Geniusz biznesu
Autor:
Fisk Peter
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788376015699
EAN:
9788376015699
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Kreatywne podejście do rozwoju firmy
format:
17.0x24.5cm
język:
polski
Seria:
DLA LIDERÓW BIZNESU
liczba stron:
304
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
79,85 zł
Cena detaliczna:
99,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 79,66 zł
Opis produktu
Peter Fisk, doświadczony strateg, w inspirującej książce Geniusz biznesu wskazuje główne czynniki wpływające na miejsce firm na rynku: przywództwo, otwartość na zmiany oraz innowacyjność. Przytaczając przykłady firm, które w szczególny sposób zaznaczają swoją obecność w branży (Apple, Disney, FedEx, Ferrari, Gucci, 3M, Marks & Spencer, Nike, Porsche, Second Life, Tchibo, Zara), odpowiada na pytania:
Jaką rolę odgrywa w naszym działaniu inteligencja i wyobraźnia?
Dlaczego ważne jest myślenie niekonwencjonalne?
Dlaczego warto zaproponować coś nowego zamiast ulepszać to, co już jest?
Jak angażować pracowników i klientów w innowacyjne działania?
Jak realizować pomysły w praktyczny i opłacalny sposób?
Co charakteryzuje geniusza biznesu?
Autor nie tylko definiuje geniusza biznesu, lecz także udziela konkretnych wskazówek, jak nim zostać, opierając się na wieloletnim doświadczeniu współpracy z takimi firmami jak British Airways, Coca-Cola, Marks & Spencer, Microsoft, Virgin czy Vodafone. Zachęca do innowacyjnego myślenia, wykorzystywania własnego potencjału oraz większego angażowania się w rozwój firmy i rynku.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|