Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 2
Autor:
Agata Opolska-Bielańska
Wydawca:
Aspra
wysyłka: 48h
Tom 37. serii "Media początku XXI wieku".
Rozwój technologii informacyjnych zwiększył znacznie możliwości badawcze i innowacyjne w zakresie Nauk o Mediach. Zaowocowały one osiągnięciami w zakresie cyfryzacji, komunikacji i mediów. Dostęp d
19% rabatu
39,76 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wyobraź sobie, jak mogłoby zmienić się twoje życie, gdyby stworzony przez ciebie produkt zyskiwał codziennie nieprawdopodobną liczbę 100 000 nowych użytkowników – i to bez wydawania ani grosza na reklamę. A co, jeśli inwestorzy zaczęliby wa
45% rabatu
21,94 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka New media in the marketing communication of enterprises in the international market
Autor:
Bartosik-Purgat Małgorzata
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as
22% rabatu
77,38 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Przedstawiona do recenzji wydawniczej monografia [] zatytułowana Badania nad odbiorem przekazów masowych w praktyce edukacji medialnej, wchodzi w skład serii Recepcja mediów. Jest to już 6. publikacja w cyklu dotyczącym badań nad odbiorem p
28% rabatu
27,09 zł
37,80 zł
Dodaj
do koszyka
„Książka Jerzego Jastrzębskiego jest zbiorem artykułów i esejów, które łączy przedmiot refleksji – media, dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Wspólną cechą wszystkich tekstów składających się na publikację jest wartka narracja, piękny j
20% rabatu
31,78 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Jedzenie to jedna z potrzeb podstawowych człowieka, potrzeba naturalna, element biologii. Jednakże, poza sytuacjami ekstremalnymi, to co jemy i sposób w jaki to czynimy stanowi wynik kulturowych, a zatem arbitralnych rozstrzygnięć. Tradycyj
44% rabatu
49,77 zł
89,00 zł
Dodaj
do koszyka ROSYJSKA GEOPOLITYKA A WOJNA INFORMACYJNA
Autor:
Sykulski Leszek
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Książka poświęcona jest rosyjskiej geopolityce i jej wpływowi na metody prowadzenia walki informacyjnej przez Federację Rosyjską. Manipulowanie informacją i kształtowanie pożądanych poglądów u odbiorców w celu poszerzenia stref wpływu to wo
22% rabatu
46,11 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Czy Jan Paweł II planował abdykację? Czy Ali Agca miał zabić też Lecha Wałęsę? Jakie towary są szmuglowane z Watykanu do Rzymu?
Odkryj tajemnice Watykanu zgłębiane przez autora przez ponad trzydzieści lat. Marek Lehnert dotarł za kulisy na
34% rabatu
26,19 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Kultura zachowań językowych w internecie
Autor:
Naruszewicz-Duchlińska Alina
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Pierwsza na polskim rynku synteza poświęcona poprawności językowej w internecie. Książka w mądry, zabawny i przystępny sposób przedstawia zagadnienia netykiety. Autorka omawia najczęstsze zachowania w komunikacji za pośrednictwem internetu
22% rabatu
46,11 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
We współcześnie dynamicznie rozwijającym się świecie, w sytuacji niezwykle istotnych zmian, jaki zaszły i nadal zachodzą w komunikacji międzyludzkiej, umiejętność prowadzenia negocjacji należy uznać za niezbędny komponent skutecznego funkcj
28% rabatu
28,58 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Wywiad-rzeka z Piotrem Semką, znanym publicystą i autorem
Piotr Semka, znany dziennikarz i autor, w rozmowie z Janem Hlebowiczem opowiada o swoim dzieciństwie w Gdańsku, o pierwszych krokach reportera i kolejnych wyborach życiowych. Jego oc
33% rabatu
26,63 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści
Autor:
Piotr Bucki
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowan
22% rabatu
46,11 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Tom 35. serii "Media początku XXI wieku".
Autorom zebranych w tomie artykułów przyświecał cel podjęcia dyskusji nad rolą, znaczeniem i współczesnym instrumentarium bibliografii – tej szczególnej formy komunikacji i zachowania dziedzictwa k
19% rabatu
31,63 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Do przeszłości należy okres, gdy działał urząd cenzury, funkcjonujący pod nazwami: Centralne Biuro Kontroli Prasy (1945–1945), Główny Urząd Kontroli Prasy, Publikacji i Widowisk (1945–1981) oraz Główny Urząd Kontroli Publikacji i Widowisk (
19% rabatu
36,51 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Uwarunkowania funkcji rzecznika prasowego w Polsce
Autor:
Narożna Dominika
Wydawca:
Silva Rerum
wysyłka: 48h
Z recenzji:
Praca zawiera wartościowe elementy poznawcze i nosi nową jakość w dziedzinie roli rzecznika prasowego w systemie społecznym. Jest bez wątpienia oryginalnym, nowatorskim dziełem, osadzonym w dobrej znajomości bogatej literatury
44% rabatu
54,25 zł
97,00 zł
Dodaj
do koszyka Druki ulotne w procesie komunikacji społecznej w XIX wieku (do 1918 roku)
Autor:
Opracowanie zbiorowe
wysyłka: 48h
Autorzy tomu z różnych perspektyw badawczych analizują druki ulotne pojawiające się na ziemiach polskich w XIX i XX w., podejmując m.in. takie kwestie, jak miejsce druków ulotnych w warsztacie historyka, trudności terminologiczne związane z
19% rabatu
28,23 zł
35,00 zł
Dodaj
do koszyka Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej
Autor:
Katarzyna Konarska (red.)
Wydawca:
Universitas
wysyłka: 48h
Proces zmian na rynkach medialnych w ostatnich latach zaskakuje dynamiką i rozległością. Spowodowany jest on czynnikami politycznymi, ekonomicznymi oraz rozwojem i popularyzacją nowych technologii, co także skutkuje zmianami samych mediów –
44% rabatu
21,66 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Żyjemy w czasach, w których dostęp do Internetu przestał być wyborem. W dobie sieciowego społeczeństwa informacyjnego niekorzystanie z sieci może skutkować wykluczeniem z wielu sfer życia, zarówno prywatnego, jak i publicznego. Rozwój i upo
14% rabatu
34,27 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Oderwij wzrok od smartfona i dowiedz się, dlaczego to takie trudne!
Żyjemy w epoce uzależnień. Obsesyjnie sprawdzamy, czy pojawiła się nowa wiadomość w naszej skrzynce mailowej, nowy wpis na Facebooku albo polubienie na Instagramie. Godzin
27% rabatu
36,20 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka One Wywiady Teresy Torańskiej w ujęciu genologicznym
Autor:
Rostkowska-Biszczanik Kaja
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Wywiady Teresy Torańskiej w ujęciu genologicznym.
Czytelnik znajdzie tu charakterystykę dialogów Torańskiej w odniesieniu do wzorca gatunkowego. Opisane techniki prowadzenia wywiadów mogą być adaptowane oraz rozwijane w praktyce dziennikars
37% rabatu
43,55 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|