Factfulness: nawyk wygłaszania opinii w oparciu o niepodważalne fakty. Kiedy ktoś zadaje nam proste pytania na temat światowych trendów – np. jaki procent światowej populacji żyje w biedzie; dlaczego liczba ludności na świecie rośnie; jaki
40% rabatu
30,08 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Zbiorowe opracowanie problematyki prawnej związanej z funkcjonowaniem mediów społecznościowych uważam za bardzo cenną inicjatywę grupy Autorów, nad którymi opiekę naukową sprawował Pan Profesor Ryszard Markiewicz. [...] W monografii podejmo
29% rabatu
36,58 zł
51,45 zł
Dodaj
do koszyka Wokół historii (i) komunikacji. Księga pamiątkowa dedykowana Profesorowi Włodzimierzowi Michowi z ok
Autor:
red. Jakub Nowak
Pokrzycka Lidia
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 48h
Obszerny tom (a złożyło się na niego ponad trzydzieści tekstów) to owoc naukowego namysłu najwyższej próby badaczy, którzy od lat śledzą związki historii i komunikacji, w niniejszej publikacji zaś umiejętnie łączą go z dyscypliną, z jaką pr
28% rabatu
52,66 zł
73,50 zł
Dodaj
do koszyka
Seria „Współczesne Media”, którą zainicjowałyśmy w 2009 roku i którą opiekujemy się w niemal corocznym rytmie, została przez nas zaprojektowana jako forum kształtowania się i wymiany myśli medioznawczej. Seria ta w czasie 12 lat jej oddział
28% rabatu
27,09 zł
37,80 zł
Dodaj
do koszyka
Seria „Współczesne Media”, którą zainicjowałyśmy w 2009 roku i którą opiekujemy się w niemal corocznym rytmie, została przez nas zaprojektowana jako forum kształtowania się i wymiany myśli medioznawczej. Seria ta w czasie 12 lat jej oddział
28% rabatu
30,09 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka SOCIAL NET ART Paradygmat sztuki nowych mediów w dobie web 2.0.
Autor:
Miaskowska Marta
Wydawca:
Silva Rerum
wysyłka: 48h
Pomnażające się obrazy stały się nieodłączną częścią wartkiego strumienia społecznej dyskusji, a tym samym trzonem masowej kultury wizualnej w nowym systemie komunikacji. Z jednej strony, pokochaliśmy media społecznościowe, które pozwalają
33% rabatu
53,29 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Philippe Lançon, współpracownik francuskiego dziennika „Libération”, a także felietonista satyrycznego tygodnika „Charlie Hebdo”, może śmiało powtarzać, iż los darował mu drugie życie. 7 stycznia 2015 roku został ciężko ranny w zamachu terr
36% rabatu
31,58 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opowiadając historię dwóch kobiet o odmiennych losach, autorka analizuje epokę od czasów Big Brothera po lata współczesne w której liczy się tylko to, aby być widzianym. De Vigan przygląda się erze naznaczonej kultem mediów społecznościowyc
44% rabatu
24,18 zł
42,90 zł
Dodaj
do koszyka
Otóż, cała współczesna kultura dziennikarska i wszystkie publiczne dysputy mają jedną wspólną cechę: ludzie nie wiedzą, jak zacząć myśleć. Nie dość, że ich myślenie jest zapożyczone z trzeciej i czwartej ręki, to w dodatku zaczyna się trzy
44% rabatu
24,95 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Media a postawy prosportowe młodzieży akademickiej
Autor:
red. Jędrzej Skrzypczak
Wydawca:
FNCE
wysyłka: 48h
Dla wielu z pokolenia digital natives, a więc urodzonych już po powstaniu Internetu, jeżeli czegoś lub kogoś nie można znaleźć w sieci, to z dużą pewnością ten ktoś lub coś nie istnieje. Niniejsza książka, przygotowana w większości przez Au
29% rabatu
74,91 zł
105,00 zł
Dodaj
do koszyka Jak komunikować się efektywnie. Paszport do komunikacji globalnej
Autor:
Raul Sanchez
Dan Bullock
Wydawca:
Rebis
wysyłka: 48h
Komunikacja jest kluczem. Prowadzenie biznesu często oznacza działania globalne kontakty z klientami, partnerami czy odbiorcami na całym świecie. Niezbędne jest zatem skuteczne przekazywanie wiadomości zarówno online, jak i w kontakcie bezp
41% rabatu
32,42 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
Autor:
Scott David Meerman
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Książka Nowe zasady marketingu i PR • 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek” • Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly” • Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski • Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i
21% rabatu
62,84 zł
79,90 zł
Dodaj
do koszyka
Herbert Marshall McLuhan (1911–1980), z wykształcenia literaturoznawca (uhonorowany doktoratem w Cambridge i tytułem profesorskim w University of Toronto), z zamiłowania niestrudzony badacz kultury, występujący przeciwko sztywnym ramom akad
40% rabatu
33,21 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Autorka stawia pytanie o to, kim jest ekspert, i przeprowadza badania ilościowe i jakościowe w zakresie reprezentacji ekspertów trzech telewizyjnych magazynów informacyjnych: TVP1, TVN i TV Trwam. Próbuje zrekonstruować typologię i funkcje
28% rabatu
7,16 zł
10,00 zł
Dodaj
do koszyka Antologia tekstów Katedry Technologii.. T.4
Autor:
Agata Opolska - Bielanska
Wydawca:
Aspra
wysyłka: 48h
Sytuacja społeczno – gospodarcza, w jakiej powstała niniejsza publikacja, przejdzie do historii. Świat zdominowany przez COVID-19 stał się uzależniony od działań i relacji wirtualnego świata. Współczesny człowiek otoczony nowoczesnymi techn
21% rabatu
54,32 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Facebook. A miało być tak pięknie
Autor:
Katarzyna Sosnowska
Wydawca:
Wydawnictwo Kobiece
wysyłka: 48h
Szokująca. Szczera. Prawdziwa. Zakulisowa historia jednej z najpotężniejszych i najbardziej kontrowersyjnych amerykańskich firm – Facebooka. Jako student drugiego roku Mark Zuckerberg stworzył prostą stronę internetową, która miała służyć j
44% rabatu
33,81 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Psyche w mediosferze. Geneza i współczesność psychologii mediów
Autor:
Pluta Joanna
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 48h
Walorem zasadniczym książki jest to, że podjęto w niej ważną i interesującą próbę przedstawienia historii i psychologii rozwoju mediów w Polsce. W literaturze z tego zakresu ta praca stanowi dobry wyjątek, ponieważ podejmuje się w niej prob
28% rabatu
37,62 zł
52,50 zł
Dodaj
do koszyka Zapobieganie konfliktom społecznym. Aspekty teoretyczne i empiryczne
Autor:
Andrzej Słaboń
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Książka proponuje nowe podejście do konfliktów społecznych. Wszystkie dotychczasowe publikacje skupiają uwagę na tym, jak rozwiązywać konflikty i jak nimi zarządzać. Prezentowana praca w centrum uwagi stawia problem zapobiegania konfliktom
27% rabatu
50,13 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Savoir-vivre XXI wieku Polityka okiem prowincjusza
Autor:
Heppner MICHU Michał
Wydawca:
Wydawnictwo AlterNatywne
wysyłka: 48h
Obyczaje czy maniery, których przestrzegali nasi dziadowie, nijak się mają do współczesnej rzeczywistości. Jak dziś powinien zachowywać się prawdziwy dżentelmen? Co jeszcze niedawno było pożądanym zachowaniem, a dziś traktowane jest jako ga
37% rabatu
36,07 zł
56,99 zł
Dodaj
do koszyka
W analizach, których wyniki prezentujemy w niniejszej publikacji, odchodzimy od systematycznego prezentowania danych EVS, skupiając się na wydobyciu tego, w jaki sposób wartości wplatają się w życie jednostek i funkcjonowanie społeczeństwa
28% rabatu
30,09 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|