Okładka książki Emerging Market Multinationals

Emerging Market Multinationals

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9781107421523
EAN: 9781107421523
oprawa: Miękka
podtytuł: Managing Operational Challenges for Sustained International Growth
format: 15.0x23.0cm
język: angielski
liczba stron: 222
rok wydania: 2019
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
20% rabatu
69,99 zł
Cena detaliczna: 
87,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,99

Opis produktu

Emerging market multinationals are becoming leaders in their industries, able to compete on equal terms with firms from advanced economies, but their paths toward global leadership are not always smooth. This book examines the specific challenges faced by emerging market multinationals as they seek to develop their international operations and proposes actionable solutions for them. The authors seamlessly combine academic analyses with a rich selection of real-world cases to provide a clear framework for understanding some of the barriers that prevent firms from emerging economies from succeeding abroad and show readers what actions can be taken to achieve sustained international growth. With clear, concise arguments and examples that bring the discussion to life, this insightful book will appeal to managers and students alike.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj