Okładka książki Religia-media-popkultura
Podstawowe doświadczenia ludzi wydarzają się dziś w świecie kultury popularnej, dlatego teologia nie może wypowiadać tej kulturze wojny, ale musi stać się jednym z mieszkańców popkulturowej krainy. Zmiany zachodzące w wieku multimediów skła
42% rabatu
20,18
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zerwij z mediami społecznościowymi
Obawiasz się, że w sieci omija cię coś istotnego? Często przyłapujesz się na bezmyślnym przeglądaniu postów? Media społecznościowe są ważną częścią współczesnego życia, jednak często pozbawiają nas energii, rozpraszają i wprawiają w zły nas
45% rabatu
10,94
19,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Ku ludziom Wspomnienia
Do rąk czytelników oddajemy drugi tom wspomnień profesora związanego z socjologią i nauką o mediach, wykładowcy Uniwersytetu Śląskiego, byłego rektora Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Tom pierwszy zatytułowany Reperować płot czy wymierzać
45% rabatu
21,45
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Media Varia. Jednostki Społeczeństwa...
Monografia pod redakcją Tomasza Gackowskiego i Mateusza Patery to interesujące spojrzenie na ekosystem medialny, a decyzje redaktorów w zakresie doboru treści sprawiają, że zawartość publikacji jest w istocie ucieleśnieniem tytułowych Varió
21% rabatu
35,43
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Powiedziała
Powiedziała
Wydawca: Poznańskie
wysyłka: 48h
Przez kilka dekad nazwisko Harveya Weinsteina było w Hollywood synonimem władzy. Mógł tworzyć gwiazdy i je niszczyć, nadawać karierom bieg lub dusić je w zarodku. Przez wiele lat krążyły plotki, że jego pomoc nie jest bezinteresowna, a kobi
45% rabatu
24,70
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Nienawiść sp. z o.o.Jak dzisiejsze media każą nam gardzić sobą nawzajem
Czym różni się dziennikarz popierający republikanów od tego, który stawia na demokratów? Co łączy konserwatywną sieć FOX z uchodzącą za postępową MSNBC? I czy na pewno media powinny budować kapitał na wzajemnej niechęci? Przed Państwem gorz
45% rabatu
27,44
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Intryguj
Intryguj
Autor: Sam Horn
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksy
21% rabatu
34,08
42,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zrozumieć social media
Zrozumieć social media
Autor: Roguski Artur
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
Facebook na kozetce Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i u
43% rabatu
27,72
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Komunikacja w kryzysie. Jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem
Idea kontrolowania kryzysu jest już przedawniona. Dzięki smartfonom i portalom społecznościowym kryzys może obecnie pojawić się przed oczami opinii publicznej w dowolnym momencie. Niniejsza książka jest świetnym poradnikiem dla specjalistów
27% rabatu
57,39
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Matka Polka
Anna Applebaum światowej sławy dziennikarka, laureatka nagrody Pulitzera za książkę ""Gułag"" na początku lat 90. zdecydowała, że chce mieszkać w Polsce. Wyszła za mąż za Radosława Sikorskiego, urodziła dwóch synów. Mówi, że jej dom jest w
34% rabatu
32,76
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki W epoce mowy Tom 1 Kultura. Historia komunikacji społecznej
Publikację tę uważam za bardzo ważną, podstawową dla wiedzy o kulturze zarówno lokalnej, jak i globalnej, opracowaną z imponującą erudycją, syntetycznym rozmachem oraz znawstwem światowej i polskiej literatury przedmiotu [...]. Włodzimierz
28% rabatu
33,10
46,20 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Medialny obraz wroga
Medialny obraz wroga
Autor: Greń Paweł
Wydawca: FNCE
wysyłka: 48h
Praca podejmuje trudny i bardzo rozległy problem badaczy wymagający długich studiów interdyscyplinarnych oraz dużej dojrzałości naukowej. W dodatku tytułowa i jakże aktualna w naszym życiu publicznym i politycznym kwestia nie doczekała się
29% rabatu
37,45
52,50 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Przekonać, pozyskać, skłonić. Re-wizje
Publikacja zbiorowa dotycząca teoretycznych i praktycznych aspektów propagandy, jednocześnie ukazująca, w jakim kierunku rozwijają się w ostatnich latach rozważania powiązane z procesem manipulacji politycznej oraz ewolucją działań propagan
28% rabatu
42,70
59,70 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Eutoryka
Należy z cała mocą podkreślić, że książka ta jest wyjątkowo aktualną propozycją na rynku wydawniczym. Czas otaczającej nas zewsząd mowy nienawiści, hejtu, manipulacji i propagandy to czas, kiedy potrzeba antidotum, potrzeba recepty czy choć
29% rabatu
29,86
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Język Naród Państwo
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym publikacja, która w sposób niezwykle obszerny i wnikliwy opisuje relacje między językiem, narodem i państwem. Autor analizuje czynniki narodotwórcze, poświęcając szczególną uwagę językowi. Z jednej stro
27% rabatu
64,66
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw
Content is the king! Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie si
43% rabatu
22,56
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki 100 maksym o dezinformacji
Bestseller, który wstrząsnął opinią publiczną świata zachodniego, bezceremonialnie obnażając mechanikę stojącą za dezinformacją społeczeństw. Fuji Nakamura to kryptonim operacyjny japońskiego agenta wpływu, który przez minione ćwierćwiecze
28% rabatu
27,83
38,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Nowe media w polityce
Nowe media w polityce
Autor: STOPPEL ANNA
Wydawca: FNCE
wysyłka: 48h
Temat pracy jest wysoce aktualny, ma dynamiczny charakter i ze względu na swoją innowacyjność ciągle jest niewystarczająco opracowany w literaturze. Z tego względu należy uznać wkład autorki pracy za pionierski i wnoszący nowe, naukowo isto
29% rabatu
44,94
63,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Współczesne media Tom 1: Problemy i metody badań nad mediami
Uznając, że nauki o mediach wchodzą w okres dojrzałości metodologicznej i chcąc uczcić jubileusz naszej serii, dziesiąty jej tytuł – Współczesne media. Problemy i metody badań nad mediami – zaplanowałyśmy jako swoiste podsumowanie. Ważnym p
21% rabatu
34,86
44,10 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Komunikowanie w oświacie
W publikacji syntetycznie omówiono problematykę komunikowania się podmiotów systemu oświaty począwszy od komunikacji wewnątrzszkolnej, a kończąc na komunikacji organów zewnętrznych szkoły. Oryginalne omówienie zagadnień języka komunikacji,
25% rabatu
29,40
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
3
4
5
6
7
106
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj