Okładka książki Współczesne media Dziennikarstwo w czasach kryzysów Tom 2
Docenić trzeba bardzo aktualny tytuł monografii, który uruchomił w autorach liczne i ciekawe tory analiz medioznawczych. Wielość i różnorodność spojrzeń na dziennikarstwo w kontekście sytuacji kryzysowych stanowi niezaprzeczalny walor tej p
11% rabatu
41,22
46,20 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,22
Okładka książki Media publiczne w erze posttelewizyjnej
Media posttelewizyjne są wynikiem ewolucji modeli dystrybucji treści – od tradycyjnych, scentralizowanych do bardziej zróżnicowanych. W nowym medialnym ładzie twórcy i konsumenci treści mają większą kontrolę nad tym, co oglądają, czego słuc
20% rabatu
65,98
82,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,65
Okładka książki The New Yorker. Biografia pisma, które zmieniło Amerykę
Dokładnie sto lat temu przy kawiarnianym stoliku w Hotelu Algonquin na Manhattanie grupa inteligentnych i wygadanych przyjaciół wpadła na pomysł założenia gazety. Miała wyrażać wielkomiejskiego ducha Nowego Jorku, być wyrafinowana i dowcipn
39% rabatu
42,48
69,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,54
Okładka książki Puszka. Dobre rozmowy na ważne tematy cz.2
Prezentujemy atrakcyjną i prostą w formie pomoc, która doskonale sprawdzi się podczas zajęć treningu umiejętności społecznych, lekcji wychowawczych,socjoterapii, terapii indywidualnej czy rodzinnych dyskusji w domu. Publikacja – oparta na f
33% rabatu
34,59
52,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,59
Okładka książki Nienawiść sp. z o.o.
Nienawiść sp. z o.o.
Autor: Taibbi Matt
Wydawca: Czarne
wysyłka: 48h
Czym różni się dziennikarz popierający republikanów od tego, który stawia na demokratów? Co łączy konserwatywną sieć FOX z uchodzącą za postępową MSNBC? I czy na pewno media powinny budować kapitał na wzajemnej niechęci? Przed Państwem gorz
44% rabatu
30,91
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,29
Okładka książki Krótka historia mojego świata.
Marek, chłopak w okularach i z krzywym zgryzem, w 2001 roku stanął przed willą Krzysztofa Zanussiego. Przez chwilę wahał się, czy zadzwonić, jednak wszedł do domu sławnego reżysera – jak mu się wtedy wydawało – najdłuższymi schodami świata.
38% rabatu
24,10
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,10
Okładka książki Gównodziennikarstwo
Słyszą, że są beztalenciami, pracują zbyt wolno albo generują za mało kliknięć. Ale i tak z jakiegoś powodu nie tracą posad i dostają kolejne zwykle gówniane teksty do napisania. Ktoś musi w końcu generować treści - oczywiście na umowie o d
43% rabatu
28,34
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,34
Okładka książki Niezwykłe życie Nellie Bly. Dziennikarka, która wyprzedziła epokę
Wzięli cię za niepoważną, gdy przeczytali list od ciebie, w którym pisałaś: "Jadę do Nowego Jorku". Wzięli cię za głupią w tym mieście wielkich możliwości, gdy zgłosiłaś się jako reporterka do redakcji "New York Worlda" gazety należącej do
83% rabatu
8,50
49,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,93
Okładka książki Leksykon terminów medialnych M-Z
Zgodnie z tytułem, opracowanie zawiera alfabetycznie ułożony zbiór istotnych dla funkcjonowania mediów terminów, opatrzonych krótkimi zwykle komentarzami wyjaśniającymi. Ich lektura dowodnie pokazuje, jak skomplikowany jest proces komunikow
26% rabatu
97,24
130,66 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,24
Okładka książki Leksykon terminów medialnych A-L
Leksykon terminów medialnych powinien zawierać przedstawienie najważniejszych pojęć, tematów i obszarów badawczych, odnoszących się do szeroko pojętego pola medialnego. Powinien też zapewniać podstawowe informacje dla tych, którzy po raz pi
26% rabatu
97,24
130,66 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,24
Okładka książki Wideotwórca. Jak tworzyć filmy w social mediach
Wideotwórca. Jak tworzyć filmy w social mediach Kamera, akcja, cięcie i... publikacja na YouTubie, Instagramie, TikToku W social mediach autentyczność to potęga ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A
38% rabatu
36,40
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,69
Okładka książki Influenza. Mroczny świat influencerów
Myślisz, że influencer to idol, którzy gra sobie w gry i wygaduje niegroźne bzdury w sieci? I że zaraz wszystko minie: dzieciom fascynacja internetowymi idolami, a idolom fascynacja wrzucaniem filmików na TikToka i YouTube'a? Mylisz się. Św
37% rabatu
31,28
49,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,33
Okładka książki Kryzys z przekazach medialnych
Medialny wymiar kryzysu zainspirował powszechnie uznanych i cenionych w polskim środowisku medioznawczym badaczy: Rafała Leśniczaka i Krzysztofa Stępniaka do poszukiwania odpowiedzi na rudymentarne pytania związane z kryzysem w mediach. Rec
33% rabatu
29,97
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,91
Okładka książki Opinia publiczna online
Opinia publiczna online
Wydawca: UMCS
wysyłka: 48h
Komunikatywny styl używanego w tej pracy języka sprawia, że lekturę czyta się z dużą przyjemnością, szybko wnikając w wartki naukowy przekaz o najbardziej aktualnych meandrach formowania opinii publicznej we współczesnym świecie []. Szczegó
34% rabatu
33,46
50,40 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,18
Okładka książki Sternicy mediów
Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki,
19% rabatu
116,34
144,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 113,46
Okładka książki Nowe supermedium. Współczesne oblicza telewizji i scenariusze przyszłości
Publikacja jest swoistym kompendium wiedzy o świecie mediów. W przejrzysty sposób opowiada o rynku, jego transformacji do świata internetu i wyzwaniach, z jakimi musimy mierzyć się w erze rewolucji cyfrowej. " Nowe Supermedium" to przekrojo
9% rabatu
38,13
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,13
Okładka książki Dźwięk bez fikcji. O radiowym reportażu artystycznym
Książka traktuje o fenomenie dźwięku w procesie powstawania radiowego reportażu artystycznego. Autorka proponuje nowe spojrzenie na etapy powstawania reportażu radiowego, które ujmuje jako proces zdeterminowany przez świadome użycie tworzyw
19% rabatu
75,94
94,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,14
Okładka książki Nitrogliceryna niepokoju
"Guerriero niezbicie dowodzi, że dziennikarstwo może być również jedną ze sztuk pięknych i tworzyć dzieła o wysokiej wartości, nie rezygnując przy tym z podstawowego obowiązku, jakim jest informowanie" - napisał Mario Vargas Llosa. Twórczoś
43% rabatu
30,10
53,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,10
Okładka książki Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom 2
W zgromadzonych w publikacji tekstach naukowych padły ważne kwestie – postulaty badawcze, pytania, które mogą stanowić cenne inspiracje do dalszych rozważań. Słuszne jest założenie redakcyjne, zwerbalizowane we wstępie, że książka pozwoli p
10% rabatu
35,97
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,97
Okładka książki Media, czyli głupiego widać - 104 diagnozy
Warsztat badawczy prof. Jacka Dąbały charakteryzuje erudycja, wnikliwa obserwacja, dialogiczność, syntetyzm. W książce Media, czyli głupiego widać – 104 diagnozy Autor poszerza kategorie opisu złożonego współczesnego świata mediów i dzienni
23% rabatu
24,57
32,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,57
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
107
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj