![]()
Książka zawiera szczegółowy, doskonale uporządkowany przegląd pojęć, koncepcji, zagadnień i metod komunikowania. Jest udaną próbą wyjścia poza stereotypowe ujęcia masowego komunikowania, którego charakter wyznaczają nowoczesne technologie.
20% rabatu
51,49 zł
64,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,84 zł
![]() Niematerialne Galatee w wehikułach rozkoszy i bólu
Autor:
Stasieńko Jan
Wydawca:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
wysyłka: 48h
„Głównym celem mojego studium jest zbadanie zakresu możliwości budowania podmiotowych relacji pomiędzy użytkownikami różnych technologii medialnych a komunikowanymi za ich pośrednictwem sensami” – pisze Autor we wstępie. W tym celu posłużył
29% rabatu
31,86 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,79 zł
![]() Celebrytyzacja polityki w Stanach Zjednoczonych
Autor:
Grabarczuk Andrzej
Wydawca:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
wysyłka: 48h
"Książka Andrzeja Grabarczuka sytuuje się na przecięciu kilku dyscyplin: kulturoznawstwa, medioznawstwa oraz politologii (ujmującej zjawiska marketingu politycznego). Jej tematem są zaś wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych, a więc wy
29% rabatu
24,77 zł
35,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,72 zł
![]()
Publikacja, którą przekładamy Czytelnikowi, zawiera próbę omówienia pojęcia medialnego obrazu świata, mechanizmów jego konstruowania, metod badania oraz prawnych ograniczeń kształtowania obrazu świata w mediach. Odnaleźć w niej można także
11% rabatu
31,85 zł
35,70 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,80 zł
![]()
Kandydat na prezydenta"" Janusza Płońskiego to publikacja stanowiąca znakomity zbiór wspomnień autora z istotnych wydarzeń jego życia, które wpłynęły na światopogląd polityczno-społeczny. Jednakże styl twórczości odbiega daleko od nasyconyc
92% rabatu
3,19 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,19 zł
![]() Fenomen Facebooka. Społeczne konteksty edukacji
Autor:
Grażyna Penkowska (red.)
Wydawca:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
wysyłka: 48h
Facebook w edukacjiFacebook na co dzieńFacebook w badaniachNie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, dlaczego Facebook jest tak popularny w Polsce, ani pewności, że w dłuższej perspektywie czasowej tendencja ta się utrzyma. W 2013 roku wi
29% rabatu
21,24 zł
30,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,20 zł
![]()
Media i komunikowanie masoweNajpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej!Książka: syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach; przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komun
21% rabatu
66,18 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,68 zł
![]()
Jakie relacje zachodzą między obrazem a tekstem? Jak rozwiązywać problemy dotyczące transferu kulturowego? Jak przekazać komizm słowny? Jak tłumaczyć wulgaryzmy, kolokwializmy, neologizmy, slang lub gwarę?/p>
Książka poświęcona praktyce pr
22% rabatu
49,79 zł
64,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,34 zł
![]()
Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw? Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej
26% rabatu
59,38 zł
80,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,27 zł
![]()
Oddajemy do rąk Czytelników tom 32. lubelskiej "czerwonej serii", publikowanej przez Instytut Filologii Polskiej Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej. Problematyka niniejszej publikacji wpisuje się w tradycję badań prowadzonych od kilku dz
11% rabatu
31,85 zł
35,70 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,80 zł
![]()
Nowatorskie studium poświęcone medialnym procesom, które towarzyszą śmierci przedstawicieli najwyższej władzy. Autor, w przystępnej i barwnej narracji wskazuje, dlaczego w niektórych przypadkach tworzy się pośmiertna legenda lub kult, a w i
42% rabatu
37,18 zł
64,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,34 zł
![]() Prolegomena do historii komunikacji społecznej tom 2
Autor:
Mich Włodzimierz
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 48h
Niniejszy tom jest drugim z czterech mających się składać na "Prolegomena do historii komunikacji społecznej". Jest to więc kolejny etap szerzej zakrojonego przedsięwzięcia. W niniejszym tomie Autor prezentuje swój sposób traktowania histor
11% rabatu
41,22 zł
46,20 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,16 zł
![]()
Jakimi metodami Wojciech Mann odmładzał zajechane winyle?W jaki sposób grupie nastoletnich zapaleńców udało się ściągnąć do szarego PRL-u samych Rolling Stonesów?Gdzie w Warszawie można było dostać coke?I jakie to uczucie zaśpiewać przed wi
36% rabatu
25,45 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,39 zł
![]()
Każdy, kto uprawiał fotografię w czasach PRL czy interesował się nią, wie, jak ważną rolę obok wystaw pełniły czasopisma.. Tytuły takie jak „Fotografia” czy „Obscura” pełniły funkcje podobne, jak w literaturze pismo „Literatura na Świecie”,
41% rabatu
34,95 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,86 zł
![]() Ekspektatywa_4 Zmagania umysłu ze światem Gry losowe
Autor:
Simon Janek
Wichary Szymon
Wydawca:
ha!art
wysyłka: 48h
Janek Simon i Szymon Wichary – artysta oraz psycholog – wyjaśniają zawiłości ludzkiej psychiki dającej wiarę niezliczonej ilości metod pozwalających odnieść sukces w grach liczbowych. Szukanie sensu w bezsensie, wiary, nadziei jest tu zarów
41% rabatu
13,03 zł
22,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,00 zł
![]()
Kamil Śmiechowski w Łódzkiej wizji postępu zajął się tematem, który już od dawna czekał na przenikliwego i skrupulatnego badacza. Podjął się więc zadania, za którym w istocie kryło się wyzwanie. Dokonał rekonstrukcji oblicza społeczno-ideow
27% rabatu
36,50 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,43 zł
![]() Medialne lwy dla rekinów biznesu
Autor:
Ślifirska Aleksandra
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:
Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennik
21% rabatu
42,55 zł
54,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,47 zł
![]()
Sylwester Latkowski i Michał Majewski ujawniają kulisy największego politycznego skandalu od czasu afery Rywina! Nieustraszeni dziennikarze tygodnika ,,Wprost"" pokazali całemu światu, jak funkcjonuje władza w Polsce. Dzięki nim powstała k
30% rabatu
27,85 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,58 zł
![]()
W zamierzeniu Autora to miała być kolejna książka o dziennikarstwie i mediach. Okazało się jednak, że nie sposób o nich pisać w oderwaniu od tego, co media robią z nami i my z nimi. W miarę pisania przybywało więc tematów i rosła frustracja
19% rabatu
23,43 zł
29,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,39 zł
![]() Polityka historyczna w Polsce i Niemczech po 1989
Autor:
Joanna Andrychowicz-Skrzeba
Wydawca:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
wysyłka: 48h
,,Praca przygotowana przez Joannę Andrychowicz imponuje dojrzałym warsztatem naukowym i dogłębnym oczytaniem w źródłach, zarówno podmiotowych, jak i przedmiotowych. A przecież analiza niedawnych wydarzeń politycznych nigdy nie jest łatwa, g
29% rabatu
35,40 zł
50,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,32 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|