![]()
Tom 15. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Przedmiotem rozważań, a zarazem spoiwem, łączącym w niniejszej pracy twórczość i prawo, jest dzieło literackie. Głębok
16% rabatu
49,81 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,81 zł
![]()
W najnowszej książce "papież Polak" Autor odsłania kulisy racy reportera TVP podczas trzech pierwszych pielgrzymek papieskich do Polski. Zdradza sekrety realizacji swoich filmów dokumentujących życie i pontyfikat Jana Pawła II. Wspomina tak
26% rabatu
20,03 zł
27,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,55 zł
![]()
Media, zarówno kontrolowane jak i niezależne, odgrywały kluczową rolę w trudnej historii Polski po II wojnie światowej. Wartościowa i ważna książka Tomasza Gobana-Klasa nie tylko opisuje szczegółowo walkę tych dziennikarzy, którzy chcieli p
16% rabatu
35,45 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,45 zł
![]()
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 - Media
16% rabatu
41,38 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,38 zł
![]() Bez komentarza czyli jak unikać odpowiedzi na pytania dziennikarzy
Autor:
Bloch Jagoda
Wydawca:
Aspra
wysyłka: 48h
Jagoda Bloch podjęła próbę klasyfikacji zachowań językowych, bazując na materiale wywiadów z polskimi politykami ostatnich lat. Próbę tę należy uznać za udaną. Materiał jest bogaty i dobrze wyodrębniony, cała praca dostarcza satysfakcji poz
16% rabatu
43,05 zł
51,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,50 zł
![]()
"Media pod lupą" to zbiór znakomitych artykułów o roli środków masowego przekazu w kształtowaniu dzisiejszego obrazu świata, życia społecznego i Kościoła. Wolność słowa zarówno stwarza szansę dla promocji dobrych wartości, jak i przynosi sk
31% rabatu
9,87 zł
14,36 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,50 zł
![]() Opowiadanie obrazem. Tworzenie wizualnej ...
Autor:
Block Bruce
Wydawca:
Wojciech Marzec
wysyłka: 48h
Jeśli nie miałeś szansy, by uczestniczyć wlegendarnych seminariach Bruce`a Blocka onarracji, potrzebujesz tejksiążki! Ten bestseller oferuje przejrzyste spojrzenie nazwiązki pomiędzy narracją/scenariuszem iwizualną strukturą filmu, wideo, a
37% rabatu
50,89 zł
80,50 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,89 zł
![]()
W ""Etnografii wizualnej"" Sarah Pink zajmuje się wykorzystaniem fotografii, wideo i hipermediów w badaniach etnograficznych i społecznych. Zdaniem autorki, wizualne metody badawcze powinny opierać się na krytycznym rozumieniu lokalnych i n
11% rabatu
33,79 zł
37,80 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,79 zł
![]()
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również
17% rabatu
53,93 zł
65,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,93 zł
![]() Edukacja medialna w kształceniu wczesnoszkolnym
Autor:
Praca zbiorowa
Wydawca:
Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP
wysyłka: 48h
Edukacja medialna - kształtowanie umiejętności świadomego, krytycznego i selektywnego korzystania ze środków społecznego przekazu, w tym wychowanie do odbioru mass mediów. Nazwa pedagogicznej specjalności akademickiej i międzyprzedmiotowej
1% rabatu
13,88 zł
14,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,68 zł
![]() Narracja Teoria i praktyka
wysyłka: 48h
Narracja - słowo to coraz częściej pojawia się w środkach masowego przekazu czy w potocznym języku. Gdy jakieś pojęcie staje się słowem kluczem, może być łatwo nadużywane i stracić swój pierwotny sens. Prezentowana publikacja pozwala zrozum
27% rabatu
49,43 zł
68,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,43 zł
![]()
Komunikowanie i obywatelshość zajmuje się kwestią, która coraz częściej staje się ważnym tematem debaty akademickiej i dziennikarskiej: w jakim stopniu środki masowego przekazu we współczesnym społeczeństwie pomagają obywatelom uzyskać wied
26% rabatu
59,38 zł
80,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,38 zł
![]()
Wprowadzenie do planowania badań sondażowych, testy statystyczne, nomografy do sprawdzania statystycznej istotności różnic między odsetkami.
30% rabatu
31,41 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,41 zł
![]() Psychologiczne paradygmaty korzystania z mediów społecznościowych
Autor:
Dąbrowa Natalia
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Psychologiczne paradygmaty korzystania z mediów społecznościowych to jedna z nielicznych publikacji na polskim rynku, która łączy rzetelną analizę naukową z praktycznym podejściem psychoterapeutycznym. Książka dostarcza odpowiedzi na pytani
21% rabatu
54,37 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,37 zł
![]() Komunikacja kryzysowa w systemie ochrony ludności. Wybrane zagadnienia
Autor:
Pietrek Grzegorz
Wydawca:
Uniwersytet w Siedlcach
wysyłka: niedostępny
Organizacja może być ofiarą sytuacji kryzysowej, może również sama sprowokować kryzys w sposób niezamierzony albo w sposób zamierzony. Dynamika mediów społecznościowych i środowiska internetowego sprawia, że przebieg sytuacji kryzysowej moż
28% rabatu
26,15 zł
36,43 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,15 zł
![]() The Twittering Machine: How Capitalism Stole Our Social Life
Autor:
Seymour Richard
Wydawca:
The Indigo Press
wysyłka: niedostępny
In surrealist artist Paul Klee’s The Twittering Machine, the bird-song of a diabolical machine acts as bait to lure humankind into a pit of damnation. Leading political writer and broadcaster Richard Seymour argues that this is a chilling m
19% rabatu
46,86 zł
58,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,86 zł
![]()
Biografia zawodowa Teresy Torańskiej (1944–2013) bardzo dobrze oddaje dylematy niezależnych dziennikarzy w Polsce, szczególnie w okresie PRL-u. Już tytuły, bodaj najbardziej znanych jej książek: Oni (1985) i My (1994), symbolicznie wyznacza
24% rabatu
63,45 zł
84,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,45 zł
![]() Znaczenie social media marketingu w branży filmowej
Autor:
Le Viet-Błaszczyk Milena
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Znaczenie social media marketingu w branży filmowej to pierwsze kompleksowe opracowanie, w którym szczegółowo przeanalizowano tytułowe zagadnienie w oparciu o badania empiryczne. Autorka połączyła teorie marketingowe z praktycznymi aspektam
26% rabatu
36,97 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,97 zł
![]()
Metaphor and Persuasion in Strategic Com
19% rabatu
185,01 zł
229,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 185,01 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|