Okładka książki Kreatywność i jakość w organizacji..
Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również now
31% rabatu
35,85
52,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Testy przygotowujące do egzaminu kw. PGF.07
Zbiór zawiera 6 zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego. Każdy zestaw zawiera 40 zadań testowych oraz jedno zadanie praktyczne. Testy zostały przygotowane zgodnie z podsta
4% rabatu
19,19
20,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sprzedaż wirtualna, zyski realne
Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz je
36% rabatu
37,73
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać...
Handlowanie na Facebooku? To działa! Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży n
36% rabatu
37,73
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jak czytać etykiety?
Patrz i czytaj tak, aby lepiej zrozumieć: •jak pojmować oznaczenia i sformułowania, z którymi spotykamy się podczas zakupów; •jak świadomie wybierać i kupować to, co najlepsze dla naszego zdrowia, urody, środowiska oraz... portfela; •na co
43% rabatu
17,04
29,95 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jak nie wciskać?
Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześn
36% rabatu
25,52
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Handel wewnątrzgałęziowy. Istota, uwarunkowania, trendy
Problematyka międzynarodowego handlu wewnątrzgałęziowego stanowi szczególny przedmiot zainteresowania ekonomistów od czasu rozpoczęcia badań wpływu integracji gospodarczej na wymianę towarową między krajami Europejskiej Wspólnoty Gospodarcz
31% rabatu
41,37
60,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Liberalizacja a bezpieczeństwo dostaw energii elektrycznej
Liberalizacja sektorów sieciowych należy do ważniejszych zmian z punktu widzenia teorii ekonomii oraz praktyki funkcjonowania gospodarki rynkowej. Obejmuje ona reformy mające na celu uruchomienie rynkowych lub quasi-rynkowych mechanizmów fu
31% rabatu
46,33
67,20 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę s
20% rabatu
39,90
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Regulamin sklepu internetowego wzory dokumentów z komentarzem z suplementem elektronicznym
Regulamin sklepu internetowego to bardzo ważny dokument określający zasady sprzedaży, a także prawa i obowiązki zarówno sprzedawców, jak i klientów. Wdrożenie odpowiedniego, kompleksowego i zgodnego z przepisami prawa regulaminu przysparza
4% rabatu
151,12
157,50 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki E-marketing
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny mar
24% rabatu
60,00
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zobowiązania handlowe mikro- i małych przedsiębiorstw
Książka przeznaczona dla chcących poszerzyć wiedzę z zakresu finansów. Omówione zagadnienia skoncentrowano wokół specyfiki zobowiązań handlowych mikro- i małych przedsiębiorstw. Bogata merytorycznie – zawiera zarówno studia literaturowe, pr
33% rabatu
38,83
58,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Podatki w branży FMCG i e-commerce
Publikacja omawia kwestie podatkowe związane z szeroko pojętym sektorem FMCG (Fast Moving Consumer Goods), oferującym głównie produkty szybkozbywalne, zaspokajające podstawowe potrzeby konsumenta takie jak żywność, napoje, kosmetyki i środk
24% rabatu
75,19
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Standard Bitcoina
W książce „Standard Bitcoina” ekonomista Saifedean Ammous tłumaczy, na czym polega olbrzymi, rewolucyjny wręcz potencjał drzemiący w sieci i walucie Bitcoin. Przełomowa technologia opracowana przez anonimowego programistę Satoshiego Nakam
39% rabatu
34,13
56,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.2
Dostarczanie wysokiej jakości usług publicznych jest jednym z najważniejszych wyznaczników wysokiego poziomu cywilizacyjnego danego państwa. Autorzy – opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie – podają
31% rabatu
32,41
47,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług
W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym również na pograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikację różnych działań mających na celu pobudzenie transgranicznej współpracy kulturalnej. Służą one m.in
36% rabatu
41,50
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Wiek kapitalizmu inwigilacji. Walka o przyszłość ludzkości na nowej granicy władzy
Przełomowa analiza nowego porządku ekonomicznego, narzuconego przez cyfrową rewolucję, i jedna z najważniejszych książek XXI wieku o gospodarce i społeczeństwie Gra toczy się o wysoką stawkę. Dążenia potężnych korporacji do przewidywania i
32% rabatu
40,70
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
Copywriterem być każdy może. Ty również! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony
36% rabatu
25,52
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jakość danych dotyczących wymiany towarowej między krajami Unii Europejskiej.
Zasadniczym celem niniejszej pracy jest usystematyzowanie metodyki po­miaru jakości danych dotyczących wymiany towarowej w handlu międzynarodo­wym. Zaproponowano także własne metody oraz dokonano próby empirycznej oceny wypracowanych metod
42% rabatu
26,06
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki ABC sprzedawcy
ABC sprzedawcy
Autor: Beata Jaracz
Wydawca: Kabel-Inwest
wysyłka: 48h
Wymagania stawiane sprzedawcy, zwięzły lecz przystępny opis czynności i obowiązków należących do sprzedawcy oraz opis technicznego wyposażenia sklepu, uzupełniony skrótem towaroznawstwa, stanowią treść tej książki. Książka ma charakter prak
4% rabatu
30,70
32,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
59
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj