Globalny przemysł kulturowy. Medializacja rzeczy
Autor:
Lash Scott
Lury Celia
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788323331896
EAN:
9788323331896
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Medializacja rzeczy
format:
15.0x23.0cm
język:
polski
Seria:
CULTURA
liczba stron:
320
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
26% rabatu
29,59 zł
Cena detaliczna:
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,51 zł
Opis produktu
Ta książka to fascynująca historia o tym, w jaki sposób przedmioty materialne, takie jak zegarki czy odzież sportowa, stały się wymownymi symbolami kulturowymi i jak produkcja symboli, w postaci rozpoznawalnych globalnie marek, stała się nadrzędnym celem kapitalizmu. Globalny przemysł kulturowy to bogaty zasób źródeł empirycznych i teoretycznych, pokazujących, w jaki sposób przedmioty te - od butów Nike do filmu Toy Story, od globalnej piłki nożnej do sztuki konceptualnej - ulegają metamorfozom i przemieszczają się ponad granicami państw. Globalny przemysł kulturowy ma ambicję stania się dialektyką oświecenia ery globalizacji. To podstawowa lektura dla studentów i wykładowców różnych nauk społecznych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|