nowość
Okładka książki Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę s
25% rabatu
37,40
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Regulamin sklepu internetowego wzory dokumentów z komentarzem z suplementem elektronicznym
Regulamin sklepu internetowego to bardzo ważny dokument określający zasady sprzedaży, a także prawa i obowiązki zarówno sprzedawców, jak i klientów. Wdrożenie odpowiedniego, kompleksowego i zgodnego z przepisami prawa regulaminu przysparza
157,50
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zobowiązania handlowe mikro- i małych przedsiębiorstw
Książka przeznaczona dla chcących poszerzyć wiedzę z zakresu finansów. Omówione zagadnienia skoncentrowano wokół specyfiki zobowiązań handlowych mikro- i małych przedsiębiorstw. Bogata merytorycznie – zawiera zarówno studia literaturowe, pr
25% rabatu
43,47
58,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Podatki w branży FMCG i e-commerce
Publikacja omawia kwestie podatkowe związane z szeroko pojętym sektorem FMCG (Fast Moving Consumer Goods), oferującym głównie produkty szybkozbywalne, zaspokajające podstawowe potrzeby konsumenta takie jak żywność, napoje, kosmetyki i środk
18% rabatu
81,13
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Standard Bitcoina
W książce „Standard Bitcoina” ekonomista Saifedean Ammous tłumaczy, na czym polega olbrzymi, rewolucyjny wręcz potencjał drzemiący w sieci i walucie Bitcoin. Przełomowa technologia opracowana przez anonimowego programistę Satoshiego Nakam
33% rabatu
37,49
56,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.2
Dostarczanie wysokiej jakości usług publicznych jest jednym z najważniejszych wyznaczników wysokiego poziomu cywilizacyjnego danego państwa. Autorzy – opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie – podają
25% rabatu
35,23
47,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług
W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym również na pograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikację różnych działań mających na celu pobudzenie transgranicznej współpracy kulturalnej. Służą one m.in
30% rabatu
45,40
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Wiek kapitalizmu inwigilacji. Walka o przyszłość ludzkości na nowej granicy władzy
Przełomowa analiza nowego porządku ekonomicznego, narzuconego przez cyfrową rewolucję, i jedna z najważniejszych książek XXI wieku o gospodarce i społeczeństwie Gra toczy się o wysoką stawkę. Dążenia potężnych korporacji do przewidywania i
26% rabatu
44,30
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
Copywriterem być każdy może. Ty również! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony
36% rabatu
25,52
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jakość danych dotyczących wymiany towarowej między krajami Unii Europejskiej.
Zasadniczym celem niniejszej pracy jest usystematyzowanie metodyki po­miaru jakości danych dotyczących wymiany towarowej w handlu międzynarodo­wym. Zaproponowano także własne metody oraz dokonano próby empirycznej oceny wypracowanych metod
19% rabatu
36,43
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing na rynkach międzynarodowych
Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagr
13% rabatu
43,39
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki ABC sprzedawcy
ABC sprzedawcy
Autor: Beata Jaracz
Wydawca: Kabel-Inwest
wysyłka: 48h
Wymagania stawiane sprzedawcy, zwięzły lecz przystępny opis czynności i obowiązków należących do sprzedawcy oraz opis technicznego wyposażenia sklepu, uzupełniony skrótem towaroznawstwa, stanowią treść tej książki. Książka ma charakter prak
0% rabatu
31,58
31,60 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Prawo dla biznesu E-commerce
By Twój e-biznes był prowadzony legalnie Zbiór praw dotyczących firm prowadzących działalność online poszerza się w tempie odpowiadającym rozwojowi tego sektora rynku. Każdemu kolejnemu rodzajowi e-narzędzia przypisuje się całą listę nowych
36% rabatu
31,34
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Nie czyń zła. Jak Big Tech zdradził swoje ideały i nas wszystkich
„Nie czyń zła” to pierwsza korporacyjna zasada Google’a przyjęta w czasach jego młodości, kiedy kolorowe logo wciąż wyrażało utopijną wizję przyszłości, w której nikt nie miał wątpliwości co do tego, że technologia uczyni świat lepszym, bez
35% rabatu
38,91
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Doradca klienta. Podręcznik do nauki zawodu w.2020
Doradca klienta. Podręcznik do nauki zawodu w.2020
3% rabatu
119,54
123,30 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku
Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z określonym komunikatem na temat produktu lub us
13% rabatu
39,04
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Netflix. To się nigdy nie uda
Idea, wiara i przekonanie. Opowieść o tym, jak powstawał Netflix Dawno, dawno temu na rynku królowały stacjonarne wypożyczalnie filmów. Wszyscy naliczali kary za przetrzymywanie kaset, o streamingu wideo nikt jeszcze nie słyszał, a upowszec
29% rabatu
31,93
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych
W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań przez obecnych i przyszłych doradców bankowych. Przeprowadzone badania pozwolił
18% rabatu
35,16
42,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kapitał klienta w środowisku wirtualnym
W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o: • nowym kliencie, świadomym i wyedukowanym, który nie chce być już
25% rabatu
48,72
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Laptopowy Milioner Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
Zostań internetowym rewolucjonistą! Potęga produktów cyfrowych — jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać? Media społecznościowe — jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów? 7 prostych sekretów milionera —
36% rabatu
31,34
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
58
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj