![]() Księga Adsów Twój przewodnik po dżungli social mediów
Autor:
Franciszek Georgiew
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Firma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata...
... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglądać powinn
36% rabatu
31,26 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,82 zł
![]() Nienawiść sp. z o.o.Jak dzisiejsze media każą nam gardzić sobą nawzajem
Autor:
Taibbi Matt
Wydawca:
Czarne
wysyłka: niedostępny
Czym różni się dziennikarz popierający republikanów od tego, który stawia na demokratów? Co łączy konserwatywną sieć FOX z uchodzącą za postępową MSNBC? I czy na pewno media powinny budować kapitał na wzajemnej niechęci? Przed Państwem gorz
44% rabatu
28,09 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,44 zł
![]() Ochrona własności intelektualnej... w.2020
Autor:
Agnieszka Kaszok
Wydawca:
Od.Nowa
wysyłka: niedostępny
Kolejne wydanie zbioru przepisów niezbędnych do kompleksowego zapoznania się ze współczesnym stanem prawnym w dziedzinie ochrony własności intelektualnej. Polecany zwłaszcza studentom. Na zawartość tomu składają się ustawy: o prawie autorsk
31% rabatu
10,26 zł
14,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,26 zł
![]()
We think we know bullshit when we hear it, but do we?
Two science professors give us the tools to dismantle misinformation and think clearly in a world of fake news and bad data
Politicians are unconstrained by facts. Science is conducted
19% rabatu
64,63 zł
80,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,63 zł
![]()
Facebook na kozetce Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i u
40% rabatu
29,57 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,82 zł
![]() Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Autor:
Rogala Joanna
Pilarczyk Bogna
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
W książce omówiono wyzwania związane z przekazywaniem na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie. Trudność podjętej pr
24% rabatu
58,21 zł
77,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,21 zł
![]()
Publikacja pod red. naukową Hanny Batorowskiej i Pauliny Motylińskiej prezentuje spectrum zagadnień dotyczących bezpieczeństwa informacyjnego i medialnego w czasach nadprodukcji informacji. Monografia adresowana jest do osób zainteresowanyc
19% rabatu
30,70 zł
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,70 zł
![]()
W publikacji szczegółowo zaprezentowano kwestie prawne dotyczące szeroko rozumianych mediów: prasy drukowanej, radia, telewizji oraz Internetu, odwołując się do regulacji krajowych i europejskich. Omówiono m.in.: -zasadę wolności słowa; -in
24% rabatu
59,68 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68 zł
![]() Kłopoty z niedźwiedziem
Autor:
Żakowska Magdalena
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
W książce omówiono dawne i współczesne niemieckojęzyczne dyskursy medialne o Rosji, argumentując, że warto je studiować ze względu na kluczową rolę odgrywaną przez Niemcy i Rosję w stosunkach międzynarodowych.
Przekaz niemieckich polityków
26% rabatu
44,38 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,38 zł
![]() Kompetencje komunikacji międzykulturowej.
Autor:
Piwowarczyk Anna
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Publikacja pozwoli zrozumieć, dlaczego inni ludzie przeżywają rzeczywistość odmiennie oraz:
omawia najważniejsze koncepcje, teorie i modele kompetencji międzykulturowych spotykanych w polskiej i światowej literaturze dotyczącej zarządzania
28% rabatu
71,07 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,07 zł
![]() Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?
Autor:
Olszanecka-Marmola Agata
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na dzi
14% rabatu
38,43 zł
44,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,43 zł
![]() Medialny obraz kształtowania się stosunków polsko-niemieckich
Autor:
Schulz Małgorzata
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
W publikacji pokazuję, w jakim stopniu partie polityczne oraz mass media wpływają na kształtowanie dwustronnych, polsko-niemieckich stosunków, a także na budowanie wizerunku obu krajów i narodów. Zasadniczy problem badawczy monografii dotyc
26% rabatu
36,97 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,97 zł
![]() Nie znam się na epidemiach. Raport z czasów...
Autor:
Marcin Kędzierski
Wydawca:
eSPe
wysyłka: niedostępny
Marcin Kędzierski – ekonomista i ekspert polityki publicznej – opierając się na dostępnych danych, a także korzystając z publikacji naukowych oraz doniesień medialnych, przez ponad półtora miesiąca opracowywał przystępny raport dnia dla czy
40% rabatu
14,24 zł
23,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,24 zł
![]()
Polska Rzeczpospolita Ludowa niosła na swoich sztandarach hasła postępu. Czy udało się je realizować w czasach niespotykanego wcześniej rozwoju technik komunikacyjnych i narodzin nowych mediów, gdy polska gospodarka tonęła w kryzysie, a ust
26% rabatu
36,97 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,97 zł
![]()
Fake news fałszywe wiadomości. Skąd się biorą? Co sprawia, że są tak podstępne? Czy istnieją sposoby na bronienie się przed nimi? Fake news uświadamiają nam, że coraz trudniej jest odróżnić prawdę od fałszu. I o tym właśnie jest książka, kt
44% rabatu
16,73 zł
29,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,73 zł
![]()
Kształtowanie kultury pokoju, jako wyzwanie współczesności, stanowi jeden z istotnych obszarów namysłu nad bezpieczeństwem, jego podstawami, warunkami utrzymania oraz możliwymi zagrożeniami.
Odwołując się do ujęcia bezpieczeństwa w jego na
31% rabatu
24,56 zł
35,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,56 zł
![]()
Słowo dialog jest wieloznaczne i ma odmienny sens w zależności od obszaru, na którym funkcjonuje. W życiu codziennym jest to rozmowa dwojga ludzi. Z kolei w naukach o literaturze określa się nim zarówno wypowiedź dwu lub więcej osób, jak i
31% rabatu
33,64 zł
48,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,64 zł
![]()
Celem autorki było zdefiniowanie i usystematyzowanie gatunków literacko-dziennikarskich powstających współcześnie, w czasie postprawdy, oraz warunkowanych zwrotem performatywnym. Autorka odtwarza historyczne tło narodzin powieści oraz dzien
26% rabatu
48,09 zł
64,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,09 zł
![]()
Autorzy recenzowanej książki, sięgając po przykłady z dziedzin, jakie uprawiają- psychologii i pedagogiki, psychoterapii i terapii rodzin - ukazują, jak wkracza w nie zapożyczony od technologii matematyczny model komunikacji, zakładający,
44% rabatu
27,59 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,59 zł
![]() Dimensions of Institutional Communicative Space Wymiary instytucjonalnej przestrzeni komunikacyjnej
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
The leading theme of the monograph pertains to space perceived as a communicative background analysed in the communicological perspective, i.e. in accordance with the approach popularised by Richard L. Lanigan, which represents a multidisci
14% rabatu
38,43 zł
44,79 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,43 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|