![]()
Marek, chłopak w okularach i z krzywym zgryzem, w 2001 roku stanął przed willą Krzysztofa Zanussiego. Przez chwilę wahał się, czy zadzwonić, jednak wszedł do domu sławnego reżysera – jak mu się wtedy wydawało – najdłuższymi schodami świata.
38% rabatu
24,10 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,10 zł
![]() Gównodziennikarstwo
Autor:
Januszewska Paulina
Wydawca:
Wydawnictwo Krytyki Politycznej
wysyłka: 48h
Słyszą, że są beztalenciami, pracują zbyt wolno albo generują za mało kliknięć. Ale i tak z jakiegoś powodu nie tracą posad i dostają kolejne zwykle gówniane teksty do napisania. Ktoś musi w końcu generować treści - oczywiście na umowie o d
43% rabatu
28,34 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,34 zł
![]() Niezwykłe życie Nellie Bly. Dziennikarka, która wyprzedziła epokę
Autor:
Nicola Attadio
Wydawca:
Znak Koncept
wysyłka: 24h
Wzięli cię za niepoważną, gdy przeczytali list od ciebie, w którym pisałaś: "Jadę do Nowego Jorku". Wzięli cię za głupią w tym mieście wielkich możliwości, gdy zgłosiłaś się jako reporterka do redakcji "New York Worlda" gazety należącej do
75% rabatu
12,50 zł
49,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,50 zł
![]()
Zgodnie z tytułem, opracowanie zawiera alfabetycznie ułożony zbiór istotnych dla funkcjonowania mediów terminów, opatrzonych krótkimi zwykle komentarzami wyjaśniającymi. Ich lektura dowodnie pokazuje, jak skomplikowany jest proces komunikow
26% rabatu
97,24 zł
130,66 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,24 zł
![]()
Leksykon terminów medialnych powinien zawierać przedstawienie najważniejszych pojęć, tematów i obszarów badawczych, odnoszących się do szeroko pojętego pola medialnego. Powinien też zapewniać podstawowe informacje dla tych, którzy po raz pi
26% rabatu
97,24 zł
130,66 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,24 zł
![]()
Wideotwórca. Jak tworzyć filmy w social mediach Kamera, akcja, cięcie i... publikacja na YouTubie, Instagramie, TikToku W social mediach autentyczność to potęga ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A
41% rabatu
34,69 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,40 zł
![]()
Myślisz, że influencer to idol, którzy gra sobie w gry i wygaduje niegroźne bzdury w sieci? I że zaraz wszystko minie: dzieciom fascynacja internetowymi idolami, a idolom fascynacja wrzucaniem filmików na TikToka i YouTube'a? Mylisz się. Św
37% rabatu
31,33 zł
49,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,34 zł
![]()
Medialny wymiar kryzysu zainspirował powszechnie uznanych i cenionych w polskim środowisku medioznawczym badaczy: Rafała Leśniczaka i Krzysztofa Stępniaka do poszukiwania odpowiedzi na rudymentarne pytania związane z kryzysem w mediach. Rec
16% rabatu
37,98 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,91 zł
![]()
Komunikatywny styl używanego w tej pracy języka sprawia, że lekturę czyta się z dużą przyjemnością, szybko wnikając w wartki naukowy przekaz o najbardziej aktualnych meandrach formowania opinii publicznej we współczesnym świecie []. Szczegó
28% rabatu
36,18 zł
50,40 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,46 zł
![]()
Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki,
9% rabatu
130,74 zł
144,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 109,38 zł
![]() Nowe supermedium. Współczesne oblicza telewizji i scenariusze przyszłości
Wydawca:
ELIPSA Dom Wydawniczy I Handlowy
wysyłka: 48h
Publikacja jest swoistym kompendium wiedzy o świecie mediów. W przejrzysty sposób opowiada o rynku, jego transformacji do świata internetu i wyzwaniach, z jakimi musimy mierzyć się w erze rewolucji cyfrowej. " Nowe Supermedium" to przekrojo
9% rabatu
38,13 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,13 zł
![]()
"Guerriero niezbicie dowodzi, że dziennikarstwo może być również jedną ze sztuk pięknych i tworzyć dzieła o wysokiej wartości, nie rezygnując przy tym z podstawowego obowiązku, jakim jest informowanie" - napisał Mario Vargas Llosa. Twórczoś
43% rabatu
30,10 zł
53,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,10 zł
![]() Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom 2
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: 48h
W zgromadzonych w publikacji tekstach naukowych padły ważne kwestie – postulaty badawcze, pytania, które mogą stanowić cenne inspiracje do dalszych rozważań. Słuszne jest założenie redakcyjne, zwerbalizowane we wstępie, że książka pozwoli p
10% rabatu
35,97 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,97 zł
![]() Media, czyli głupiego widać - 104 diagnozy
Autor:
Dąbała Jacek
Wydawca:
Księgarnia Akademicka
wysyłka: 48h
Warsztat badawczy prof. Jacka Dąbały charakteryzuje erudycja, wnikliwa obserwacja, dialogiczność, syntetyzm. W książce Media, czyli głupiego widać – 104 diagnozy Autor poszerza kategorie opisu złożonego współczesnego świata mediów i dzienni
23% rabatu
24,57 zł
32,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,57 zł
![]() Matka. Anna Politkowska. Życie w imię prawdy
Autor:
Wiera Politkowska
Sara Giudice
Wydawca:
Rebis
wysyłka: 48h
Opowieść o Annie Politkowskiej - nieustraszonej dziennikarce, która odważnie ujawniała prawdę o Rosji. Anna Politkowska, dziennikarka "Nowoj Gaziety", jednego z najważniejszych czasopism rosyjskiej opozycji, do końca życia pisała o drugiej
41% rabatu
29,49 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,49 zł
![]()
Przedstawiona do recenzji monografia składa się z 27 rozdziałów, z których każdy ma formę artykułu naukowego, a ich tematyka wpisuje się we współczesny dyskurs medioznawczy na temat dziennikarstwa jakościowego. [...] Przedstawiono w nich za
31% rabatu
31,79 zł
46,20 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,40 zł
![]()
Przedstawiona do recenzji monografia składa się z 27 rozdziałów, z których każdy ma formę artykułu naukowego, a ich tematyka wpisuje się we współczesny dyskurs medioznawczy na temat dziennikarstwa jakościowego. [...] Przedstawiono w nich za
28% rabatu
31,66 zł
44,10 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,27 zł
![]()
Oczywisty związek mediów z polityką - chociaż istnieje od dawna - nie znalazł tak szerokiego odzwierciedlenia w literaturze przedmiotu, na jakie zasługuje. W przedstawionym tomie przyjrzano się temu powiązaniu z różnych perspektyw badawczyc
45% rabatu
19,11 zł
35,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,11 zł
![]() Komunikacja interpersonalna i psychologiczne aspekty pracy z ludźmi
Autor:
Magdalena Cyrklaff-Gorczyca
Wydawca:
SBP
wysyłka: 48h
Publikacja kierowana jest do szerokiego grona odbiorców – pracowników, przełożonych, klientów organizacji działających w różnych sektorach życia publicznego. Według deklarowanego przez Autorkę zamierzenia, ma stanowić wsparcie w formalnych
14% rabatu
37,75 zł
44,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,75 zł
![]() Strategiczne podejście do działania w social mediach
Autor:
Anna Ledwoń
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... ...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często cał
27% rabatu
35,72 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,23 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|