Dlaczego zalando?
Autor:
Seidel Hagen
Wydawca:
Ole
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-280-1066-6
EAN:
9788328010666
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów
format:
234x155x20mm
język:
polski
liczba stron:
252
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
34% rabatu
26,25 zł
Cena detaliczna:
39,99 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,17 zł
Opis produktu
Sklep internetowy, który całkowicie zmienił zachowanie konsumenta.Co kryje się za spektakularnym sukcesem Zalando? Hagen Seidel przeprowadził szereg wywiadów z naukowcami, menedżerami uznanych firm odzieżowych oraz ekspertami modowymi, szukając odpowiedzi na pytanie: Jak w ciągu jednego roku Zalando uzyskało obrót na poziomie pół miliarda euro? Książka przedstawia fachowo przygotowaną analizę kulisów powstania i funkcjonowania Zalando.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|