Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788373619159
EAN:
9788373619159
oprawa:
Twarda
format:
14.5x21.5cm
język:
polski
liczba stron:
216
rok wydania:
2005
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
37,95 zł
Cena detaliczna:
69,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,95 zł
Opis produktu
Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych sztuce podejmowania decyzji. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni proces podejmowania właściwych decyzji w różnych okolicznościach, metody pokonywania różnic pomiędzy współpracownikami, sposoby racjonalnej analizy problemów oraz sytuacje, w których podejmowanie decyzji pod wpływem intuicji jest najlepszym rozwiązaniem.
Zdefiniowanie i analiza problemu
Reguły podejmowania decyzji
Podejmowanie decyzji z uwzględnieniem barier interpersonalnych
Przewidywanie konsekwencji podjętych decyzji
Wprowadzanie decyzji w życie
Wykorzystywanie przeczuć i intuicji
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|