Okładka książki Dlaczego zalando?

Dlaczego zalando?

Autor: Seidel Hagen
Wydawca: Ole
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-280-1066-6
EAN: 9788328010666
oprawa: Miękka
podtytuł: Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów
format: 234x155x20mm
język: polski
liczba stron: 252
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
34% rabatu
26,25 zł
Cena detaliczna: 
39,99 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,17

Opis produktu

Sklep internetowy, który całkowicie zmienił zachowanie konsumenta.Co kryje się za spektakularnym sukcesem Zalando? Hagen Seidel przeprowadził szereg wywiadów z naukowcami, menedżerami uznanych firm odzieżowych oraz ekspertami modowymi, szukając odpowiedzi na pytanie: Jak w ciągu jednego roku Zalando uzyskało obrót na poziomie pół miliarda euro? Książka przedstawia fachowo przygotowaną analizę kulisów powstania i funkcjonowania Zalando.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj