Ćwiczenia z zakresu obsługi klienta
Autor:
Roberts-Phelps Graham
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326414589
EAN:
9788326414589
oprawa:
Twarda
format:
24.5x31.5cm
język:
polski
liczba stron:
248
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
30% rabatu
196,56 zł
Cena detaliczna:
279,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 196,56 zł
Opis produktu
Uniwersalny zbiór materiałów szkoleniowych doskonalących umiejętności obsługi klienta, odpowiednich dla przedstawicieli wszystkich branż oraz pracowników o różnym poziomie wykształcenia i doświadczenia zawodowego.
Zbiór zawiera opisy 37 ćwiczeń i gier oraz 10 scenariuszy do odgrywania ról. Ćwiczenia rozwijają głównie umiejętności interpersonalne niezbędne do skutecznego komunikowania się, które wpływają na jakość kontaktów z klientami. Mają na celu zwrócenie uwagi uczestników zajęć na znaczenie przekazu werbalnego, szczególnie podczas kontaktów telefonicznych, i przekazu niewerbalnego - mowy ciała i tonu głosu. Pomagają również kształtować pozytywne nastawienie do klientów i rozwijać empatię, doskonalić umiejętność udzielania informacji klientom i sterowania ich oczekiwaniami. Większość ćwiczeń można modyfikować, tak aby wykorzystać doświadczenie zawodowe konkretnej grupy uczestników.
Opisy ćwiczeń zawierają:
- informacje na temat ich celu i kategorii, do której należą, oraz rodzaju uczestników
- procedurę przeprowadzenia ćwiczenia - dokładną instrukcję dla prowadzącego
- listy potrzebnych materiałów i warianty możliwych modyfikacji
- arkusze przeznaczone dla uczestników: scenariusze, ankiety, wykresy, testy.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|