy ekonomiczne Ameryki mają pierwszoplanowe znaczenie, oznacza, że handel strategiczny, prowadzony z perspektywy korzyści jednego kraju, zastępuje handel globalny? Książka może stanowić użyteczną lekturę uzupełniającą dla biznesmana projektującego wejście w kontakty handlowe z zachodnimi partnerami, urzędnika polskich ministerstw czy banków negocjujących lub zamierzających negocjować umowy handlowe czy finansowe, lub po prostu dla zwykłego Czytelnika zamierzającego dowiedzieć się więcej o świecie biznesu i handlu.
12% rabatu
69,88
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Testy kwalifikacja TG.15 Prowadzenie inf. tur. ...
Zbiór zadań testowych i praktycznych przygotowujących do egzaminu; kwalifikacja TG.15 (T.14). Prowadzenie informacji turystycznej oraz sprzedaż usług turystycznych, typ szkoły: technikum; 320 zadań testowych i 8 zadań praktycznych. Zbiór zawiera 8 zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację TG.15 (T.14). Prowadzenie informacji turystycznej oraz sprzedaż usług turystycznych. Każdy zestaw zawiera 40 zadań testowych oraz 1 zadanie praktyczne. Testy zostały przygotowane zgodnie z podstawą programową dla zawodu technik obsługi turystycznej.
12% rabatu
16,81
19,01 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu firmy szybko dociera do szerokiego grona odbiorców. „Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów” to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: – oczarować klientów jakością obsługi, – kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy, – postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych, – zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi, – radzić sobie z kłopotliwymi klientami. Performance Research Associates – od 40 lat prowadzi działalność konsultingową i szkoleniową w zakresie jakości obsługi, lojalności klienta oraz tworzenia kultury skoncentrowanej na kliencie. Do klientów firmy należą m.in. PricewaterhouseCoopers, Microsoft, Harley-Davidson, Glaxo-SmithKline, Motorola.
22% rabatu
54,13
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zachowania przestrzenne konsumentów w miastach podzielonych polsko-niemieckiego i polsko-czeskiego obszaru przygranicznego
Relacje zachodzące pomiędzy człowiekiem a otaczającym go środowiskiem życia, przejawiające się m.in. w zachowaniach przestrzennych stanowią jeden z głównych tematów badawczych rozwijanych na gruncie geografii społecznej. Szczególną kategorią tych zachowań są przemieszczenia transgranicznych konsumentów, będące następstwem otwierania granic państwowych. W miastach położonych po obu stronach granicy, zwłaszcza gdy sąsiedzi różnią się znacznie pod względem gospodarczym i konsumpcyjnym, ważnym elementem codziennego życia są zakupy transgraniczne. Fakt ten nabiera jeszcze większego znaczenia, gdy dotyczy podzielonych miast granicznych, czyli takiej kategorii miast, które w przeszłości stanowiły jeden organizm miejski i bliskość obu części intensyfikuje zjawisko codziennych przemieszczeń, również w formie ruchu pieszego. Prezentowana książka zawiera charakterystykę zachowań przestrzennych konsumentów zachodzących pomiędzy parami podzielonych miast granicznych w polsko-niemieckim i polsko-czeskim obszarze przygranicznym, a w końcowym etapie przedstawia modele owych transgranicznych zachowań konsumenckich z punktu widzenia konsumenta polskiego, niemieckiego i czeskiego, dokonującego zakupów w placówkach handlowych zlokalizowanych po drugiej stronie granicy państwa.
