Kreatywność i innowacje według Johna Adaira
Autor:
Neil Thomas
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375266894
EAN:
9788375266894
oprawa:
Twarda
format:
15.0x21.0cm
język:
polski
Seria:
BIZNESOWE PORADNIKI
liczba stron:
112
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
22,65 zł
Cena detaliczna:
31,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,62 zł
Opis produktu
Nowe pomysły są siłą napędową biznesu i podstawą sukcesów każdego przedsiębiorstwa. Powstają one dzięki procesom kreatywnego i innowacyjnego myślenia, których nie da się opisać za pomocą formalnych schematów, ale można je w różny sposób stymulować.
Lektura poradnika pomoże czytelnikom:
- zrozumieć, na czym polega proces twórczy,
- wyeliminować przeszkody hamujące kreatywność,
- wykorzystywać dobre pomysły,
- nauczyć się radzenia sobie z wątpliwościami i niepewnością,
- zaufać własnym zdolnościom twórczym,
- słuchać i obserwować w sposób kreatywny,
- być twórczym członkiem lub liderem zespołu,
- efektywnie zarządzać innowacjami, czyli wprowadzaćw życie najlepsze pomysły.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|