Podstawowe doświadczenia ludzi wydarzają się dziś w świecie kultury popularnej, dlatego teologia nie może wypowiadać tej kulturze wojny, ale musi stać się jednym z mieszkańców popkulturowej krainy. Zmiany zachodzące w wieku multimediów skła
42% rabatu
20,18 zł
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Obawiasz się, że w sieci omija cię coś istotnego? Często przyłapujesz się na bezmyślnym przeglądaniu postów? Media społecznościowe są ważną częścią współczesnego życia, jednak często pozbawiają nas energii, rozpraszają i wprawiają w zły nas
45% rabatu
10,94 zł
19,90 zł
Dodaj
do koszyka
Do rąk czytelników oddajemy drugi tom wspomnień profesora związanego z socjologią i nauką o mediach, wykładowcy Uniwersytetu Śląskiego, byłego rektora Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Tom pierwszy zatytułowany Reperować płot czy wymierzać
45% rabatu
21,45 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Monografia pod redakcją Tomasza Gackowskiego i Mateusza Patery to interesujące spojrzenie na ekosystem medialny, a decyzje redaktorów w zakresie doboru treści sprawiają, że zawartość publikacji jest w istocie ucieleśnieniem tytułowych Varió
21% rabatu
35,43 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Przez kilka dekad nazwisko Harveya Weinsteina było w Hollywood synonimem władzy. Mógł tworzyć gwiazdy i je niszczyć, nadawać karierom bieg lub dusić je w zarodku. Przez wiele lat krążyły plotki, że jego pomoc nie jest bezinteresowna, a kobi
45% rabatu
24,70 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Nienawiść sp. z o.o.Jak dzisiejsze media każą nam gardzić sobą nawzajem
Autor:
Taibbi Matt
Wydawca:
Czarne
wysyłka: 48h
Czym różni się dziennikarz popierający republikanów od tego, który stawia na demokratów? Co łączy konserwatywną sieć FOX z uchodzącą za postępową MSNBC? I czy na pewno media powinny budować kapitał na wzajemnej niechęci? Przed Państwem gorz
45% rabatu
27,44 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksy
21% rabatu
34,08 zł
42,90 zł
Dodaj
do koszyka
Facebook na kozetce Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i u
43% rabatu
27,72 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Komunikacja w kryzysie. Jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem
Autor:
Kate Hartley
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Idea kontrolowania kryzysu jest już przedawniona. Dzięki smartfonom i portalom społecznościowym kryzys może obecnie pojawić się przed oczami opinii publicznej w dowolnym momencie. Niniejsza książka jest świetnym poradnikiem dla specjalistów
27% rabatu
57,39 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Anna Applebaum światowej sławy dziennikarka, laureatka nagrody Pulitzera za książkę ""Gułag"" na początku lat 90. zdecydowała, że chce mieszkać w Polsce. Wyszła za mąż za Radosława Sikorskiego, urodziła dwóch synów. Mówi, że jej dom jest w
34% rabatu
32,76 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka W epoce mowy Tom 1 Kultura. Historia komunikacji społecznej
Autor:
Mich Włodzimierz
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 48h
Publikację tę uważam za bardzo ważną, podstawową dla wiedzy o kulturze zarówno lokalnej, jak i globalnej, opracowaną z imponującą erudycją, syntetycznym rozmachem oraz znawstwem światowej i polskiej literatury przedmiotu [...]. Włodzimierz
28% rabatu
33,10 zł
46,20 zł
Dodaj
do koszyka
Praca podejmuje trudny i bardzo rozległy problem badaczy wymagający długich studiów interdyscyplinarnych oraz dużej dojrzałości naukowej. W dodatku tytułowa i jakże aktualna w naszym życiu publicznym i politycznym kwestia nie doczekała się
29% rabatu
37,45 zł
52,50 zł
Dodaj
do koszyka Przekonać, pozyskać, skłonić. Re-wizje
Autor:
Marek Sokołowski (red.)
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: 48h
Publikacja zbiorowa dotycząca teoretycznych i praktycznych aspektów propagandy, jednocześnie ukazująca, w jakim kierunku rozwijają się w ostatnich latach rozważania powiązane z procesem manipulacji politycznej oraz ewolucją działań propagan
28% rabatu
42,70 zł
59,70 zł
Dodaj
do koszyka
Należy z cała mocą podkreślić, że książka ta jest wyjątkowo aktualną propozycją na rynku wydawniczym. Czas otaczającej nas zewsząd mowy nienawiści, hejtu, manipulacji i propagandy to czas, kiedy potrzeba antidotum, potrzeba recepty czy choć
29% rabatu
29,86 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym publikacja, która w sposób niezwykle obszerny i wnikliwy opisuje relacje między językiem, narodem i państwem. Autor analizuje czynniki narodotwórcze, poświęcając szczególną uwagę językowi. Z jednej stro
27% rabatu
64,66 zł
89,00 zł
Dodaj
do koszyka Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw
Autor:
Grzegorz Miłkowski
Wydawca:
Helion
wysyłka: 48h
Content is the king!
Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie si
43% rabatu
22,56 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Bestseller, który wstrząsnął opinią publiczną świata zachodniego, bezceremonialnie obnażając mechanikę stojącą za dezinformacją społeczeństw. Fuji Nakamura to kryptonim operacyjny japońskiego agenta wpływu, który przez minione ćwierćwiecze
28% rabatu
27,83 zł
38,90 zł
Dodaj
do koszyka
Temat pracy jest wysoce aktualny, ma dynamiczny charakter i ze względu na swoją innowacyjność ciągle jest niewystarczająco opracowany w literaturze. Z tego względu należy uznać wkład autorki pracy za pionierski i wnoszący nowe, naukowo isto
29% rabatu
44,94 zł
63,00 zł
Dodaj
do koszyka
Uznając, że nauki o mediach wchodzą w okres dojrzałości metodologicznej i chcąc uczcić jubileusz naszej serii, dziesiąty jej tytuł – Współczesne media. Problemy i metody badań nad mediami – zaplanowałyśmy jako swoiste podsumowanie. Ważnym p
21% rabatu
34,86 zł
44,10 zł
Dodaj
do koszyka
W publikacji syntetycznie omówiono problematykę komunikowania się podmiotów systemu oświaty począwszy od komunikacji wewnątrzszkolnej, a kończąc na komunikacji organów zewnętrznych szkoły. Oryginalne omówienie zagadnień języka komunikacji,
25% rabatu
29,40 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|