Okładka książki Kierowanie handlem i firmą handlową

Kierowanie handlem i firmą handlową

Wydawca: C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788374839594
EAN: 9788374839594
oprawa: Miękka
podtytuł: Mierzenie i ocena efektów mierzenie i ocena efektów
format: 16.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 200
rok wydania: 2008
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
28% rabatu
25,36 zł
Cena detaliczna: 
35,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,36

Opis produktu

Dzięki kompleksowej metodzie oceny efektywności spółki handlowej, właściciele i kierownicy mogą z łatwością podjąć właściwe decyzje gospodarcze, nie zawężając swojej oceny wyłącznie do kryteriów finansowych. Ocenę efektywności rynkowej oparto na trzech determinantach: kapitale finansowym , kapitale ludzkim oraz pozycji konkurencyjnej na rynku. Autorzy odpowiadają między innymi na pytania: jak racjonalnie wesprzeć strategię handlową? jak oceniać efektywności spółek handlowych? jak kontrolować działalność handlową przedsiębiorstwa? jak skuteczniej zaangażować pracowników handlu i marketingu? Praca oparta jest na praktycznym doświadczeniu i profesjonalnej wiedzy Autorów.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj