Imprezy korporacyjne
Autor:
Allen Judy
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788376015682
EAN:
9788376015682
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie
format:
17.2x24.6cm
język:
polski
Seria:
DLA LIDERÓW BIZNESU
liczba stron:
256
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
67,26 zł
Cena detaliczna:
83,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,26 zł
Opis produktu
Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał.
Książka zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie - osobistym, zawodowym i biznesowym.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|