Kościół na rynku. Eseje pastoralne
Autor:
ks. Andrzej Draguła
Wydawca:
Biblioteka Więzi
wysyłka: 48h
ISBN:
978-83-65424-96-9
EAN:
9788365424969
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Aeseje pastoralne
format:
205x140 mm
język:
polski
Seria:
BIBLIOTEKA WIĘZI
liczba stron:
382
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
42% rabatu
22,44 zł
Cena detaliczna:
39,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,41 zł
Opis produktu
Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budzące nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami marketing i reklama same w sobie nie są ani dobre, ani złe. Przekonuje też w swojej książce, że wiara i ekonomia, Kościół i rynek, zbawienie i marka, duszpasterstwo i marketing są sobie bliższe, niż nam się wydaje.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|