10% rabatu
30,75
34,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie działalnością usługową w nowoczesnej gospodarce - perspektywa regionalna oraz ujęcie historyczne
W niniejszej monografii zawarto zagadnienia dotyczące rozwoju sektora usługowego w poszczególnych regionach Polski oraz historię rozwoju usług pocztowych w Niemczech. Współczesna gospodarka światowa znajduje się w kolejnym etapie rozwoju, a jednym z zewnętrznych symptomów jest dynamiczny rozwój sfery usługowej i szybko postępujący proces tzw. zusługownienia produkcji. Nowa gospodarka charakteryzuje się przenikaniem się produktów materialnych i usług, wynikającym z wyższego poziomu oczekiwań współczesnych konsumentów. Jednym z głównych kierunków zmian zachodzących w gospodarkach krajów wysokorozwiniętych jest wzrost zatrudnienia w usługach. Rozwój tego sektora jest spowodowany wieloma bodźcami, a w praktyce powoduje zmniejszający się udział zatrudnionych w rolnictwie i przemyśle. Można zauważyć, że proporcje rozwoju trzech sektorów gospodarki świadczą o poziomie rozwoju kraju, ale także wpływają na poziom życia danego społeczeństwa. Ze wstępu
14% rabatu
38,90
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Trends Reshaping International Business Theory and Policy
In this research, the Author focuses on the analysis trends reshaping international business theory and policy. According to the foreign trade policy theory, further trade liberalisation and improved framework policies would increase trade and promote growth. It must be emphasised that openness to trade is associated with higher incomes and growth and there is the necessity for the new approaches towards trade cooperation within the forces that are currently reshaping international business. The introduction of the new models of foreign trade policy and trade interests indicates the importance and innovativeness of the research. First of all, it must be underlined that the specificity factor is crucial in the new theoretical terms in demand for trade policy. The low specificity of factors means that factor returns are equalised throughout a region’s economy. On the other hand, some factors are stuck in their present uses; therefore, factor returns are not equalised throughout a region’s economy but are industry specific. It is important to underline that a few companies are responsible for a major share of the world trade and the rise of global supply chains. On the one hand, these companies should support regulatory harmonisation across different Preferential Trade Agreements (PTAs) in order to lower trade costs. Differently, they might also resist harmonisation – and encourage specific non-tariff measures – in order to prevent new competitors from entering markets. The previous statement partly explains the persistence of regulatory divergence, and it also suggests that the political economy of regulatory convergence may be more critical and more complicated than it is sometimes suggested, especially in the conditions of the rise of the global supply chains.
12% rabatu
37,15
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Glass bead trade in Northeast Africa.
Strings of colorful glass beads were a popular commodity traded throughout ancient Nubia in the earlier half of the first millennium AD. Combining macroscopic examination with laboratory analyses, the author breaks new ground in Nubian studies, establishing diagnostic markers for a study of trading markets and broader economic trends in Meroitic and post-Meroitic Nubia. Archaeometric results, lucidly presented and discussed, identify the origins of the glass from which the beads under investigation were made. The demonstrated South Indian/Sri Lankan provenance of some of the ready-made beads from Nubian burial contexts and a reconstruction of their distribution patterns in Northeast Africa is the first undisputed proof of contacts between Nubia and the Red Sea coast. Reaching beyond that, it shows Nubia’s involvement in the Asian maritime trade, whether directly or indirectly, during a period of intensive interchanges between the 4th and 6th centuries AD.
17% rabatu
166,00
200,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Nowe technologie na rynku srebrnych konsumentów
Tempo i zasięg dokonujących się przeobrażeń, w którym działają współczesne przedsiębiorstwa ma wymiar dotąd niespotykany, a nawet zaskakujący. Ich akceleratorem bez wątpienia są nowe technologie ICT, których powszechność istotnie wpływa na zachowania wszystkich podmiotów na rynku. Na tę dynamicznie zmieniającą się sytuację nakłada się zjawisko, które do tej pory nie absorobowało uwagi w takim stopniu jak dzisiaj - starzenie się społeczeństw...
19% rabatu
32,58
40,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Usługi turystyczne
Usługi turystyczne
Wydawca: Infor
wysyłka: 48h
Poradnik „Usługi turystyczne” to zbiór wiedzy i praktycznych doświadczeń jak prowadzić działalność turystyczną oraz jak przestrzegać praw podróżnych. Poradnik przedstawia szereg istotnych wymogów dla przedsiębiorców turystycznych oferujących świadczenia na rzecz turystyki przede wszystkim celem zagwarantowania podróżnym bezpieczeństwa. Zawiera także wskazówki jak kształtować relacje umowne z podróżnym, i na co należy zwracać szczególną uwagę przekazując podróżnym informacje o świadczonych usługach turystycznych. Podróżni również odnajdą w Poradniku coś dla siebie. Piszemy o przysługujących im prawach, z których mogą skorzystać zawsze wtedy, gdy wykonanie usługi nie było zgodne z ich oczekiwaniami, w przypadkach takich sytuacji jak na odwołanie lub opóźnienie lotu, zgubienie bagażu czy zmiany miejsca pierwotnego zakwaterowania. Trochę przestrzeni poświęcamy także na zobowiązania podatkowe przedsiębiorców turystycznych. Branża turystyczna, ze względu na międzynarodowy obszar koncentracji swoich usług, posiada szczególne zasady rozliczeń podatkowych. Zwrócimy uwagę na najnowsze wyroki TSUE dotyczące opodatkowania zaliczek otrzymywanych przez biura podróży a także odliczania VAT od nabytych usług gastronomicznych i hotelowych.
12% rabatu
34,50
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki PERSWAZYJNY POKER TALIA NAJSKUTECZNIEJSZYCH TECHNIK SPRZEDAŻY PREZENTACJI I KOMUNIKACJI
To nie jest książka do czytania. To talia technik wpływu! Perswazyjny poker to książka oparta na pomyśle krótkich i praktycznych rozdziałów. Jej struktura to 54 karty, tak jak w klasycznej talii kart do gry. Znajdziesz w niej przekrojową wiedzę z zakresu perswazji konwersacyjnej, komunikacji, prezentacji i etycznych technik wywierania wpływu, a nowatorska forma książki da ci możliwość praktycznego treningu. Trzy minuty! Tyle czasu potrzeba, aby zapoznać się z jedną z kart. Techniki są proste i gotowe do natychmiastowego zastosowania. Mimo że ich źródłem jest wiele naukowych prac i badań, autorzy przetłumaczyli ich treść na przystępny i łatwy język. W każdym rozdziale jest szereg przykładów z różnych obszarów życia i biznesu, aby zainspirować cię do użycia omawianych technik w codziennej praktyce. Skuteczność każdej techniki została wielokrotnie przetestowana, aby dać ci gotowe narzędzia, których użycie wywołuje konkretny rezultat po stronie rozmówcy. Opanowanie wszystkich technik może być oczywiście wyzwaniem, ale na szczęście można wprowadzać je w życie sukcesywnie i ciągle doskonalić biegłość w ich stosowaniu. Ucz się na świadomym i nieświadomym poziomie. Talia została stworzona w taki sposób, że techniki pojawiają nie tylko w przykładach, ale przede wszystkim zostały ukryte w opisach. W kartach są „zaszyte” również techniki z innych kart i wszystko to łączy się i przenika. Taki nowoczesny sposób uczenia się jest niezwykle skuteczny. Niektóre z kart znalazły swoją ilustrację w trwającym 60 sekund filmie, gdzie autorzy prezentują, jak używać danej techniki w dialogu handlowym i w przypadku konkretnych obiekcji rozmówcy. Wówczas link do tego filmu na YouTube znajdziesz u dołu karty. Obojętnie czy jesteś menedżerem, sprzedawcą, negocjatorem, nauczycielem czy rodzicem – te techniki są dla ciebie. Książka pokazuje, jak w praktyczny sposób można zachęcić innych do naszych rozwiązań i zmieniać przekonania rozmówcy tak, aby dostrzegł nowe możliwości. *** Grzegorz Załuski - doświadczony negocjator, konsultant i trener biznesu. Od wielu lat wspiera działania negocjacyjne osób prywatnych, menedżerów i właścicieli firm oraz całych organizacji. Wieloletni praktyk zarządzania sprzedażą oraz całymi strukturami przedsiębiorstwa. Czynne Mediator, wpisany do wykazu instytucji osób godnych zaufania w sądzie Okręgowym w Warszawie. Certyfikowany coach, współpracujący z menadżerami najwyższych szczebli oraz właściciela mi firm. Certyfikowany hipnoterapeuta, specjalizujący się w hipnozie konwersacyjnej, wykorzystywanej w procesach perswazyjnych. Ekspert mowy ciała a także certyfikowany instruktor programu „YOU CAN’T LIE TO ME” Body Language Institute w Waszyngtonie. Od wielu lat prowadzi szkolenia grupowe oraz wspomaga doskonalenie klientów w relacjach „face to face”. Autor książki „Negocjacyjne ZOO”. Adam Czajkowski – doświadczony trener biznesu. Praktyk i pasjonat sprzedaży oraz negocjacji. Ekspert w dziedzinie perswazji konwersacyjnej i technik wywierania wpływu. Od wielu lat uczy praktycznego wykorzystania technik perswazyjnych w procesach sprzedażowych, negocjacyjnych i zarządczych, a także w codziennej konwersacji. Autor programów szkoleniowych dla sprzedawców i managerów sprzedaży. Konsultuje personalne i negocjacyjne decyzje firm. Wspiera firmy w strategicznych działaniach rynkowych i tworzy dla nich praktyczne modele oparte na nowoczesnych technikach perswazji. Posiada zaawansowane uprawnienia do badań osobowości, skutecznie wspiera klientów w rozwiązywaniu problemów, wyjściu z kryzysu i konfliktu. Certyfikowany trener Body Language Institute Polska, aktywnie szkoli grupy i prowadzi indywidualne treningi wspierające rozwój personalny klientów.
34% rabatu
33,16
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
56
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka