Okładka książki The New Yorker. Biografia pisma, które zmieniło Amerykę
Dokładnie sto lat temu przy kawiarnianym stoliku w Hotelu Algonquin na Manhattanie grupa inteligentnych i wygadanych przyjaciół wpadła na pomysł założenia gazety. Miała wyrażać wielkomiejskiego ducha Nowego Jorku, być wyrafinowana i dowcipn
36% rabatu
44,64
69,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,54
Okładka książki Puszka. Dobre rozmowy na ważne tematy cz.2
Prezentujemy atrakcyjną i prostą w formie pomoc, która doskonale sprawdzi się podczas zajęć treningu umiejętności społecznych, lekcji wychowawczych,socjoterapii, terapii indywidualnej czy rodzinnych dyskusji w domu. Publikacja – oparta na f
35% rabatu
34,05
52,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,98
Okładka książki Nienawiść sp. z o.o.
Nienawiść sp. z o.o.
Autor: Taibbi Matt
Wydawca: Czarne
wysyłka: 48h
Czym różni się dziennikarz popierający republikanów od tego, który stawia na demokratów? Co łączy konserwatywną sieć FOX z uchodzącą za postępową MSNBC? I czy na pewno media powinny budować kapitał na wzajemnej niechęci? Przed Państwem gorz
43% rabatu
31,29
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,97
Okładka książki Krótka historia mojego świata.
Marek, chłopak w okularach i z krzywym zgryzem, w 2001 roku stanął przed willą Krzysztofa Zanussiego. Przez chwilę wahał się, czy zadzwonić, jednak wszedł do domu sławnego reżysera – jak mu się wtedy wydawało – najdłuższymi schodami świata.
38% rabatu
24,10
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,04
Okładka książki Gównodziennikarstwo
Słyszą, że są beztalenciami, pracują zbyt wolno albo generują za mało kliknięć. Ale i tak z jakiegoś powodu nie tracą posad i dostają kolejne zwykle gówniane teksty do napisania. Ktoś musi w końcu generować treści - oczywiście na umowie o d
43% rabatu
28,34
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,27
Okładka książki Niezwykłe życie Nellie Bly. Dziennikarka, która wyprzedziła epokę
Wzięli cię za niepoważną, gdy przeczytali list od ciebie, w którym pisałaś: "Jadę do Nowego Jorku". Wzięli cię za głupią w tym mieście wielkich możliwości, gdy zgłosiłaś się jako reporterka do redakcji "New York Worlda" gazety należącej do
75% rabatu
12,50
49,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,93
Okładka książki Leksykon terminów medialnych M-Z
Zgodnie z tytułem, opracowanie zawiera alfabetycznie ułożony zbiór istotnych dla funkcjonowania mediów terminów, opatrzonych krótkimi zwykle komentarzami wyjaśniającymi. Ich lektura dowodnie pokazuje, jak skomplikowany jest proces komunikow
26% rabatu
97,24
130,66 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,05
Okładka książki Leksykon terminów medialnych A-L
Leksykon terminów medialnych powinien zawierać przedstawienie najważniejszych pojęć, tematów i obszarów badawczych, odnoszących się do szeroko pojętego pola medialnego. Powinien też zapewniać podstawowe informacje dla tych, którzy po raz pi
26% rabatu
97,24
130,66 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,05
Okładka książki Wideotwórca. Jak tworzyć filmy w social mediach
Wideotwórca. Jak tworzyć filmy w social mediach Kamera, akcja, cięcie i... publikacja na YouTubie, Instagramie, TikToku W social mediach autentyczność to potęga ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A
38% rabatu
36,40
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,24
Okładka książki Influenza. Mroczny świat influencerów
Myślisz, że influencer to idol, którzy gra sobie w gry i wygaduje niegroźne bzdury w sieci? I że zaraz wszystko minie: dzieciom fascynacja internetowymi idolami, a idolom fascynacja wrzucaniem filmików na TikToka i YouTube'a? Mylisz się. Św
37% rabatu
31,33
49,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,59
Okładka książki Kryzys z przekazach medialnych
Medialny wymiar kryzysu zainspirował powszechnie uznanych i cenionych w polskim środowisku medioznawczym badaczy: Rafała Leśniczaka i Krzysztofa Stępniaka do poszukiwania odpowiedzi na rudymentarne pytania związane z kryzysem w mediach. Rec
40% rabatu
26,91
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,91
Okładka książki Książka w mediach, media w książce. Rynek - Technologie - Konsumpcja
W ostatnich latach media i technologie cyfrowe znacząco wpłynęły na kształt rynku wydawniczo-księgarskiego, procesy produkcji i dystrybucji książki, jej formę edytorską oraz społeczny obieg i praktyki lekturowe czytelników/konsumentów. Z je
28% rabatu
28,64
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,58
Okładka książki Młodzi dorośli wobec dezinformacji
Autorki, legitymujące się już znaczącym dorobkiem dotykającym kwestii edukacji medialnej, w udany sposób dokonują - jak same piszą - "diagnozy medialnej" młodych dorosłych, choć w moim odczuciu udało się tutaj zrobić znacznie więcej. Mam bo
23% rabatu
35,48
46,20 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,16
Okładka książki Opinia publiczna online
Opinia publiczna online
Wydawca: UMCS
wysyłka: 48h
Komunikatywny styl używanego w tej pracy języka sprawia, że lekturę czyta się z dużą przyjemnością, szybko wnikając w wartki naukowy przekaz o najbardziej aktualnych meandrach formowania opinii publicznej we współczesnym świecie []. Szczegó
28% rabatu
36,18
50,40 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,11
Okładka książki Sternicy mediów
Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki,
21% rabatu
113,46
144,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 113,26
Okładka książki Nowe supermedium. Współczesne oblicza telewizji i scenariusze przyszłości
Publikacja jest swoistym kompendium wiedzy o świecie mediów. W przejrzysty sposób opowiada o rynku, jego transformacji do świata internetu i wyzwaniach, z jakimi musimy mierzyć się w erze rewolucji cyfrowej. " Nowe Supermedium" to przekrojo
9% rabatu
38,13
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,07
Okładka książki Dźwięk bez fikcji. O radiowym reportażu artystycznym
Książka traktuje o fenomenie dźwięku w procesie powstawania radiowego reportażu artystycznego. Autorka proponuje nowe spojrzenie na etapy powstawania reportażu radiowego, które ujmuje jako proces zdeterminowany przez świadome użycie tworzyw
21% rabatu
74,06
94,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 73,93
Okładka książki Nitrogliceryna niepokoju
"Guerriero niezbicie dowodzi, że dziennikarstwo może być również jedną ze sztuk pięknych i tworzyć dzieła o wysokiej wartości, nie rezygnując przy tym z podstawowego obowiązku, jakim jest informowanie" - napisał Mario Vargas Llosa. Twórczoś
43% rabatu
30,10
53,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,59
Okładka książki Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom 2
W zgromadzonych w publikacji tekstach naukowych padły ważne kwestie – postulaty badawcze, pytania, które mogą stanowić cenne inspiracje do dalszych rozważań. Słuszne jest założenie redakcyjne, zwerbalizowane we wstępie, że książka pozwoli p
10% rabatu
35,97
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,91
Okładka książki Media, czyli głupiego widać - 104 diagnozy
Warsztat badawczy prof. Jacka Dąbały charakteryzuje erudycja, wnikliwa obserwacja, dialogiczność, syntetyzm. W książce Media, czyli głupiego widać – 104 diagnozy Autor poszerza kategorie opisu złożonego współczesnego świata mediów i dzienni
23% rabatu
24,57
32,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,53
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
107
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj