Logistyka a konkurencyjność przedsiębiorstwa
                            Autor:
                            
                                        Gąsowska Magdalena K.
                            
                         
                    
                        Wydawca: 
                                    Difin
                        
                     
                wysyłka: niedostępny 
                        
                            ISBN:
                            
9788380856905                            
                         
                        
                            EAN:
                            
9788380856905                            
                         
                        
                            oprawa:
                            
oprawa: broszurowa                            
                         
                        
                            format:
                            
17,6x25 cm                            
                         
                        
                            język:
                            
polski                            
                         
                                        
                            liczba stron:
                            
313                            
                         
                        
                            rok wydania:
                            
2018                            
                         
                                            (0) Sprawdź recenzje 
            19% rabatu 
                52,51 zł
                    Cena detaliczna:  
                        65,00 zł 
                    
                    dodaj do schowka
                 
                
            
                    koszty dostawy
                 
                Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,51 zł 
        Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Będące domeną logistyki zarządzanie strumieniami przepływów fizycznych i informacji w przedsiębiorstwie oraz między podmiotami gospodarującymi uczestniczącymi w dostarczaniu produktu do klienta w warunkach globalizacji i bezprecedensowego poziomu zmienności jest bardzo złożonym procesem, determinuje niezakłócone funkcjonowanie, wyniki działalności oraz konkurencyjność przedsiębiorstw. W książce przedstawiono w szerokim zakresie problematykę logistyki w procesie budowania konkurencyjności przedsiębiorstwa. Zaprezentowano w niej logistyczny model, pozwalający osiągnąć odpowiedni poziom konkurencyjności przedsiębiorstwa w dynamicznym otoczeniu oraz wnioski z teoretycznych rozważań i prezentowanych badań empirycznych będące wkładem własnym autorki w rozwój nauk o zarządzaniu. Publikacja napisana została na podstawie studiów literatury z zakresu nauk o zarządzaniu, ekonomii i finansów w skali światowej, wyników badań wykonanych przez ośrodki naukowe i instytuty badawcze z różnych krajów oraz własnych badań empirycznych przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych.
             
            
        x 
         
    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
            Wybierz wariant produktu
         
         |