Okładka książki Jak optymalizować koszty zatrudnienia w.2

Jak optymalizować koszty zatrudnienia w.2

Wydawca: Infor
wysyłka: 48h
ISBN: 9788382685541
EAN: 9788382685541
oprawa: Kartonowa Foliowana
podtytuł: Poradnik dla pracodawców
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 92
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
36% rabatu
50,96 zł
Cena detaliczna: 
79,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,88

Opis produktu

W każdym czasie podmioty zatrudniające powinny optymalizować koszty zatrudnienia. Może to być dla nich rozwiązanie, które pozwoli im przetrwać w trudniejszej biznesowo rzeczywistości. Przedsiębiorcy powinni zatem rozważyć istniejące możliwości obniżenia wydatków związanych z zatrudnieniem. Zanim zdecydują się na działania restrukturyzacyjne dotyczące kosztów zatrudnienia, muszą ocenić, w jakim stopniu pomogą one przetrwać ich firmie w trudnych czasach. Optymalizowaniu kosztów zatrudnienia towarzyszy przede wszystkim wybór najkorzystniejszej formy współpracy lub jej zmiana. Zwykle bierze się wówczas pod uwagę zatrudnianie na podstawie umów cywilnoprawnych – zlecenia i o dzieło. Może to być jednak również czasowe ograniczenie uprawnień osób już zatrudnionych, m.in. przez zawieszenie przepisów wewnątrzzakładowych, bądź korzystanie z pracowników obcych (najczęściej w ramach pracy tymczasowej lub outsourcingu). W odniesieniu do osób zarządzających lub kierujących zakładem pracy rozwiązaniem alternatywnym wobec zatrudnienia w ramach stosunku pracy może być kontrakt menedżerski, np. w formie umowy cywilnoprawnej w ramach działalności gospodarczej prowadzonej przez te osoby lub poza tą działalnością. Innym sposobem na ograniczenie kosztów zatrudnienia jest korzystanie z pracy wykonywanej przez przedsiębiorców – tj. osoby prowadzące jednoosobową pozarolniczą działalność gospodarczą – na podstawie umowy o świadczenie usług, do której mają zastosowanie przepisy dotyczące zlecenia. Książka „Jak optymalizować koszty zatrudnienia” to praktyczny poradnik, odpowiadający m.in. na pytania: Jakie oszczędności wynikają z zatrudniania na umowy cywilnoprawne? Na czym polega outsourcing pracowniczy? Jakie korzyści daje pracodawcom zatrudnianie pracowników tymczasowych? Kiedy można zawiesić przepisy wewnątrzzakładowe? Jak zmienić pracownikom warunki wynagrodzenia? To przystępne opracowanie jest merytorycznym wsparciem dla specjalistów ds. kadr i płac. Zainteresuje też pracodawców, dyrektorów działów HR, pozostałych kierowników wyższego szczebla oraz biura rachunkowe, które prowadzą obsługę w tym zakresie.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj