Okładka książki Współczesne relacje handlowe między Unią...
Książka stanowi kompleksowe opracowanie, w którym szczegółowej analizie poddano złożone relacje handlowe między dwiema potęgami gospodarczymi Unią Europejską i Chinami. Autorka skrupulatnie bada czynniki wpływające na wymianę handlową międz
32% rabatu
67,61
99,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,61
Okładka książki Dehumanizujące aspekty zautomatyzowanych procesów
Automatyzacja procesów, optymalizująca realizowane w magazynie zadania, jest obecnie sposobem na sprostanie potrzebom: wysokiej efektywności, wymagającego konsumenta, złożonego rynku i dużej konkurencji. Ciągłe doskonalenie procesów przekła
27% rabatu
35,87
49,35 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,87
Okładka książki Kwalifikacja HAN.02. Prowadzenie działań.. Egzamin
Książka Kwalifikacja HAN.02. Prowadzenie działań handlowych. Egzamin zawodowy stanowi cenną pomoc w przygotowaniach do egzaminu zawodowego z kwalifikacji HAN.02. Jest przeznaczona dla: uczniów techników (zawód: technik handlowiec); słuchacz
9% rabatu
36,23
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,23
Okładka książki Kwalifikacja HAN.02. Prowadzenie działań... Odp.
Kwalifikacja HAN.02. Prowadzenie działań handlowych. Egzamin zawodowy. Odpowiedzi - Karolina Tomaszewska
9% rabatu
15,25
16,80 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,25
Okładka książki Era prosumenta 2.0. Jak budować majątek, kupując mądrzej, a nie taniej i polecając innym, aby robili to samo
Konsumenci wydają pieniądze. Producenci zarabiają pieniądze. Prosumenci mogą robić jedno i drugie! Konsumenci wydają coraz więcej w centrach handlowych i w sklepach internetowych oferujących niższe ceny. Jednak kupować taniej, to nie zawsze
34% rabatu
25,62
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,62
Okładka książki Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Zakupy w biznesie w praktycznym wydaniu Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sp
41% rabatu
34,69
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,40
Okładka książki Anarchia. Niepowstrzymany rozkwit Brytyjskiej Kompanii Wschodnioindyjskiej
Wiek władzy, chciwości i okrucieństwa. Historia panowania prawdziwej królowej Brytyjskiego Imperium – Kompanii Wschodnioindyjskiej. Anarchia relacjonuje jeden z najbardziej niezwykłych epizodów w światowej historii – to opowieść o tym jak p
37% rabatu
43,61
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,61
Okładka książki Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
Handlowiec i rekin mają ze sobą wiele wspólnego. Rekin to bardzo stary gatunek, który pływa w ziemskich oceanach od setek milionów lat. Z kolei handlowiec to jeden z najstarszych zawodów świata - najprawdopodobniej zaistniał w momencie, w k
41% rabatu
34,69
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,40
Okładka książki Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować! * Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem * Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach * Niech żyj
24% rabatu
67,34
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,34
Okładka książki Techniki sprzedaży osobistej w4
Sprzedaż osobista jest instrumentem systemu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem oraz wspierania sprzedaży, związanym z bezpośrednimi kontaktami sprzedawcy z nabywcą. Zakres sprzedaży osobistej w marketingu jest bardzo szeroki, doty
17% rabatu
51,45
62,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,87
Okładka książki Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę..
Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć? Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspo
24% rabatu
37,08
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,08
Okładka książki Promocja usług (wyd. III)
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: • podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, • specyfikę promocji oraz charakterystykę
17% rabatu
45,63
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,63
Okładka książki Sprzedaż przez internet
Po długim czasie oczekiwania mamy w krajowym porządku prawnym przepisy implementujące regulacje unijne dotyczące zasad obowiązujących w środowisku cyfrowym lub z nim związanych. W zakresie sprzedaży przez Internet i usług cyfrowych zmiany d
7% rabatu
63,85
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,85
Okładka książki Bankowość w gospodarce cyfrowej
Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie wykorzystywanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości.  Otoczenie gospodarcze od ponad 15 lat jest mało stab
21% rabatu
51,13
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,13
Okładka książki Asymetryczna współzależność
Celem naukowym monografii jest wskazanie roli handlu z Polską w polityce zagranicznej Federacji Rosyjskiej. Praca skupia się przede wszystkim na tym, jak handel z RP kształtował ową politykę i jak był w niej traktowany. Wspomniana kwestia b
27% rabatu
41,98
57,75 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,98
Okładka książki Testy kwalifikacja PGF.08. Zarządzanie kampanią...
Zbiór zawiera sześć zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację PGF.08.Zarządzanie kampanią reklamową. Każdy zestaw zawiera 40 zadań testowych oraz jedno zadanie praktyczne. Testy zostały przygotowane zgodnie z podst
7% rabatu
26,98
28,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,12
Okładka książki Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz
Joe Girard, którego Norman V. Peale nazwał mistrzem nr 1 pozytywnego myślenia jest absolutnym championem w swojej dziedzinie. Ten supersalesman zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalnoś
34% rabatu
22,93
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,93
Okładka książki E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać,
21% rabatu
47,20
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,20
Okładka książki Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększyć szansę na zawarcie
Czy wiesz, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż? Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie o
41% rabatu
34,69
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,40
Okładka książki Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, je
38% rabatu
35,17
57,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,17
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
60
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj