|   Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem
                        Wydawca: 
                                    C.H. Beck
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
8374831251                            
                         
                            EAN:
                            
9788374831253                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            podtytuł:
                            
Podręcznik dla trenerów umiejętności interpersonalnych                            
                         
                            format:
                            
14.0x22.0cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            Seria:
                            
                                            FIRMA PRAWNICZA
                            
                         
                            liczba stron:
                            
390                            
                         
                            rok wydania:
                            
2015                            
                         (0) Sprawdź recenzje 14% rabatu42,05 zł Cena detaliczna:  49,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,05 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Niejednokrotnie nawet nie zdajemy sobie sprawy, że sami „hodujemy" sobie trudnych klientów, których później obarczamy całą winą za złą współpracę. Nie wiemy jak ważne jest to, aby osoba pracująca w zawodach prawniczych posiadała pewne podstawowe umiejętności interpersonalne. Jak się okazuje, nie jest to wcale takie trudne, ale do tego potrzebne są osoby, które w sposób rzetelny i profesjonalny pokierują prawnikiem i pomogą mu wyeliminować z jego postępowania błędy, które popełnia w kontaktach ze swoimi klientami. Ta książka ma służyć w tym pomocą. Nie rozwiąże wszystkich problemów, które na swojej drodze napotka trener takich umiejętności, ale stanowi doskonałą bazę dla dalszego samodzielnego rozwoju i poszukiwania własnych technik i metod kształcenia. Opatrzona jest wieloma wartościowymi i praktycznymi wskazówkami, które są tym cenniejsze, że Autorki zaczerpnęły je z własnego doświadczenia. Krąg czytelników nie jest zawężony wyłącznie do trenerów umiejętności interpersonalnych, każda osoba pracująca w zawodach prawniczych znajdzie w niej porady i odszuka błędy, którymi opatrzony jest jej kontakt z drugim człowiekiem - przeważnie nie prawnikiem.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |