Okładka książki Factfulness
Factfulness: nawyk wygłaszania opinii w oparciu o niepodważalne fakty. Kiedy ktoś zadaje nam proste pytania na temat światowych trendów – np. jaki procent światowej populacji żyje w biedzie; dlaczego liczba ludności na świecie rośnie; jaki
40% rabatu
30,08
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Prawo a media społecznościowe
Zbiorowe opracowanie problematyki prawnej związanej z funkcjonowaniem mediów społecznościowych uważam za bardzo cenną inicjatywę grupy Autorów, nad którymi opiekę naukową sprawował Pan Profesor Ryszard Markiewicz. [...] W monografii podejmo
29% rabatu
36,58
51,45 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Wokół historii (i) komunikacji. Księga pamiątkowa dedykowana Profesorowi Włodzimierzowi Michowi z ok
Obszerny tom (a złożyło się na niego ponad trzydzieści tekstów) to owoc naukowego namysłu najwyższej próby badaczy, którzy od lat śledzą związki historii i komunikacji, w niniejszej publikacji zaś umiejętnie łączą go z dyscypliną, z jaką pr
28% rabatu
52,66
73,50 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Współczesne media t. 2: Współczesne dyskursy medialne
Seria „Współczesne Media”, którą zainicjowałyśmy w 2009 roku i którą opiekujemy się w niemal corocznym rytmie, została przez nas zaprojektowana jako forum kształtowania się i wymiany myśli medioznawczej. Seria ta w czasie 12 lat jej oddział
28% rabatu
27,09
37,80 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Współczesne media Tom 1. Współczesne dyskursy medialne
Seria „Współczesne Media”, którą zainicjowałyśmy w 2009 roku i którą opiekujemy się w niemal corocznym rytmie, została przez nas zaprojektowana jako forum kształtowania się i wymiany myśli medioznawczej. Seria ta w czasie 12 lat jej oddział
28% rabatu
30,09
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki SOCIAL NET ART Paradygmat sztuki nowych mediów w dobie web 2.0.
Pomnażające się obrazy stały się nieodłączną częścią wartkiego strumienia społecznej dyskusji, a tym samym trzonem masowej kultury wizualnej w nowym systemie komunikacji. Z jednej strony, pokochaliśmy media społecznościowe, które pozwalają
33% rabatu
53,29
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Strzęp
Strzęp
Wydawca: Noir sur Blanc
wysyłka: 48h
Philippe Lançon, współpracownik francuskiego dziennika „Libération”, a także felietonista satyrycznego tygodnika „Charlie Hebdo”, może śmiało powtarzać, iż los darował mu drugie życie. 7 stycznia 2015 roku został ciężko ranny w zamachu terr
36% rabatu
31,58
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Instadzieci
Instadzieci
Wydawca: Sonia Draga
wysyłka: 48h
Opowiadając historię dwóch kobiet o odmiennych losach, autorka analizuje epokę od czasów Big Brothera po lata współczesne w której liczy się tylko to, aby być widzianym. De Vigan przygląda się erze naznaczonej kultem mediów społecznościowyc
44% rabatu
24,18
42,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Dla Sprawy w.2
Dla Sprawy w.2
Wydawca: Fronda
wysyłka: 48h
Otóż, cała współczesna kultura dziennikarska i wszystkie publiczne dysputy mają jedną wspólną cechę: ludzie nie wiedzą, jak zacząć myśleć. Nie dość, że ich myślenie jest zapożyczone z trzeciej i czwartej ręki, to w dodatku zaczyna się trzy
44% rabatu
24,95
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Media a postawy prosportowe młodzieży akademickiej
Dla wielu z pokolenia digital natives, a więc urodzonych już po powstaniu Internetu, jeżeli czegoś lub kogoś nie można znaleźć w sieci, to z dużą pewnością ten ktoś lub coś nie istnieje. Niniejsza książka, przygotowana w większości przez Au
29% rabatu
74,91
105,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jak komunikować się efektywnie. Paszport do komunikacji globalnej
Komunikacja jest kluczem. Prowadzenie biznesu często oznacza działania globalne kontakty z klientami, partnerami czy odbiorcami na całym świecie. Niezbędne jest zatem skuteczne przekazywanie wiadomości zarówno online, jak i w kontakcie bezp
41% rabatu
32,42
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
Książka Nowe zasady marketingu i PR • 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek” • Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly” • Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski • Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i
21% rabatu
62,84
79,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Galaktyka Gutenberga
Herbert Marshall McLuhan (1911–1980), z wykształcenia literaturoznawca (uhonorowany doktoratem w Cambridge i tytułem profesorskim w University of Toronto), z zamiłowania niestrudzony badacz kultury, występujący przeciwko sztywnym ramom akad
40% rabatu
33,21
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Eksperci naszych czasów
Eksperci naszych czasów
Autor: Guzik Aldona
Wydawca: Scholar
wysyłka: 48h
Autorka stawia pytanie o to, kim jest ekspert, i przeprowadza badania ilościowe i jakościowe w zakresie reprezentacji ekspertów trzech telewizyjnych magazynów informacyjnych: TVP1, TVN i TV Trwam. Próbuje zrekonstruować typologię i funkcje
28% rabatu
7,16
10,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Antologia tekstów Katedry Technologii.. T.4
Sytuacja społeczno – gospodarcza, w jakiej powstała niniejsza publikacja, przejdzie do historii. Świat zdominowany przez COVID-19 stał się uzależniony od działań i relacji wirtualnego świata. Współczesny człowiek otoczony nowoczesnymi techn
21% rabatu
54,32
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Facebook. A miało być tak pięknie
Szokująca. Szczera. Prawdziwa. Zakulisowa historia jednej z najpotężniejszych i najbardziej kontrowersyjnych amerykańskich firm – Facebooka. Jako student drugiego roku Mark Zuckerberg stworzył prostą stronę internetową, która miała służyć j
44% rabatu
33,81
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Psyche w mediosferze. Geneza i współczesność psychologii mediów
Walorem zasadniczym książki jest to, że podjęto w niej ważną i interesującą próbę przedstawienia historii i psychologii rozwoju mediów w Polsce. W literaturze z tego zakresu ta praca stanowi dobry wyjątek, ponieważ podejmuje się w niej prob
28% rabatu
37,62
52,50 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zapobieganie konfliktom społecznym. Aspekty teoretyczne i empiryczne
Książka proponuje nowe podejście do konfliktów społecznych. Wszystkie dotychczasowe publikacje skupiają uwagę na tym, jak rozwiązywać konflikty i jak nimi zarządzać. Prezentowana praca w centrum uwagi stawia problem zapobiegania konfliktom
27% rabatu
50,13
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Savoir-vivre XXI wieku Polityka okiem prowincjusza
Obyczaje czy maniery, których przestrzegali nasi dziadowie, nijak się mają do współczesnej rzeczywistości. Jak dziś powinien zachowywać się prawdziwy dżentelmen? Co jeszcze niedawno było pożądanym zachowaniem, a dziś traktowane jest jako ga
37% rabatu
36,07
56,99 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Wartości w działaniu
Wartości w działaniu
Wydawca: Scholar
wysyłka: 48h
W analizach, których wyniki prezentujemy w niniejszej publikacji, odchodzimy od systematycznego prezentowania danych EVS, skupiając się na wydobyciu tego, w jaki sposób wartości wplatają się w życie jednostek i funkcjonowanie społeczeństwa
28% rabatu
30,09
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
106
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj