![]()
Człowiek do wszystkiego. Rozwiązania największych tajemnic świata.
Marek Piotr Gaszyński – polski dziennikarz i prezenter muzyczny, autor tekstów ponad 150 piosenek oraz autor książek o tematyce muzycznej. Znawca historii polskiej muzyki ro
31% rabatu
20,64 zł
30,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,64 zł
![]() Kultura komunikacji potocznej w językach słowiańskich
Autor:
praca zbiorowa
Wydawca:
Nauka i Innowacje
wysyłka: niedostępny
Monografia wieloautorska zawierająca teksty, które zostały wygłoszone podczas V Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej z cyklu "Kultura Komunikacji Językowej".
31% rabatu
33,02 zł
48,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,02 zł
![]() Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Oswajanie cyfrowej rzeczywistości XXI wieku nie jest łatwe. Oczekiwania obywateli i przedsiębiorców w zakresie szybkości i łatwości dostępu do istotnych informacji wciąż stanowią problem mentalny i organizacyjny dla administracji publicznej
26% rabatu
25,86 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,86 zł
![]()
Kto, co, do kogo, w jakim celu, z jakim skutkiem? — to odwieczne pytania badaczy mediów i komunikacji społecznej. Najnowszy numer czasopisma „Dziennikarstwo i Media” zaprasza w podróż do Izraela, by poznać tamtejszy system medialny, do klas
33% rabatu
23,40 zł
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,40 zł
![]() „Jesteśmy elitą - nie tłumem, w sercach nosimy dumę...” czyli o środkach perswazyjnych na flagach ki
Autor:
Bieszke Łukasz
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
wysyłka: niedostępny
W publikacji tej analizowane są środki perswazyjne użyte przez kibiców klubów ekstraklasy na flagach, które wieszają oni na płotach w trakcie spotkań piłkarskich. Przedstawiony zostanie proces przygotowywania flagi, wyboru hasła oraz analiz
45% rabatu
19,56 zł
35,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,56 zł
![]() Czynniki sukcesu i poziom wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w Polsce (wyd. II)
Autor:
red.Ewa Ziemba
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
W książce zaprezentowano wyniki badań dotyczące wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) przez trzech kluczowych interesariuszy społeczeństwa informacyjnego, a mianowicie gospodarstwa domowe, przedsiębiorstwa i administr
28% rabatu
39,44 zł
55,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,44 zł
![]()
Książka przynosi ważną propozycję w zakresie kulturoznawczych badań środowisk cyfrowych, a sformułowany we wstępie i dwóch pierwszych rozdziałach projekt cyberkulturoznawstwa ma szanse wyznaczyć dalsze kierunki badań i stanowić metodologicz
30% rabatu
27,22 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,22 zł
![]() Kształcenie w zakresie etyki dziennikarskiej w kontekście mediów społecznościowych
Autor:
Małgorzata Laskowska (red.)
Wydawca:
Elipsa Dom Wydawniczy
wysyłka: niedostępny
Publikacja dotyczy bardzo aktualnych zagadnień, które teoretycy mediów, komunikacji społecznej i dziennikarstwa dopiero badają, czyli wyzwań etycznych, jakie powstają w wyniku upowszechniania się nowych mediów, a zwłaszcza mediów społecznoś
19% rabatu
40,72 zł
50,40 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,72 zł
![]()
Radio Solidarność było pierwszym okruchem nadziei po traumie, jaką przeżyło polskie społeczeństwo 13 grudnia. Władza komunistyczna wypowiedziała wojnę społeczeństwu – i wzięła zakładników, zamykając ich w obozach dla internowanych.
Celem st
31% rabatu
21,66 zł
31,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,66 zł
![]()
Szerokie upowszechnienie i dynamiczny rozwój komputerowych technologii informacyjnych implikują ciągłe zmiany, zarówno w polu badawczym nauki o informacji (informatologii), jak też w praktyce działalności informacyjnej prowadzonej w różnych
19% rabatu
36,36 zł
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,36 zł
![]()
W publikacji zaprezentowano wyniki badań dotyczących czasopiśmiennictwa XX i początków XXI wieku. Autorzy - historycy wychowania, historycy, prasoznawcy, literaturoznawcy, bibliolodzy - na podstawie kwerend wydawnictw periodycznych omawiają
26% rabatu
35,49 zł
47,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,49 zł
![]()
Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach. Obecne czasy są zwykle określane jako „okres zmiany i pośpiechu”. Zmienia się świat, w którym funkcjonujemy. Sztuczna inteligencja, wirtualna rzeczywistość, blockchain, machine learning, druk 3D,
34% rabatu
32,19 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,19 zł
![]() Praktykowanie religii w nowych mediach
Autor:
Radosław Sierocki (red.)
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Autor słusznie nie koncentruje się na Internecie tylko jako na medium komunikacji czy źródle wiedzy i informacji, lecz wskazuje na jego rosnącą rolę jako nowego ekosystemu społecznego, do którego przenosi się coraz więcej ludzkiej energii i
14% rabatu
38,43 zł
44,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,43 zł
![]() Życie w krzemowej klatce
Autor:
Ożóg Maciej
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
W publikacji czytelnik znajdzie analizę sztuki nowych mediów jako dyskursu krytycznego wobec technik i ideologii cyfrowego nadzoru. Autor w tym kontekście prezentuje strategie artystyczne: od wczesnych przykładów net artu po prace prezentow
19% rabatu
37,80 zł
46,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,80 zł
![]()
Książka „Współczesne media – media multimodalne” sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawc
24% rabatu
25,38 zł
33,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,38 zł
![]()
Książka „Współczesne media – media multimodalne” sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawc
24% rabatu
26,98 zł
35,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,98 zł
![]()
Prezentowany tom studiów zawiera opracowania na temat postprawdy w różnych jej kontekstach. Są to na ogół opinie sceptyczne, zarówno co do zasadności używania tego terminu, jak i jego znaczenia jako zjawiska społecznego. Zasadniczą motywacj
48% rabatu
30,68 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,68 zł
![]()
Książka stanowi kompendium podstawowej wiedzy związanej z psychologią mediów. Przedstawia jej umiejscowienie na tle innych subdyscyplin psychologii oraz filmoznawstwa, medioznawstwa i komunikologii (nauki o mediach i komunikowaniu), genezę
24% rabatu
37,71 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,71 zł
![]() Wzrokocentryzm, wizualność, wizualizacja we współczesnej kulturze
Autor:
praca zbiorowa
Wydawca:
WAM
wysyłka: niedostępny
Tocząca się na łamach wieloautorskiej monografii debata jest dobrze przemyślaną i spójną kompozycją polifoniczną, osadzoną w teorii audiowizualnej. Skoncentrowanie się na zjawiskach najnowszych, silnie determinowanych przez technologię cyfr
48% rabatu
28,08 zł
54,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,08 zł
![]()
Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych" to bardzo ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat szeroko pojmowanych skutków cyfryzacji dla branży medi
24% rabatu
34,01 zł
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,01 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|