nowość
![]() Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Autor:
Sheridan Marcus
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę s
25% rabatu
37,40 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka nowość
![]() Regulamin sklepu internetowego wzory dokumentów z komentarzem z suplementem elektronicznym
Autor:
Bielawska-Srock Paulina
Wydawca:
ODDK
wysyłka: 48h
Regulamin sklepu internetowego to bardzo ważny dokument określający zasady sprzedaży, a także prawa i obowiązki zarówno sprzedawców, jak i klientów.
Wdrożenie odpowiedniego, kompleksowego i zgodnego z przepisami prawa regulaminu przysparza
157,50 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Zobowiązania handlowe mikro- i małych przedsiębiorstw
Autor:
Katarzyna Ziętek-Kwaśniewska
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
Książka przeznaczona dla chcących poszerzyć wiedzę z zakresu finansów. Omówione zagadnienia skoncentrowano wokół specyfiki zobowiązań handlowych mikro- i małych przedsiębiorstw. Bogata merytorycznie – zawiera zarówno studia literaturowe, pr
25% rabatu
43,47 zł
58,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Publikacja omawia kwestie podatkowe związane z szeroko pojętym sektorem FMCG (Fast Moving Consumer Goods), oferującym głównie produkty szybkozbywalne, zaspokajające podstawowe potrzeby konsumenta takie jak żywność, napoje, kosmetyki i środk
18% rabatu
81,13 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
W książce „Standard Bitcoina” ekonomista Saifedean Ammous tłumaczy, na czym polega olbrzymi, rewolucyjny wręcz potencjał drzemiący w sieci i walucie Bitcoin.
Przełomowa technologia opracowana przez anonimowego programistę Satoshiego Nakam
33% rabatu
37,49 zł
56,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Dostarczanie wysokiej jakości usług publicznych jest jednym z najważniejszych wyznaczników wysokiego poziomu cywilizacyjnego danego państwa. Autorzy – opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie – podają
25% rabatu
35,23 zł
47,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług
Autor:
Wróblewski Łukasz
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym również na pograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikację różnych działań mających na celu pobudzenie transgranicznej współpracy kulturalnej. Służą one m.in
30% rabatu
45,40 zł
64,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Wiek kapitalizmu inwigilacji. Walka o przyszłość ludzkości na nowej granicy władzy
Autor:
Shoshana Zuboff
Wydawca:
Zysk i S-ka
wysyłka: 48h
Przełomowa analiza nowego porządku ekonomicznego, narzuconego przez cyfrową rewolucję, i jedna z najważniejszych książek XXI wieku o gospodarce i społeczeństwie
Gra toczy się o wysoką stawkę. Dążenia potężnych korporacji do przewidywania i
26% rabatu
44,30 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
Autor:
Cichocki Marcin
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: 48h
Copywriterem być każdy może. Ty również!
Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony
36% rabatu
25,52 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Jakość danych dotyczących wymiany towarowej między krajami Unii Europejskiej.
Autor:
Baranowski Paweł
Markowicz Iwona
wysyłka: 48h
Zasadniczym celem niniejszej pracy jest usystematyzowanie metodyki pomiaru jakości danych dotyczących wymiany towarowej w handlu międzynarodowym. Zaproponowano także własne metody oraz dokonano próby empirycznej oceny wypracowanych metod
19% rabatu
36,43 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Marketing na rynkach międzynarodowych
Autor:
Grzegorczyk Wojciech
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: 48h
Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagr
13% rabatu
43,39 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Wymagania stawiane sprzedawcy, zwięzły lecz przystępny opis czynności i obowiązków należących do sprzedawcy oraz opis technicznego wyposażenia sklepu, uzupełniony skrótem towaroznawstwa, stanowią treść tej książki. Książka ma charakter prak
0% rabatu
31,58 zł
31,60 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
By Twój e-biznes był prowadzony legalnie
Zbiór praw dotyczących firm prowadzących działalność online poszerza się w tempie odpowiadającym rozwojowi tego sektora rynku. Każdemu kolejnemu rodzajowi e-narzędzia przypisuje się całą listę nowych
36% rabatu
31,34 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Nie czyń zła. Jak Big Tech zdradził swoje ideały i nas wszystkich
Autor:
Foroohar Rana
Wydawca:
POLTEXT /MT BIZNES/
wysyłka: 48h
„Nie czyń zła” to pierwsza korporacyjna zasada Google’a przyjęta w czasach jego młodości, kiedy kolorowe logo wciąż wyrażało utopijną wizję przyszłości, w której nikt nie miał wątpliwości co do tego, że technologia uczyni świat lepszym, bez
35% rabatu
38,91 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Doradca klienta. Podręcznik do nauki zawodu w.2020
3% rabatu
119,54 zł
123,30 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku
Autor:
Świeszczak Marika
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: 48h
Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z określonym komunikatem na temat produktu lub us
13% rabatu
39,04 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Idea, wiara i przekonanie. Opowieść o tym, jak powstawał Netflix Dawno, dawno temu na rynku królowały stacjonarne wypożyczalnie filmów. Wszyscy naliczali kary za przetrzymywanie kaset, o streamingu wideo nikt jeszcze nie słyszał, a upowszec
29% rabatu
31,93 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych
Autor:
Świeszczak Krzysztof
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: 48h
W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań przez obecnych i przyszłych doradców bankowych. Przeprowadzone badania pozwolił
18% rabatu
35,16 zł
42,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o:
• nowym kliencie, świadomym i wyedukowanym, który nie chce być już
25% rabatu
48,72 zł
65,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Laptopowy Milioner Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
Autor:
Mark Anastasi
Wydawca:
Helion
wysyłka: 48h
Zostań internetowym rewolucjonistą!
Potęga produktów cyfrowych — jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać?
Media społecznościowe — jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów?
7 prostych sekretów milionera —
36% rabatu
31,34 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|