Kierowanie handlem i firmą handlową
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788374839594
EAN:
9788374839594
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Mierzenie i ocena efektów
mierzenie i ocena efektów
format:
16.0x24.0cm
język:
polski
Seria:
VADEMECUM MENEDŻERA
liczba stron:
200
rok wydania:
2008
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
25,39 zł
Cena detaliczna:
35,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,36 zł
Opis produktu
Dzięki kompleksowej metodzie oceny efektywności spółki handlowej, właściciele i kierownicy mogą z łatwością podjąć właściwe decyzje gospodarcze, nie zawężając swojej oceny wyłącznie do kryteriów finansowych. Ocenę efektywności rynkowej oparto na trzech determinantach: kapitale finansowym , kapitale ludzkim oraz pozycji konkurencyjnej na rynku.
Autorzy odpowiadają między innymi na pytania:
jak racjonalnie wesprzeć strategię handlową?
jak oceniać efektywności spółek handlowych?
jak kontrolować działalność handlową przedsiębiorstwa?
jak skuteczniej zaangażować pracowników handlu i marketingu?
Praca oparta jest na praktycznym doświadczeniu i profesjonalnej wiedzy Autorów.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|