nowość
Okładka książki E-marketing
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny mar
17% rabatu
65,93
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zobowiązania handlowe mikro- i małych przedsiębiorstw
Książka przeznaczona dla chcących poszerzyć wiedzę z zakresu finansów. Omówione zagadnienia skoncentrowano wokół specyfiki zobowiązań handlowych mikro- i małych przedsiębiorstw. Bogata merytorycznie – zawiera zarówno studia literaturowe, pr
27% rabatu
42,60
58,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Podatki w branży FMCG i e-commerce
Publikacja omawia kwestie podatkowe związane z szeroko pojętym sektorem FMCG (Fast Moving Consumer Goods), oferującym głównie produkty szybkozbywalne, zaspokajające podstawowe potrzeby konsumenta takie jak żywność, napoje, kosmetyki i środk
20% rabatu
79,65
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Standard Bitcoina
W książce „Standard Bitcoina” ekonomista Saifedean Ammous tłumaczy, na czym polega olbrzymi, rewolucyjny wręcz potencjał drzemiący w sieci i walucie Bitcoin. Przełomowa technologia opracowana przez anonimowego programistę Satoshiego Nakam
35% rabatu
36,65
56,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.2
Dostarczanie wysokiej jakości usług publicznych jest jednym z najważniejszych wyznaczników wysokiego poziomu cywilizacyjnego danego państwa. Autorzy – opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie – podają
27% rabatu
34,52
47,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług
W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym również na pograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikację różnych działań mających na celu pobudzenie transgranicznej współpracy kulturalnej. Służą one m.in
35% rabatu
42,48
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Wiek kapitalizmu inwigilacji. Walka o przyszłość ludzkości na nowej granicy władzy
Przełomowa analiza nowego porządku ekonomicznego, narzuconego przez cyfrową rewolucję, i jedna z najważniejszych książek XXI wieku o gospodarce i społeczeństwie Gra toczy się o wysoką stawkę. Dążenia potężnych korporacji do przewidywania i
28% rabatu
43,40
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
Copywriterem być każdy może. Ty również! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony
32% rabatu
27,31
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jakość danych dotyczących wymiany towarowej między krajami Unii Europejskiej.
Zasadniczym celem niniejszej pracy jest usystematyzowanie metodyki po­miaru jakości danych dotyczących wymiany towarowej w handlu międzynarodo­wym. Zaproponowano także własne metody oraz dokonano próby empirycznej oceny wypracowanych metod
8% rabatu
41,60
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing na rynkach międzynarodowych
Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagr
15% rabatu
42,64
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki ABC sprzedawcy
ABC sprzedawcy
Autor: Beata Jaracz
Wydawca: Kabel-Inwest
wysyłka: 48h
Wymagania stawiane sprzedawcy, zwięzły lecz przystępny opis czynności i obowiązków należących do sprzedawcy oraz opis technicznego wyposażenia sklepu, uzupełniony skrótem towaroznawstwa, stanowią treść tej książki. Książka ma charakter prak
10% rabatu
28,04
31,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Prawo dla biznesu E-commerce
By Twój e-biznes był prowadzony legalnie Zbiór praw dotyczących firm prowadzących działalność online poszerza się w tempie odpowiadającym rozwojowi tego sektora rynku. Każdemu kolejnemu rodzajowi e-narzędzia przypisuje się całą listę nowych
32% rabatu
33,54
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Nie czyń zła. Jak Big Tech zdradził swoje ideały i nas wszystkich
„Nie czyń zła” to pierwsza korporacyjna zasada Google’a przyjęta w czasach jego młodości, kiedy kolorowe logo wciąż wyrażało utopijną wizję przyszłości, w której nikt nie miał wątpliwości co do tego, że technologia uczyni świat lepszym, bez
38% rabatu
37,41
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Doradca klienta. Podręcznik do nauki zawodu w.2020
Doradca klienta. Podręcznik do nauki zawodu w.2020
13% rabatu
107,83
123,30 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku
Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z określonym komunikatem na temat produktu lub us
15% rabatu
38,37
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kapitał klienta w środowisku wirtualnym
W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o: • nowym kliencie, świadomym i wyedukowanym, który nie chce być już
27% rabatu
47,74
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Laptopowy Milioner Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
Zostań internetowym rewolucjonistą! Potęga produktów cyfrowych — jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać? Media społecznościowe — jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów? 7 prostych sekretów milionera —
32% rabatu
33,54
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Wektorowe modele autoregresyjne w analizie zależności między produkcją rolną a wymianą zagraniczną t
Monografia podejmuje problematykę powiązań między poziomem produkcji sektorów rolnych krajów Unii Europejskiej a handlem zagranicznym towarami wytwarzanymi w oparciu o surowce rolne. W rozważaniach szczególne miejsce zajęła hipoteza o możli
20% rabatu
52,29
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Korygowanie transakcji handlowych
Korygowanie transakcji handlowych
Autor: Praca zbiorowa
Wydawca: Infor
wysyłka: 48h
Przedsiębiorcy niejednokrotnie zmuszeni są do wystawienia faktury korygującej. Kwestią sprawiającą problem jest moment jej rozliczenia. Ponadto z punktu widzenia podatku VAT decydujące znaczenia ma to, czy w wyniku wystawienia faktury koryg
13% rabatu
33,15
37,91 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jak pisać, żeby sprzedać. Poradnik bez zanudzania
"Jak pisać, żeby sprzedać" to poradnik opowiadający bez zanudzania o tym, jak wykorzystać wyrazy, by wiernie służyły i ochoczo osiągały wyznaczone cele. Skierowany do wszystkich, którzy chcą lub muszą pisać, aby sprzedawać produkty, usługi
35% rabatu
17,67
27,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
58
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj