![]() Czas celebrytów. Mediatyzacja życia publicznego
Autor:
Molęda-Zdziech Małgorzata
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788376417981
EAN:
9788376417981
oprawa:
Miękka
format:
16.0x23.0
język:
polski
liczba stron:
444
rok wydania:
2022
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
63,02 zł
Cena detaliczna:
78,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,02 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
prof. dr hab. Bogusława Dobek-Ostrowska, Uniwersytet Wrocławski: Dawno nie miałam przyjemności opiniować tak interesującej lektury. Jest to nowatorska praca, która wpisuje się w lukę badawczą w polskich naukach społecznych, w obszarze socjologii, kulturoznawstwa i nauk o mediach. Pod względem merytorycznym mamy dojrzałą, samodzielną i niezwykle wartościową monografię, która z nadmiarem spełnia wymagania rozprawy habilitacyjnej. Autorka doskonale zna literaturę przedmiotu, świetnie się w niej porusza, potrafi analitycznie i krytycznie się do niej odnieść. dr hab. Małgorzata Lisowska-Magdziarz, Uniwersytet Jagielloński: (...) to wartościowy przegląd koncepcji mediatyzacji i celebrytyzacji. Zawiera też ciekawą autorską koncepcję powiązania tych terminów i usytuowania ich na tle kultury ponowoczesnej. Książka ma sporą wartość poznawczą, może się okazać użyteczna dla studentów dziennikarstwa, teorii komunikowania, socjologii mediów, a także dla dziennikarzy i dla wszystkich czytelników zainteresowanych problematyką współczesnych mediów.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|