Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
                            Autor:
                            
                                        Guy Kawasaki
                                        Peg Fitzpatrick
                            
                         
                    
                        Wydawca: 
                                    Helion
                        
                     
                wysyłka: niedostępny 
                        
                            ISBN:
                            
978-83-283-1359-0                            
                         
                        
                            EAN:
                            
9788328313590                            
                         
                        
                            oprawa:
                            
Twarda                            
                         
                        
                            podtytuł:
                            
Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych                            
                         
                        
                            format:
                            
215x142x16mm                            
                         
                        
                            język:
                            
polski                            
                         
                                        
                            liczba stron:
                            
184                            
                         
                        
                            rok wydania:
                            
2016                            
                         
                                            (0) Sprawdź recenzje 
            36% rabatu 
                25,34 zł
                    Cena detaliczna:  
                        39,90 zł 
                    
                    dodaj do schowka
                 
                
            
                    koszty dostawy
                 
                Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,65 zł 
        Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych!
    Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci
    Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów
    Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie 'na żywo'
Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych — zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek.
Zadanie kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami.
Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności.
    Jak zoptymalizować swój profil
    Jak nakarmić Postowego Potwora
    Jak udoskonalić posty
    Jak odpowiadać na komentarze
    Jak zintegrować media społecznościowe z blogami
    Jak zgromadzić więcej czytelników
    Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo
    Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo
    Jak poprowadzić czat na Twitterze
    Jak nie wyjść na dyletanta
    Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach
    Jak złożyć wszystko w całość
Wykorzystaj media społecznościowe do promowania własnej marki!
             
            
        x 
         
    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
            Wybierz wariant produktu
         
         |